גיא אדרי

420 10 9
                                    

קמתי בידיעה שאיתן אשכרה עזר לי אתמול כשבכיתי גם כשדחיתי אותו,הוא מדהים,לבשתי חולצה שחורה ודגמח ירוק זית עם נעליים כלשהם שדי דומים לנעלי ספורט שלי פשוט אפורות,יצאתי מהחדר וראיתי את איתן מסתכל לכיוון הנעליים "אז פה הנעליים שלי!חיפשתי בכל הבית,את לא נורמלית טיאנה!" אמר בזמן שמצאתי את ראשו מתחת לסלון וגופו ברצפה "מצאתי אותן בחדר שלי,הן יפות עליי לא?" עניתי והסתכלתי על הנעליים "הכל יפה עלייך טיאנה" לקחתי את הג'קט בשקט ויצאתי.


היה הפסקה וכולם הסתובבו בזמן שנשענתי על העץ וקראתי,פתאום שמעתי קול מוכר,קולו של איתן ורועי איתו "היא מדהימה אחי,יותר מדהימה מכל בת שיצאתי איתה בעולם אני אפילו קורא לה בשם חיבה 'טיאנה' " הוא..מדבר עליי?רועי הרים גבה "איך היא נראית בכלל?שלא יצאת עם מישהי שנראית כמו אלונה"אלונה?שיהיה..רועי תמיד היה מטומטם אבל איתן..דיר באלק איתן אומר משהו לא טוב עליי!"נראה לך?אלונה?הילדה שלי מדהימה,יש לה שיער שחור חלק וארוך,אף סולד וקטן,שפתיים עבות אבל עזוב את היופי שלה למרות שהוא חשוב,הקול שלה ממכר,הצחוק שלה זה דבר שלא שומעים כל יום,הרגישות שלה,הקשיחות הזאת שלה אני כלכך נמשך לילדה הזאת" הוא הסתכל לכיוון כלשהו לדמיין אותה..אותי..זה מבלבל ושם לב שאני בוהה בו בזמן שפניי מכוסים חוץ מעיניי "מה את מסתכלת עליי?הצלתי אותך פעם אחת" הורדתי את מבטי המוסמק ופשוט במשך כל הלימודים לא הפסקתי לחשוב עליו הוא לא יוצא לי מהראש אף פעם לעזאזל!איך במקום לחשוב על ההפרעות אכילה לפני שנה,על כל הזעם שלי על אמא,על אבא,על ריי,על..רעות,עליי,במקום לחשוב אפילו עם עצמי אני חושבת עליו,הילד הזה משגע אותי וזה לא קרה לי עם אף אחד..בגלל זה זה כלכך מוזר.


אני צריכה קצת משהו שיסיח את דעתי!חיפשתי מישהו שמקשיב לאוזניות,בין כל אלפי התלמידים בעירוני י"א חייב להיות כזה!יש!תודה לאל מצאתי,ניגשתי אליו "היי אני..יכולה?תקופה קשה..","בטח" ישבתי לידו הוא הביא לי אוזניה ושמענו מוזיקה ביחד,כל הזמרים האהובים עליי!.

שמענו במשך כל ההפסקה "אתה לא הולך לשיעור?" אמרתי כשאני יודעת ששנינו שומעים חלקית "לא..אין לי כוח להקשיב לאלונה מלמדת מתמטיקה" הוא לומד עם אלונה עכשיו?מסכן "אני לא סובלת את אלונה,נראית כמו כל מכשפה טיפוסית מאגדות","או מסיוטים" קטע אותי ושנינו גיחכנו,"איזה כיתה אתה?אני יב 3" שאלתי בסקרנות "אני יב 2,בכיתה עם איתן..את בטח מכירה אותו מכל הסיפורים עליו נחשי מה..הסיפורים נכונים" הסיפורים עליו שהוא סנוב ומתעלל בחנונים?אני מכירה אותו אישית זה שקר!רגע.. "איך אתה יודע שהסיפורים נכונים?" שאלתי בחטטנות "שנה שעברה הוא התעלל בחבר הכי טוב שלי גיא אדרי ז''ל" אמר כשראשו שקע ברצפה "גיא אדרי?אמרו שהוא התאבד לא?הסיבה הייתה לא ידועה" זרק את האוזניות "אני ידעתי את הסיבה!איתן וחברים שלו התעללו בו כל שנה שעברה,הוא סיפר לי הכל" הייתי המומה "אני..כלכך מצטערת על גיא,יצא לנו לדבר הוא היה כלכך נחמד" אמרתי,"הוא התאבד היום לפני שנה,בגלל זה אני מקשיב למוזיקה שגיא הכי אהב לזכרו" ואז עלה לי רעיון "בוא נעשה משהו שבאמת לזכרו,נשמיע את השירים האהובים עליו בכריזה!","אני לא מאמין איך אני לא חשבתי על זה..".


התגנבנו לכריזה והפעלתי את הכפתור "זה לכבוד גיא אדרי זכרונו לברכה שהתאבד לפני שנה בדיוק בגלל תלמיד שהתעלל בו,מי שמבין מבין" אמרתי והשמענו את השירים.


לאחר כמה דקות המזכירה איריס באה "תצאו מפה ילדים חצופים!" יצאנו בשביל לא להסתבך בצרות ואיתן היה מחוץ לדלת,הסתרתי את פניי מהר והלכתי אבל כן שמעתי מה הוא אמר ל..איך שלא קוראים לו,"אור אני מצטער כלכך על מה שעשיתי לגיא ובתור פיצוי הזמנתי לו זר ענקי של פרחים לקבר שלו,שמעתי שככה מבקשים סליחה מהמתים,אני יבין אם אתה לא תסלח לי אבל אני כלכך מצטער הייתי כלכך מטומטם" ופרץ בבכי,"זה יהיה קשה לסלוח אבל אני מעריך שביקשת סליחה והבנת מה עשית לגיא" ושניהם הלכו,שיט אני חייבת להתחבא,התחבאתי מאחורי ארון כלשהו. אחרי כמה דקות יצאתי מהמזכירות ושמעתי קול מוכר "היי את,עם הג'קט" הסתובבתי וזה היה אור "מצטער אני לא יודע איך קוראים לך,תודה על הכל אני מעריך את זה ואני בטוח שגיא מעריך אותך מאוד" אמר והסתכל על צמיד כלשהו שכנראה מגיא,חייכתי "הייתי עוזרת לך בכל מקרה,יש אנשים שצריכים דחיפה קטנה בשביל להשיג את מה שהם רוצים והם לא תמיד יודעים מה הדחיפה הזו" יופי עכשיו הוא חושב שאני איזו מתנשאת!


מה דעתכם על הפרק?
תזכרו את אור הוא יופיע בפרקים האחרונים!
ותודה רבה על ההערכה❤

playersWhere stories live. Discover now