Нін Шу вирушила до медпункту, щоб побачити шкільного лікаря. Кімната очікування знову була заповнена ученицями. Це викликало питання, що саме він робить тут як шкільний лікар?
Як могла людина, яку боявся інструктор, бути звичайним працівником медпункту?
Коли шкільний лікар побачив Нін Шу, він оглянув її, потім шоковано спитав:
– А? Ти ще жива? Ти не пішла на стрільбище?
Нін Шу: ...
Нін Шу кинулася кров у обличчя. Цьому покидьку було добре відомо, що стрільбище заповнене маніяками-вбивцями, але він не став її попереджати.
Як могла людина бути такою злою? Чи була в його серці хоть якась доброта?
Нін Шу зобразила посмішку:
- Дякую.
Вона поплескала по пістолету на талії.
Шкільний лікар миттю глянув на неї, потім сказав:
- У тебе проблеми зі шкільною квіткою*, Лін Сюе?
(*Термін для найкрасивішої дівчини в школі. Для хлопця - шкільна трава.)
- Ви знаєте Лін Сюе? - схоже, це ім'я воістину широко відоме, Нін Шу подивилася на дядька шкільного лікаря і спитала:
- Дядю, тут немає сумнівів?
- Немає сумнівів у чому?
- Немає сумнівів у тому, що ви теж потрапили під вплив Лін Сюе, - Нін Шу відчувала, що її життя було дуже важким.
Шкільний лікар підняв брови, дивлячись на Нін Шу.
- Чому ти думаєш, що мені подобається саме Лін Сюе?
Куди б не приходила Лін Сюе, усі чоловіки схилялися біля її ніг. Ніхто не міг уникнути впливу аури Мері Сью. Шкільний лікар був високим, красивим та добре складеним хлопцем. А найголовніше, він мав демонічну аура і дуже підходив на роль головного боса.
- Дядько, ах. У світі так багато жінок, навіщо вішати себе на самотнє дерево?
Нін Шу майже плакала. Як, до біса, вона мала перемогти культиваторку, якщо в цього дядька були почуття до неї?
Їй здавалося, що вона ось-ось розвалиться. Вона вже збиралася просити на колінах.
Лікар став на ногу Нін Шу.
Ау, чорт забирай, ой!
Нін Шу обійняла свою ногу, дивлячись на холодного шкільного лікаря. Як і очікувалося, вона була гарматним м'ясом. Життя було таким сумним. Якби це була Лін Сюе, він би її обійняв.
- Не поводься так переді мною. Оскільки ти потворна, не думай так претензійно, – холодно сказав шкільний лікар.
Нін Шу: ...
З якоїсь невідомої причини вона відчувала, що нинішньому лікареві зовсім не вистачає почуття ніжності, яке він випромінював при першій зустрічі.
Прямо зараз навіть окуляри не могли приховати злу ауру в його очах.
Лайно, він же не міг бути дияволом, що носить людську шкіру і намагається знищити світ, так?
- Як іде твоя практика? Ти вже стріляєш? - запитав дядько-лікар.
Нін Шу сказала з невеликою гордістю:
- Я можу вразити п'ять мішеней.
- Якого біса, всього п'ять мішеней? - він дивно подивився на Нін Шу і сказав:
- Ти же не намагаєшся мені сказати що це твій результат після такого довгого тренування?
Посмішка на обличчі Нін Шу зів'яла. З якоїсь причини, почувши зневажливий тон шкільного лікаря, їй здалося, що вона непотріб. Але хіба зміна від наївної молодшої сестри до молодшої сестри, яка вміла стріляти не зворушлива?
В серці Нін Шу безсоромно називала себе молодшою сестрою.
- Мабуть, я вже втратив обличчя перед усіма людьми на полігоні, - шкільний лікар подивився на Нін Шу, його окуляри виблискували.
Спочатку Нін Шу хотіла сказати йому, що в неї є інструктор, але вона рішуче відмовилася від цієї ідеї, побачивши шкільного лікаря злим. Якщо він дізнається, то просто знищить її.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...