1.28

30 6 0
                                    

Шкільний лікар підняв брови, а потім холодно посміхнувся. Обтрушуючи пил зі свого білого халата, він сказав:

— Чому я маю позичати його тобі? І навіть якщо я це зроблю, ти знаєш, як ним користуватися?

— Я можу навчитися! — схвильовано відповіла Нін Шу, — Це питання життя та смерті! Дядю, якби не той факт, що я не маю інших варіантів, я б не стала вас шукати.

Нін Шу ставила на карту все. Щоб позичити те, що може допомогти їй зберегти власне життя, вона відмовлялась від усієї порядності.

Шкільний лікар звузив очі.

— Кого, кажеш, ти образила?

— Кого? О, богиню Лін Сюе, — Нін Шу кліпнула, дивлячись на шкільного лікаря. Зблизька було видно, що його шкіра дійсно чудова. Схожа на білий нефрит, бездоганна і без пор.

Тобі справді потрібна зброя, щоб захиститися від учениці? — його окуляри спалахнули, — Хіба вона не звичайна студентка?

— Як ви можете казати, що вона звичайна студентка...

Нін Шу озирнулася, потім наблизилася до лікаря і сказала:

— Лін Сюе – не звичайна людина.

— Якщо ти збираєшся говорити, то просто кажи. Навіщо ти підходиш так близько? — сказав шкільний лікар, відсуваючись від неї.

Нін Шу трохи відступила назад і повторила:

— Лін Сюе – не звичайна людина.

— Я знаю, ти щойно це сказала. — лікар насупився. — Ти любиш повторювати одне й те саме речення двічі.

Старший бро, чи не міг би ти вловити головне? Нін Шу відчувала, що цей хлопець знущається над нею, але нічого не могла з цим вдіяти. Хто просив його бути єдиною людиною з корисними речами, яку вона знала?

Шкільний лікар подивився на пригнічений вираз обличчя Нін Шу і сказав:

— Що ти маєш на увазі під "Лін Сюе — не звичайна людина"? Не може ж вона бути Суперменом, Людиною-павуком чи Залізною людиною, так?

Нін Шу: #@)₴?$0 !

— Ні, Лін Сюе — даоська безсмертна. Ви повірите, якщо скажу, що вона може вбити телекінезом? — вираз Нін Шу був цілком серйозним.

Вона думала, він буде сміятися, коли почує це. Несподівано шкільний лікар сказав із серйозним виразом:

— Може, вона демон?*

(*Китайські демони більше схожі на духів і народжуються з речей (каміння, бамбук та інше), що вбирають духовну енергію протягом тисячоліть. Вони можуть розвиватися і не є злими за своєю суттю, але часто мають антагоністичні стосунки з людьми.)

Нін Шу: Ха.ха.ха...

Вона була впевнена, що цей вилупок дражнив її. Вона явно говорила про дуже серйозну справу. Питання, в якому вирішувалися людські долі! Нін Шу відчула самотність, ніби вона була єдиною тверезою у світі п'яних.

Нін Шу була так схвильована, що в неї ледь не йшла піна з рота. Якщо він не бажав допомагати, то нехай? Хіба було весело дражнити людей?

— Я знайду тебе ввечері, — сказав шкільний лікар.

Нін Шу поспішно прикрила тіло:

— Навіщо вам мене шукати? Я порядна дівчина.

— Тобі більше він не потрібен? — посміхнувся шкільний лікар.

Їй потрібен. Звісно, потрібен. Нін Шу поспішно сказала:

— Сьогодні ввечері я приберусь на дивані, щоб підготуватися до зустрічі з вами.

Шкільний лікар: ...

Отримавши чітку відповідь від дядька-лікаря, Нін Шу більше не почувала себе слабкою, коли стикалася з убивчим поглядом Лін Сюе. Вона навіть засяяла у відповідь.

Нін Шу зауважила, що їй буде дуже приємно щоразу бачити роздратований вираз обличчя Лін Сюе.

Тим часом Лін Сюе більше не могла терпіти Нін Шу. Раніше вона побоювалася що-небудь робити Лінь Цзяцзя, тому що та була ученицею Ейса. Якби учень Академії зник, це б привабило багато непотрібних проблем.

Однак зараз вона зовсім одна і більше не має сім'ї, яка б її підтримувала. Настав час змусити її зникнути. Лін Сюе ненавиділа те, як ця дівчина постійно дивилася на неї тим дивним поглядом.

Це викликало у неї хибне відчуття, що її бачать наскрізь.

Нін Шу не знала, що Лін Сюе вже вирішила вигнати її зі школи. Нині вона з нетерпінням чекала на прибуття шкільного лікаря.

Якби в неї був предмет, що охороняє її, вона б почувала себе впевненіше, виконуючи це паскудне завдання.

Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)Where stories live. Discover now