Лін Сюе майже божеволіла. Неможливо було домовитись із цим психом. Все, що вона могла сказати:
- Давайте зробимо так - усі викинуть зброю. Ти... ти теж викинеш бомбу.
- Тоді ви, народ, спочатку кидайте свою зброю, - повільно сказав шкільний лікар, без жодного почуття терміновості.
Жорстокі люди боялися тих, хто не дбав про своє життя. Мо Ленсюань бачив багатьох людей у цьому світі, але він ніколи не зустрічав тих у кого в мізках було щось не так.
Мо Ленсюань холодно глянув на Нін Шу і сказав:
- Ми кидаємо одночасно.
Нинішня ситуація була дуже дивною. Коли Нін Шу кинула пістолет, вона швидко впала на підлогу. Куля промайнула повз, просвистівши над головою.
Чорт! Він справді вистрілив у неї!
Мо Ленсюань вистрілив у Нін-Шу, перш ніж викинути пістолет. Якби Нін Шу швидко не ухилилася, куля б потрапила в неї.
- Нечесно, - лікар подивився на Мо Ленсюаня. Скальпель, який був притиснутий до талії Лін Сюе, пронизив її шкіру.
Лін Сюе застогнала від болю, відчуваючи, як щось холодне проникло в її тіло.
- Може, ти викинеш бомбу? - Мо Ленсюань був у дуже поганому настрої. Коли він займався сексом з Лін Сюе, він відчув чиюсь присутність тому зник у секретному проході та заклав бомбу. Для нього це не було чимось особливим, але ця нинішня ситуація взагалі не була приємною.
Лікар знизав плечима і кинув бомбу в руки Ленсюаня. Коли той побачив як швидко змінюються цифри на бомбі, навіть він - людина, що дивилася на обвалення гори Тай без зміни в обличчі - трохи зблід.
Зібравши сили, він відкинув бомбу максимально далеко. Потім, з гучним гуркотом, їх охопила палаюча спека.
Нін Шу лежала на землі, тож вона не постраждала. Шкільний лікар сховався за спиною Лін Сюе. Внаслідок чого ту обпалило жаркою хвилею і її обличчя стало яскраво-червоним.
Від її спокійної елегантності не лишилося й сліду. Нін Шу мало не розсміялася. Вона не могла охарактеризувати дії шкільного лікаря. І це називається кохання?
Нормальні чоловіки зазвичай захищали Лін Сюе своїм тілом, а він сховався за її спиною. Дядю, як ти міг злякатися? Головна жінка ніколи не полюбить такого, як ти.
Мо Ленсюань піднявся з землі. Коли він побачив яскраво-червоне обличчя Лін Сюе, він сказав лікарю:
- Відпусти її.
- Чому я маю відпустити її? – шкільний лікар потягнув Лін Сюе до Нін Шу. Якби це було можливо, Нін Шу не хотіла, щоб головна жінка була з ними. Лін Сюе - магніт для проблем.
Лікар зачепив Нін Шу.
- Свиня-тіммейт, про що ти думаєш? Хочеш відступити?
Нін Шу подивилася на Лін Сюе. Вона відчувала, що та не піде з ними. Не слід забувати, що Лін Сюе була культиваторкою. У неї напевно був якийсь туз у рукаві.
Лін Сюе хотіла використати свої сили, але вона була без духовної енергії. Трохи духовної сили, що було отримано від Мо Ленсюаня, використано для лікування її травми. Але відразу, як її травма зцілилася, ця мураха її схопила.
Вона була майже готова вибухнути від гніву. Ці двоє були у змові. Одна стріляла в неї з пістолета, а другий вдарив ножем. Вона поклялася змусити їх заплатити.
Мо Ленсюань холодно спостерігав за тим, як шкільний лікар тримав його жінку.
- Я примушу тебе так страждати, що ти проситимеш смерті.
- Хіба не я той, хто змушує людей страждати? – лікар був здивований.
Мо Ленсюань серйозно хотів вибухнути. Вени на його лобі здулися. Цей хлопець хворий, так?
Нін Шу відчула, що в цьому житті щось було не так. Чорт! Який сенс обмінюватись такими фразами? Хіба ми не повинні зараз тікати і рятувати життя?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...