נשברתי

372 9 4
                                    

חזרתי לבית וראיתי את איתן "היי טיאנה שלי" אמר כשכולו מסמיק "היי..איתן" בקול שונה מהרגיל ופרצופו השתנה ללחוץ "מה קרה?את בסדר?", נאנחתי "תקשיב איתן..אתה..חמוד והכל ואתה מושלם אבל אנחנו לא יכולים להיות ביחד" זרק כרית וזעם "את רצינית?שוב?מה לעזאזל את רוצה ממני?","אני לא רוצה כלום אבל..תסמוך עליי עדיף שלא נהיה ביחד" אמרתי בחשש,אני רוצה שנהיה ביחד אבל..הלב שלי לא פתוח לזוגיות,אני משקרת לו,זה פשוט..לא מתאים!הלכתי לחדר ושכבתי במיטה.


בכיתי קצת ושמעתי צלצול מהלפטופ,אבא!עניתי,"דיאנה יפה שלי!מה איתך?ריי פה רוצה לומר שלום" ריי רץ לכיוון הלפטופ של אבא ונופף לי שלום "diana..when you come to USA I wanna finally meet you" אמר באנגלית "I..meet..לא שיט!I.." חרטטתי,קול מוכר בא מאחוריי " she come someday I promise you little boy" איתן!איתן וריי המשיכו לדבר באנגלית מהלפטופ שלי ושמעתי המון את השם שלי,הלכתי..יותר מדי אנגלית למוח צימוק שלי.


אחרי השיחה איתן בא לכיוון הסלון "אז..אנחנו בסדר?" אמרתי בניסיון להיות נחמדה "למה את חושבת שאנחנו בסדר דיאנה?ותהיי יותר נחמדה עם ריי הוא באמת אוהב אותך" דיאנה?מה אז ככה זה נגמר?..זה לא פייר,"אני גם אוהבת אותו פשוט קשה לי" אמרתי בתקווה שיבין אותי "מה את חושבת שרק לך קשה?שחררי דיאנה הבנתי את הקטע שלך" ושתקתי,אין לי כלכך מה להגיד לו וזה לא נראה כאילו הוא רוצה לשמוע.


עלה לי רעיון "כן..עוד עשר דקות?מצוין תודה" אמרתי לעובדת שם,"מה הזמנת?" איתן אמר בסקרנות "סוד כמוס" עניתי שוב בתקווה להיות נחמדה בזמן שאיתן היה עם הפרצוף בקטע של 'לא אכפת לי ממך' עוד נראה איתן,השליח הגיע לקחתי ממנו את ה..ראמן,כל השכבה יודעת עד כמה איתן אוהב ראמן בקטע שהוא מוכן להרוג בשביל זה,אבל מה אם הוא ישאל איך אני יודעת שהוא אוהב את זה?דאגתי כבר להכל,"תודה" שילמתי לשליח כולל טיפ כי בכל זאת איתן כנראה ישלים איתי בזכות זה אז למה לא?לקחתי את זה לאיתן והוא היה המום "זה המאכל האהוב עליי!איך ידעת?" אמר בהתלהבות "אתה רציני?זה המאכל האהוב עליי!" שיקרתי,אכלנו ביחד עד שרוטב טריאקי נשפך על המכנסיים שלי "שיט!" איתן הביא לי מגבון וניקיתי בידיעה שאולי אם היינו ביחד הסיטואציה הזו הייתה שונה,הוא היה מנקה לי ומנשק אותי כי הוא די ג'נטלמן את האמת,זה..זה לא פייר זה פשוט לא פייר!אני רוצה שאני והוא היה ביחד אבל אני יודעת שאם הוא יגלה שהסתרתי ממנו שקר גדול הסוף של זה יהיה הרבה יותר כואב ופשוט נמאס לי להרגיש את הכאב הזה כל שנה מחדש!לקחתי את שאריות הראמן למקרר "אני לא כזה רעבה עכשיו אני אלך לישון,לילה טוב איתן" אמרתי בקול שקט "לילה טוב טיאנה וכן..סלחתי לך,בדיוק בזמן שהייתי צריך חוזקה כלשהי את הבאת לי אותה,בגלל זה אני כלכך מאוהב בך,אני מרגיש יותר חזק לידך" הלכתי לחדר מסמיקה.


שמעתי צלצול מהטלפון שלי,מספר לא מזוהה?עניתי ושמעתי קול מוכר "דיאן שלי תודה לאל ענית" דיאן?רק אמא קראה לי דיאן..אני לא מאמינה שהמכשפה הזאת התקשרה אליי למרות שהבהרתי לה מיליון פעמים שלא תיצור איתי קשר!"מה את רוצה ממני?" אמרתי בזלזול "סליחה,אני אוהבת אותך דיאן שלי" שקר,פשוט שקר!"אני שונאת אותך מכשפה,אני בחיים לא אסלח לך על זה שהרסת לאנשים את החיים,שאני עוברת ברחוב רואה הומלסים וחושבת 'רגע..אולי הם הומלסים בגלל נורית' אני אפילו לא מסוגלת לקרוא לך אמא!" וניתקתי,אני חד משמעית שונאת את החיים שלי


מה דעתכם על הפרק?❤

playersWhere stories live. Discover now