Спочатку лікар знайшов час, щоб висловити свою зневагу до Нін Шу, а потім повільно витяг звідкись бомбу.
Ця бомба була їй знайома, ах. Коли він устиг її забрати? Крім того, він її тоді знешкодив, але тепер вона знову цокала.
Цифри блимали на таймері. Те, що вразило Нін Шу - залишилася лише одна хвилина.
Вона дивилася на дядька-лікаря. Він справді поводився, як псих! Не дивно, що всі називали його "Психо".
Мо Ленсюань подивився на бомбу. Хіба це не та, яку він заклав у проході?
Губи шкільного лікаря завмерли в посмішці. Він підійшов до Лін Сюе, а потім потягнувся, щоб погладити її обличчя.
У нього вистачило розуму, щоб піти на таку розпусту? Якого біса? Нін Шу відступила на кілька кроків, потім крикнула шкільному лікарю:
- Дядю, давайте втечемо!
Лікар не звернув на Нін Шу увагу і продовжував зосереджуватися на обличчі Лін Сюе. Лін Сюе відчувала, ніби по її обличчю ковзала отруйна змія, через це по спині пішли мурашки.
Мо Ленсюань ніколи не стикався з людиною, яка б настільки не боялася смерті. Цей хлопець справді стоячи перед ним торкався його жінки.
Мо Ленсюань навів пістолет на голову шкільного лікаря. У відповідь цей псих схопив Лін Сюе і безтурботно сказав:
- Я не пошкодую, якщо помру разом із нею.
Нін Шу: ...
Моя люба мама, ах. Цей хлопець був божевільним, чи не так? Почувши цокання бомби, Нін Шу так злякалася, що відчула серцевий напад.
- Дядю, що нам робити?
Настрій Лін Сюе був ще гірший, ніж у Нін Шу, тому що її в даний час обіймав клятий мураха. Вона не знала, звідки він, але він переслідував її з того часу, як вона прийшла в цей світ. Якби не її здібності, вона вже була б спіймана цією людиною давним-давно.
Чорт! Що тепер відбувається? Лін Сюе відчула холодний ніж, притиснутий до її спини. Крижане відчуття було дуже незручним. Ця мураха справді наважилася натиснути на неї ножем!
Цьому не було пробачення!
Звук цокання бомби продовжувався. Лін Сюе холодно запитала:
- Що саме ти хочеш?
- Я не прошу багато. Я сказав, що ти мені потрібна. Ти підеш зі мною?
Нін Шу хотіла плакати. Хіба дядько не бачив поточної ситуації?
Мо Ленсюань продовжив тримати пістолет, націлений на лікаря. Той продовжував обіймати Лін Сюе. Нін Шу крикнула:
- Хіба ви не бачите бомби? Бомба ось-ось вибухне!
Хіба почуття конфлікту достатньо, щоб люди могли забути про життя та смерть?
Шкільний лікар глянув на бомбу в руці і, схоже, здивувався:
- І справді, дійсно.
Мо Ленсюань: ...
Лін Сюе: ...
Нін Шу: ...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 1 (Записи Гравців та Хостів)
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...