Нін Шу почала займатися безпосередньо стрільбою. Під уважним наглядом інструктора Нін Шу вистрілила і промазала. Куля полетіла в молоко.
Руки інструктора почали погладжувати пістолет, що висів на поясі. Він нетерпляче глянув на Нін Шу. Вона миттєво відчула холодок і сказала:
- Дозвольте мені спробувати ще раз. На цей раз я точно не промажу.
«Ха-Ха»
Нін Шу практикувалася, оскільки від цього залежало її життя. На початку кулі літали по всьому полігону. Усі на стрільбищі уникали Нін Шу. Була імовірність відхопити випадкову кулю від новенької.
Нін Шу тримала зброю обома руками, а якщо її поза була неправильною інструктор витягав пістолет. Щоразу вона була така налякана, що швидко виправлялась.
Спершу Нін Шу стріляла повз мішень, а тепер навчилася влучати в ціль.Всі ці дні вона проводила на стрільбищі. Тут їла, тут пила, тут ходила в туалет. Вона все робила тут. Практикувалася безперервно. Згодом з'ясувалося, що вона не могла підняти рук від втоми. Їй здавалося, що вона стає отаку з мускулистими руками.
Однак Нін Шу не скаржилася на втому. Це вміння могло врятувати їй життя. Чим більше навичок вона матиме при зустрічі з небезпечною жінкою, тим більше шансів вижити.
Інструктор дав Нін Шу пляшку медичної олії. Вимушено посміхаючись, він спитав:- Які у вас стосунки із Психо?
Жодних. Звичайно, Нін Шу не наважувалася це сказати. Почувши це, інструктор, мабуть, застрелив би її на місці.
Нін Шу розсміялася і зобразила глибокий та таємничий вираз. Інструктор спантеличено крутив пістолет. На вигляд він дійсно хотів просто її вбити.
Щоразу, коли Нін Шу бачила, як цей диявол дістає зброю, її серце відчайдушно билося від страху. Вона була щиро вдячна дядькові лікарю за те, що змогла використати силу тигра немов та лисиця.
Нін Шу тепер майже жила на стрільбищі. Щодня практикувалася і вже могла потрапляти по усім п'яти мішеням.
Це було неймовірно!
Цього дня Нін Шу зненацька отримала зі школи повідомлення. В ньому йшлося що вона повинна з'явитися в школі бо інакше її виключать.
Добре, безперечно вона не могла собі це дозволити.
Після тривалого перебування на стрільбищі Нін Шу відвикла від місць з такою мирною атмосферою.
Коли Лін Сюе побачила Нін Шу, то відчула зміни. Ця дівчина стала стриманішою. Проте її аура лише посилилася.
Лін Сюе була дуже незадоволена цим. Відчувши погляд Лін Сюе, Нін Шу подивилася у відповідь.
Нін Шу відчувала, що непогано напрошується на смерть. Будучи такою неприборканою перед культиваторкою, як це назвати по-іншому?
Раніше Лін Сюе ігнорувала Нін Шу і просто дивилася на неї, як на дуркуючого клоуна. Однак присутність нинішньої Нін Шу змусила її відчути, ніби в горлі застрягла рибна кістка. У неї раптом виникло передчуття, що якщо вона не знищить цього клоуна, матиме проблеми.
А Лін Сюе дуже довіряла своїм відчуттям.
Пізніше Нін Шу дізналася, чому школа надіслала те повідомлення. Тому, що завтра день народження принца Лена. Це мало нагадати їй піти на вечірку Лен Ао.
Насправді вона думала, що отримала попередження бо важлива для школи. Реальність показала, що її очікування були наївними.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...