3.146

17 5 0
                                    

Нін Шу не звернула уваги на цей безглуздий, надто солодкий прояв прихильності та попрямувала до своєї спальні. Вона почала пакувати прикраси та інші коштовні речі з туалетного столика. 

Багато з цих речей були посагом хоста. В оригінальній сюжетній лінії, коли родина Су впала, Сяо Янь обдарував Су Мен речами хоста і виправдав подарунок тим, що ці речі мали належати їй. 

Це було так безсоромно, страшенно безсоромно. 

Нін Шу поклала ювелірні вироби разом із важливими сертифікатами акцій у сумку, а потім приготувалася вирушити до банку, щоб відкрити нову депозитарну комірку. І згадувати не треба, що хост не хотіла б, щоб все це потрапило до рук цих виродків. 

Нін Шу із сумкою спустилася вниз, і весела атмосфера, яку зуміли побудувати Су Дабао та Су Сяобао, знову зруйнувалася. 

Нін Шу відчула, що стала королевою ніякових мовчань. 

Коли вона підійшла до дверей, то обернулася і сказала людям у вітальні: 

- Я повернуся обідати, тож не забудьте залишити для мене їжі. Я хочу поїсти устриць, так що не забудьте сказати на кухні, щоб залишили декілька. Ви повинні переконатись, що вони це зроблять. У мене був викидень, мені потрібне відповідне харчування. 

Коли Нін Шу це казала її очі весь час дивилися на Су Дабао. Той зустрів погляд з невинним виразом обличчя: 

- Тітонько, навіщо ти дивишся на мене? Я не схожий на устрицю. 

Нін Шу підійшла до нього. 

- Тобі не слід називати мене тітонькою. Ти маєш називати мене матір'ю. У давню епоху статус твоєї матері звався "наложницею", тож я ваша справжня мати. - сказала вона зі щирим виразом.

Обличчя Су Дабао відразу потемніло, і він вп'явся у неї поглядом, провівши пальцем по шиї. 

Хоча цей рух у виконанні маленької дитини приголомшує, вираз Нін Шу не змінився взагалі. Зрештою, він все ще був дитиною і, ймовірно, не міг добре контролювати емоції, тому вона вирішила підлити олії у вогонь. 

- У майбутньому, не забудь кликати мене матір'ю, зрозумів? Щодо твоєї матері, ти можеш просто називати її коханкою. 

Су Дабао зміг утриматись, але Су Сяобао заплакала. 

- Матуся не коханка, ні! Ти, погана жінка! 

Батьки Сяо відчайдушно заспокоювали дівчинку, намагаючись припинити її сльози. 

- Су Жань, що ти кажеш? Що за нісенітниця? - сказала мадам Сяо стрільнувши поглядом у Нін Шу, не забуваючи заспокійливо додати: 

- Люба. Не плач, ти змушуєш серце бабусі боліти. 

Губи Нін Шу сіпнулися. У чому логіка? Все, що вона сказала, це правда. Невже Су Мен було дозволено це робити, але вказувати комусь на це було не дозволено? 

Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)Where stories live. Discover now