1.42

25 6 0
                                    

Шкільний лікар глянув на неї, потім витяг блискучі медичні ножиці. Без сліду коливань він розрізав провід і цокаючи цифри на дисплеї застигли, а його світло поступово згасло. 

Нін Шу зітхнула з полегшенням і її серцебиття нарешті повернулося в норму. 

Вона знову пішла за лікарем. Трохи згодом щось дійшло до неї, і вона запитала: 

- Ем, дядю, а чому ми знешкоджуємо бомбу? Хіба ми не повинні тікати? 

Він здригнувся, потім обернувся і сказав: 

- Не чіпляйся до мене, свиня-тіммейт*. 

(*ігровий термін для позначення гравців, що погано грають та тягнуть команду на дно) 

"Хм. Це ж сталося і з тобою, чи не так?" - зневажливо подумала Нін Шу. У будь-якому випадку, їй здавалося, що бігти побачивши бомбу це нормально. 

Пройшовши деякий час по тунелю вони, нарешті, побачили попереду світло. Як тільки вони вийшли, то зустріли два пістолетні дули. 

Лін Сюе і Мо Ленсюань стояли пліч-о-пліч. Мо Ленсюань наставив свій пістолет на шкільного лікаря, і запитав: 

– Хто ви двоє? 

Погляд Лін Сюе став крижаним, коли вона побачила Нін Шу. 

- Лінь Цзяцзя, ти справді зайшла далеко. 

Лін Сюе зазнала надзвичайну ганьбу та приниження від рук Нін Шу. Була поранена цією мурахою. Тепер же бажала витягнути душу Нін Шу і піддати її всім можливим тортурам, перш ніж знищити. Щоб її душа розірвалася і розсіялася, а вона ніколи не переродилася.

Нін Шу подивилася на Лін Сюе. Хоча та щойно отримала поранення, її колір обличчя вже повернувся до норми. Нін Шу охопило недобре почуття, і вона глянула на шкільного лікаря. 

Нін Шу гадала, що він буде кимось приголомшливим, але його захопили зненацька разом з нею. Вона справді не розуміла, чому люди на стрільбищі так тріпотіли почувши його ім'я.

Лін Сюе знову глянула на лікаря. Коли вона побачила його байдужий вираз, відчула себе вкрай роздратованою: 

- Чому ти стежиш за мною? Тобі не вистачило тієї прихованої зброї? 

Таким чином, той предмет в його спині був зброєю Лін Сюе. Наскільки прив'язаний до неї шкільний лікар? 

Лікар хотів поправити окуляри, але виявив, що їх не носить, тому просто сказав: 

- Я вже казав це раніше: ти мені потрібна. 

Нін Шу: Чорт... 

Дядьку, дивись на ситуацію! Ти справді хочеш говорити це перед головним босом? Нін Шу потягла лікаря за рукав. 

Лін Сюе явно була в люті. 

- Ти божевільний? Не переслідуй мене більше, інакше я тебе вб'ю. 

Погляд Мо Ленсюаня містив глибоку ворожість, коли він дивився на шкільного лікаря. Звузивши очі, він запитав Лін Сюе: 

- Хто ця людина? Які у вас стосунки? 

Лін Сюе подивилася на Мо Ленсюаня, і трохи заворушилася. Її серце вагалося від якоїсь емоції: 

- Я не знаю, звідки він, але він слідкує за мною. 

Обличчя Мо Ленсюаня трохи покращало і його холодний вираз став м'якшим. Він холодно сказав: 

- Ми маємо просто вбити цього хлопця. Який сенс лишати його живим? - і збирався натиснути на курок. 

Нін Шу практично впала навколішки. Він справді помре тут, правда? Нін Шу зітхнула, потім наблизилася до шкільного лікаря, і прошепотіла: 

- Дядьку, давайте втечемо. 

- Будь ласка, відчепись від мене, - лікар поспішно відмахнувся від неї.

Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)Where stories live. Discover now