Що, чорт забирай?
Нін Шу подивилася на Лін Сюе. Вона більше не мала холодної аури зарозумілості, як зазвичай. Навпаки, тепер вона здавалася сором'язливою маленькою білою квіткою, яка гойдалася від найменшого вітру.
Нін Шу відчувала огиду у поглядах однокласників. Було ясно, що вони вже всі дійшли висновку, що вона знущалася з Лін Сюе.
Бойова здатність головної жінки швидко зростала. Раніше Лін Сюе завжди стояла осторонь і зовсім не звертала ні на кого уваги. Це тому, що вона була абсолютно впевнена у своїх здібностях і вважала, що може легко розчавити будь-кого.
Однак тепер Лін Сюе явно націлилася на Нін Шу, і навіть використала спеціальний метод, щоб розправитися з нею.
- Ти все ще кажеш, що не робила нічого з нею? Ти ганялася за Лін Сюе під час вечірки принца Лена, але ще наважуєшся сказати, що все нормально? Їй довелося залишатися в ліжку стільки днів, щоб одужати! - з презирством сказала Ань Жун. Вона подивилася на Нін Шу, наче дивилася на сміття.
Нін Шу звикла бачити егоїзм і гордість Лін Сюе. Вона справді почувала себе незвично бачачи її нинішній вигляд.
Ань Жун спробувала схопити Нін Шу за волосся. Та ухилилася, і вдарила Ань Жун в плече, змусивши ту впасти і скрикнути від болю.
Оскільки Лін Сюе хотіла прикидатися маленькою білою квіткою, було б неправильно виправдовуватися, ніби вона нічого їй не робила. Тому Нін Шу повернулася і вдарила Лін Сюе по щоці.
Лін Сюе була приголомшена. Вона прикрила щоку рукою і байдуже подивилася на Нін Шу. Вона явно не могла повірити, що Нін Шу справді наважилася вдарити її. Після цього її погляд став холодним та пронизливим.
Люди в класі також були приголомшені. З їхньої точки зору, ця сирота, ця простолюдина практично збожеволіла. Вона справді наважилася зачипати богиню! Титул богині не був порожнім словом – це було ім'я Академії Туза.
Нін Шу не звернула уваги на погляди однокласників. Ті, хто має босі ноги, не боялися тих, хто мав черевики. Її вже вигнали із сім'ї Лінь і їх більше нічого не пов'язувало. Тим часом біологічних батьків вона все ще не знайшла, так що їй було все одно.
Однак Лін Сюе не була такою самою. Вона має бути стриманою та прекрасною, бути окрасою школи.
Навіть Ань Жун, яка щойно піднялася, тримаючись за спину, була приголомшена. Вона подивилася на Нін Шу як на божевільну.
Ань Жун розлютилася і почувалась ніяково через те, що її кинули на землю. Однак побачивши божевільний вираз Нін Шу, вона трохи відступила.
Рух Ань Жун викликав тонуче почуття в серці Лін Сюе. Вона оглянула класну кімнату і побачила, що ніхто не має наміру заступитися за неї.
Єдина причина, через яку Лін Сюе повернулася до школи - Лінь Цзяцзя весь час ховалась тут. Вона залишалася у школі навіть після закінчення занять. Її підлеглі не мали змоги увійти до Академії Туза і вистежити її.
Ця школа була не така проста, як виглядало на поверхні. Поки вона знову не набереться сил, вона мала поводитися в школі пристойно.
Щоб вилікувати травму, Лін Сюе поглинула життєву енергію багатьох людей і навіть кілька разів спала з Мо Ленсюанем.
Однак, можливо, через це її духовна енергія стала дуже різною. Проте Лін Сюе не мала іншого вибору. Вона могла захистити себе лише культивацією.
Раніше вона упереджено ставилася до зброї і тепер була нею поранення.
Коли вона зіткнулася з Лінь Цзяцзя, ситуація стала не дуже гарною. Їй треба зробити так, щоб ця дівчина більше не могла залишатися у цій школі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...