Seems like a dream but it's definitely not
Taehyun siedział znudzony w domu. Jego mama była w pracy, a ojciec siedział w kuchni i próbował coś ugotować. Oznaczało to, że nie można mu wchodzić w drogę. Więc po prostu przeglądał media społecznościowe.
Zupełnie nie zdał sobie sprawy, kiedy wpisał "Choi Beomgyu" w wyszukiwarkę na Instagramie. Wyskoczyło mu parę profili, ale zupełnie nie liczył na to, że znajdzie swojego kolegę.
Pierwszy profil należał do jakiegoś czterdziestoletniego biznesmena. Drugi do chłopaka, który zupełnie nie wyglądał na kogoś kogo szukał. Trzeci był kontem jakiegoś dziesięciolatka, którego chyba rodzice nie upilnowali i założył je, myśląc, że od razu stanie się sławny.
Chociaż mówi się, że do trzech razy sztuka to Kang kontynuował poszukiwania. Czwarty profil to też był nietrafiony, ale za piątym razem, chłopak zaczął się zastanawiać, czy nie trafił dobrze.
3 listopada 16:58
𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑩𝒆𝒐𝒎𝒈𝒚𝒖 ♡ @beom.cgyu
Sunset 🌄✨
Polubienia 427 | Komentarze 92
Sooooobin @s00b.xo
A mi nigdy nie robisz zdjęć ;-;
Chociaż powinieneś
|
» 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑩𝒆𝒐𝒎𝒈𝒚𝒖 ♡ @beom.cgyu
Bo nigdy nie prosiszYeonjun 🦊 @junnie99.y
Ja też chcę mieć w takich momentach przy sobie telefon... TYLKO ZAWSZĘ GO NIE MAM 😭
|
» 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑩𝒆𝒐𝒎𝒈𝒚𝒖 ♡ @beom.cgyu
Bywa i tak. @im_foive
✨wOw✨Pokaż więcej komentarzy
Taehyun uśmiechnął się, gdy zobaczył następny post, który chłopak wstawił dziesięć minut temu. Dopiero po chwili zdał sobie sprawę co właśnie robi. Szuka gościa, z którym rozmawiał tylko raz, a teraz szuka jego profilu i przegląda jego zdjęcia. Czy to nie tak właśnie wygląda stalkowanie i obsesja? Obsesja na punkcie osoby której właściwie nie zna.
Taehyun pokręcił głową by zbyć nieprzyjemne myśli z głowy i spojrzał na post chłopaka.
𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑩𝒆𝒐𝒎𝒈𝒚𝒖 ♡ @beom.cgyu
Tak w sumie sam bym chciał wiedzieć czemu tak zależy mi na znajomości z nim. Nie potrafię tego wyjaśnić (・_・;)
Polubienia 10 | Komentarze 4
Sooooobin @s00b.xo
✨MiłOść✨
|
» 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑩𝒆𝒐𝒎𝒈𝒚𝒖 ♡ @beom.cgyu
Soobin, ja go nie znam nawet 😐
|
» Sooooobin @s00b.xo
A ja wiem swoje 😇. @im_fOive
👁️👄👁️
Ja-Taehyun polubił posta i wyłączył telefon, rozmyślając o wszystkim i o niczym.
° ♡ °
Can't explain it - it must be love
Miłego wieczoru <33
CZYTASZ
After Like || Taegyu ✓
FanfictionBeomgyu nie odwiedzał parku od kiedy miał sześć lat. Gdy miał osiem pojechał do babci i całkiem zapomniał o nim. Po ponad dziesięciu latach postanowił wrócić do tego miejsca. Nie wiedział tylko, że zastanie dużo więcej niż sobie wymarzył. Tak się za...