Мо Ленсюань дістав телефон, мабуть, щоб викликати своїх підлеглих. Він дивився на шкільного лікаря і Нін Шу холодними очима, які, ніби казали, що з ними покінчено.
Погляд боса злочинного синдикату безперечно не містив жодної доброти. Принаймні Нін Шу відчула слабкість в колінах від його погляду. Вона бачила, що лікар все ще обіймає Лін Сюе, відмовляючись відпускати.
- Дядю, що нам тепер робити? - Запитала Нін Шу, - Нам краще бігти. Бігти, доки не прийшли його підлеглі.
Лікар кивнув і збирався йти, тягнучи Лін Сюе, але Мо Ленсюань наздогнав його і схопив Лін Сюе. Після цього двоє чоловіків почали тягнути її кожен до себе, ніби грали в перетягування каната. Через що ніж, який шкільний лікар притискав до спини Лін Сюе, встромився ще глибше.
Нін Шу спостерігала широко розплющеними очима, як кров лилась на землю. Потім, побачивши трагічно бліде обличчя Лін Сюе, вона не знала, сміятися чи плакати.
Невдовзі почувся звук сирени. Мабуть, прибули люди Мо Ленсюаня. Нін Шу поспішно схопила шкільного лікаря за руку:
- Дядю, нам краще піти без неї. Його люди вже тут.
Лікар неохоче випустив Лін Сюе, потім швидко витяг пістолет, вистрілив у Лін Сюе, схопив Нін Шу і побіг.
Нін Шу обернулася та подивилась на Лін Сюе. Та теж виглядала приголомшеною. Він спочатку мало її не заколов, а тепер вистрілив у неї.
Нін Шу повернулася, щоб поглянути на шкільного лікаря і спитала між вдихами:
- Дядю, ви хіба не казали, що вона вам потрібна? Чому ви її застрелили?
Він вистрілив у неї без вагань. Йому справді подобалася Лін Сюе?
Пролунали крики підлеглих Мо Ленсюаня. Час від часу чулися постріли.
Нін Шу та лікар вибігли на вулицю, але повз не проїжджало жодних машин. А звуки переслідуючого їх натовпу тільки наближалися.
Шкільний лікар розбив вікно припаркованої машини, відчинив двері і сів усередину, намагаючись її завести.
Хіба це працює десь, окрім як у фільмах? Дядько, ти впевнений, що знаєш, як це робити?
- Дядю, покваптесь, вони майже наздогнали нас. Швидше, швидше!
– Зроби сама, – відповів він.
Ніби вона, чорт забирай, знала як!
Звуки ставали все гучнішими і гучнішими. Нін Шу поспішно сіла у авто. Коли вона побачила, що лікар порається з дротами, її серце впало.
Однак у вирішальний момент він зумів запустити двигун. Нін Шу обернулася, щоб подивитися на людей, які йшли за ними. Все, що ті могли зробити, це дивитися, як машина їде.
Серце Нін Шу одразу наповнилося радістю. Це видовище було надто захоплюючим. Її серце все ще колотало.
Лікар поруч виглядав незадоволеним. Коли він побачив, що його горе-тіммейт дивиться на нього, він холодно засміявся:
- Якби не ти, я вже пішов би з Лін Сюе. Ти серйозний товариш по команді.
Нін Шу: ...
На краще чи гірше вони пережили складну ситуацію разом.
- Дядю, ви знаєте, як знешкоджувати бомбу, як викрадати машину, що ви ще знаєте? - запитала Нін Шу.
Лікар здавався ледь не майстром усіх професій. Якби вона мала ці навички, їй було б легше завершити це завдання.
Шкільний лікар закотив очі.
- Це основи, добре? Забудь. Такий тиммейт, як ти ніколи не зможе зрозуміти.
Чому він постійно каже «тіммейт»?
Нін Шу подивилася на його обличчя і запитала:
- Чому ви стріляли у Лін Сюе? Хіба ви не казали, що вона вам потрібна?
- Можеш перестати ставити дурні питання? Поранивши її, ми відстрочили його помсту. Хіба ти не бачила, що цей хлопець нас не переслідував? Щодо його поплічників, вони просто сміття.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...