صلي علي من جلس علي ركبتية يواسي طفل ماتت عصفورته💚💚💚
""""""""""""""""""""""""""""
في يوم جديدكانت تستيقظ نور بعد ان اطفأت المنبه الخاص بها فقامت من فراشها ذاهبه الي حمام غرفتها الخاص بها،وبعد ماانهت حمامها ذهبت وارتدت ملابسها المكونة من دريس اوف وايت ضيق من علي الصدر وينزل بإتساع وعليه حجاب من نفس اللون وشنطة وجذمه باللون الإسود...خرجت نور من الغرفه لتشاهد أخيها الكبير إياد يقف في المطبخ يعد لهم الإفطار..وعمر في غرفته يرتدي ملابسه..
نور وهيا تقبل اياد من خده: صباح الخير ياأيدو...
إياد : صباح النور يانوري..
عمر وهوه يأتي من الغرفه عليهم : صباح الخير..
نور : صباح النور ياحضرة الرائد..
إياد : يلا عشان الفطار جهز...
ذهبوا جميعاً إلي مائدة الطعام لتناوله...
إياد بتساؤل :عندك مهمات النهاردة يانور..
نور : مش عارفه لسه ياأيدو انا بشتغل علي ملف قضية ولسه مخلصتهوش...
عمر بمزاح :النقيب نور لسه مخلصتش ملف قضية اتقدمت ليها...لأ لأ في حاجه حصلت في البلد..
نور : القضية رخمه اووي ياعمر وفيها شغل كتير لكن بعون الله هتنحل..
عمر : مش عارف ليه مش راضية تشتغلي معايا كنت ساعتك حتي..
نور بعصبية: عمر لو سمحت انا مش بحب الكلام دا وانت عارف كدا،وغير كدا لو اشتغلت معاك انت مش هتخلني اطلع مهمات ويكون شغلي مقتصر علي المكتب وبس،انا عاوزه اثبت نفسي بنفسي مش بمساعدتك.والأفضل ان محدش يعرف اني اختك..مفهوم ياحضرة الرائد..
عمر بمزاح : تمام يافندم،والله ماانا عارف مين فينا الي اعلي رتبة ياحضرة النقيب...
إياد بحزم :كفاية كلام كتير وكملوا فطاركوا وكل واحد علي شغله، وانتي يانوري انا واثق فيكي ياحبيبتي وواثق انك هتقدري تحققي الي انتي عوزاه..
نور وهيا تحتضنه : حبيبي ياأيدو ربنا يباركلي فيك.
عمر لنور : متعرفيش الواد أسر هيجي إمته...
نور :بكرة او بعده لان خلاص خلص المهمه وعجباه البلد فقرر يعمل جوله سياحيه...
عمر : تمام انا نازل سلام..
إياد : في رعاية الله..
نور لإياد : أيدو ممكن اخد عربيتك النهاردة لان عربيتي في التوكيل، وممكن تروح تجبهالي انت وانت راجع..
إياد : ماشي ياحبيبتي.مفتاح العربية علي المكتب..يلا سلام...
ذهبت نور واخذت المفتاح وكل ذهب في وجهته........"""""""""""""""""""""""""
في أرقي مكان في القاهره في التجمع الخامس..داخل فيلا خالد المصري في غرفة حور..
حور وهيا تتحدث في الهاتف : يانور لازم تيجي النهاردة في ميتنج مهم لازم تحضريه انتي وبشمهندس أسر..
نور : مااسر يحضر بدالي مش لازم اكون موجودة...
حور : لأ لازم انتي ناسية انه عملك توكيل لو هوه مش موجود انتي تكوني بداله..وهوه مش موجود فإنتي لازم تحضرية...
نور :خلاص هحاول اجي..
حور :تمام متتأخريش...
ثم اقفلت الخط مع نور ونزلت الي الأسفل فوجدت ابيها وأخويها يجلسون يتناولون الإفطار...
حور وهيا تجلس علي المائدة: صباح الخير...
مازن : صباح النور ياحبيبتي..
خالد لحور : عامله اي في شغلك ياحور..
حور : الحمدالله يابابا..
خالد : مش ناوية تيجي تشتغلي معايا في الشركه بقا..
حور : شوية يابابا لما اثبت نفسي الأول..
خالد : براحتك ياحور..
مازن : سلام بقا عشان عندي عمليات كتير النهاردة...
مالك وهوه يتخلي عن صمته : متنساش مشوار بليل..
مازن : هحاول اخلص بدري..يلا مع السلامة...
مالك : انا كمان عندي شغل.. سلام...وخرج هوه الاخر من الفيلا...
حور : سلام انا كمان بقا عشان عندي ميتنج..
توجه كل واحد الي سيارته واستقلها وذهب الي عمله...
أنت تقرأ
ملاك الإنتقام
Aksiyonملاك ليس إسمي بل هو لقبي وقت الحرب أكون كالملاك ولكن في وضع الإنتقام أقتل دون ان أبالي بأحد أو ان أخاف من أحد ولكن أظل ملاك الإنتقام الشخص المجهول لدي الجميع الذي لايعرفه غير إخوته....