Нін Шу наприкінці наставляла Ань Жун:
- Ти маєш бути обережнішою з Лін Сюе. Вона може вбити, навіть не залишивши сліду.
Нін Шу озирнулася, а потім прошепотіла у вухо:
- Я чула, що Лін Сюе – бос банди. У неї досить багато підлеглих.
- Якщо ти збираєшся говорити, просто кажи. Що ти нахиляєшся так близько, простолюдинко! - потім Ань Жун посміхнулася, - Лін Сюе бос підпільного синдикату? Хіба вона схожа?
Хто сказав, що всі люди в синдикатах мають бути великими і товстими, та не можуть бути витонченими і красивими? Нін Шу було ліньки це пояснювати. Вона вже попередила її. Хотіла вона слухати чи ні - її справа.
Згадуючи прохання хоста і манеру Ань Жун висловлюватись про людей на зразок неї, Нін Шу прийняла рішення у безмісячну вітряну ніч надіти тій мішок на голову і вибити з неї все лайно.
Те, як ця дівчина говорить, надто дратує!
Коли Нін Шу доїла, то побачила перед собою блискучу пару чорних черевиків. Вона підвела очі і побачила принца-ідіота з його сяючим ореолом.
Лен Ао глянув на Нін Шу. Коли він помітив сік фруктів в куточках її рота, в йогр очах промайнула огида. Він просто не міг зрозуміти, чому Лін Сюе так дбала про цю людину. Просто, коли він дивився на неї, у нього починали боліти очі.
- Ходімо зі мною. Мені треба про дещо з тобою поговорити.
Лен Ао подивився на Нін Шу зверху, а потім пішов, не чекаючи відповіді. Здавалося, він був упевнений, що вона піде за ним.
Нін Шу спочатку хотіла піти. Однак, коли подумала, що він прийшов за нею, незважаючи на те, що вона йому не подобалась, зрозуміла що щось не так.
Нін Шу не мала жодних надій, що він раптово змінив своє ставлення до неї. Годі, хлопець був вірним слугою Лін Сюе!
Цей ідіот-принц вийшов би з під впливу Лін Сюе тільки якби вона її вбила. Метод був простим та грубим, але ефективним.
Нін Шу озирнулася, але не побачила Лін Сюе у бальному залі. Вона мала погане передчуття. Підійшовши до Лен Ао, вона запитала:
- Куди ти мене відведеш?
Лен Ао сказав презирливим тоном:
- Просто слідуй за мною. Навіщо так багато питань?
Нін Шу відчула щось недобре і повернулася, щоб втекти. Однак Лен Ао одразу схопив її за комір.
Лен Ао був роздратований до смерті. Він вже був незадоволений, побачивши цю простолюдинку, а тепер вона чинила опір.
Потягнувши її за комір, він сказав:
- Не змушуй мене використовувати силу, простолюдинко.
Лен Ао роздратувало, що ця дівчина справді наважилася чинити йому опір. Дівчата ніколи не чинили йому опір. Вони робили все, що він їм казав, і одного погляду було достатньо, щоб вони були взахваті.
- Не випробовуй моє терпіння, і не намагайся привабити мене своєю штучною зневагою. Ти мені не цікава, - сказав Лен Ао, стиснувши зуби. На вигляд він перебував на межі терпіння.
Лен Ао поманив охоронця, що стояв на розі. Охоронець у чорному негайно підійшов та схопив Нін Шу. Вона хотіла вихопити зброю, але охоронець перехопив її руку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...