1.5

60 7 1
                                    

Куль...тиватор?! Щелепа Нін Шу відвисла. Хіба це не має бути найпростіший світ? Але тут навіть був культиватор. Звичайно, Нін Шу знала, хто такий культиватор. В очах пересічних людей культиватори були майже богами.

Подібний надпотужний персонаж дійсно з'явився у світі шкільного кампусу.

Нін Шу вже не мала особливих надій на це завдання. Вона була лише звичайною людиною, тоді як її противник був практично чітером. Істотою, яка грала в ставки на камені*, створювала підпільні спільноти і кожною своєю дією викликала у світі ажіотаж. У школі її вважали богинею, а поза школою вона була Королевою ночі.

(*Ставки на камені — це явище, яке часто можна зустріти в романах про культивацію. Люди роблять ставки на те, чи виявиться вміст каменю високоякісним чи ні. У реальному житті це роблять із жадеїтовим камінням. А в романах про культивацію це зазвичай відбувається з духовним камінням.)

Здавалося, що Лін Сюе зламає цей світ просто граючись із ним.

Різниця в їхніх здібностях була надто великою. Нін Шу підозрювала, що ця холодна система тролить її. І це було просте завдання?

Тоді вона глянула на бажання початкового хоста:

[Опустити байдужу і нахабну Лін Сюе в багнюку. Зробити так, щоб вона більше не гралася з Лен Ао, який подобається Лінь Цзяцзя. І покарати всіх тих людей, що допомагали Лін Сюе знущатися з неї.]

Нін Шу:...

Нін Шу дійсно здавалося, що завдання яке вона отримала було дуже дивним. Хоч вона і була одержувачем завдань, вона не мала ніяких особливих здібностей. Перед лицем справжньої сили все було швидкоплинними хмарами. Сила могла знищити будь-що.

Нін Шу подумки спробувала покликати та перевірити, чи може вона зв'язатися із системою. Бажання початкового хоста були надто складними, вона не могла допомогти з цією контратакою.

Нін Шу знала свої здібності. Її, мабуть, знищать ще до того, як вона встигне підійти до Лін Сюе.

А вона цінувала своє маленьке життя, ах.

Нін Шу лише спробувала. Несподівано, їй справді вдалося зв'язатися із системою.

Пролунав шум електронних перешкод, після чого з'явився механічний голос системи:

— Чому ви у цьому світі?

Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)Where stories live. Discover now