Нін Шу та Лін Сюе стояли навпроти. Після перезарядки пістолета Нін Шу знову прицілилася. Лін Сюе виглядала блідою утримуючи духовний бар'єр.
Духовна енергія була тонкою, майже прозорою. На даний момент майже вся енергія, яку вона накопичила протягом тривалого часу, вже зникла. Її даньтянь зараз був порожній.
Раніше вона могла розібратися з подібним клацнувши пальцями. Як у неї виникли такі неприємності? Крім того, вона взагалі не могла рухатися. Якщо вона ворухнеться, їй доведеться створити новий щит, але вона вже не мала духовної енергії.
- Ти справді напрошуєшся на смерть.
Похмурий голос Лін Сюе пролунав між стиснутими зубами.
Нін Шу стиснула зуби. Вона знала, що цього разу повністю розлютила культиваторку, але не шкодувала про це. Їй що треба було слухняно простягнути шию щоб Лін Сюе торкнулася її душі, так?
Нін Шу обхопила зброю обома руками. Примружившись, вона помітила, що захисний бар'єр Лін Сюе, ніби послабшав, тому вона послала в нього ще дві кулі.
Їй здавалося, що вона стріляє у мішень, бо Лін Сюе стояла на місці.
- Ти заходиш надто далеко! - Лін Сюе вибухнула. Відколи прийшла в цей світ вона ще ніколи не була в такому убогому становищі.
Одна з куль впала на землю, потім захисний бар'єр Лін Сюе вибухнув, і куля вдарила її ключицю. Нін Шу побачила шанс і знову вистрілила в неї, але Лін Сюе швидко ухилилася.
Вона з ненавистю подивилася на Нін Шу, бажаючи її вбити, але згадала, що без духовної енергії була просто звичайною людиною. Вона не була настільки дурною, щоб пробувати заблокувати цю зброю своїм тілом.
Нін Шу взагалі не дбала про бойовий етикет. В даний час Лін Сюе була схожа на тигреня, якщо не вбити її зараз, то вона відновиться.
Вона знову вистрілила у Лін Сюе. Звісно, з її вмінням стріляти по мішенях, вона промахнулася. Схоже, їй потрібно попрактикуватись більше. Цього разу головна жінка була непідготовлена, тому стояла, як мішень, але наступного разу, вона обов'язково вб'є її.
Лін Сюе подивилася на Нін Шу, потім, притискаючи рану, різко відчинила двері і побігла. Нін Шу поспішно переслідувала її з наміром вбити, поки та була поранена.
Ніхто не знав краще за неї, наскільки жорстокою буде головна жінка.
Нін Шу обернула пістолет одягом, а потім пішла за Лін Сюе. На вечірці все ще грала музика. Лін Сюе була зупинена Лен Ао. Та озирнулася на Нін Шу, яка наздоганяла її, потім подивилася на Лен Ао, який все ще роздратовано тягнув її до себе.
Нін Шу, звісно, не починала стріляти перед такою кількістю людей. Не можна викликати заворушення і дозволити Лін Сюе розчинитися в натовпі. Вона побачила, що Лен Ао схопив Лін Сюе, щоб поговорити з нею. Лін Сюе виглядала блідою, як привид.
Оскільки вона була одягнена в чорне, хоча в неї була рана, Лен Ао взагалі цього не помітив.
Коли Лін Сюе побачила, що Нін Шу вже поруч, то відразу відштовхнула Лен Ао і побігла до дверей. Лен Ао був приголомшений. Нін Шу теж штовхнула його по дорозі, і побігла в погоню.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...