נפרדים?לא נפרדים?

245 6 17
                                    

אבא וריי באו " דיאנה שלי!אוו כמה שהתגעגעתי לילדה שלי ולחדר שלי!" ריי רץ לחיבוק לכיוון איתן בזמן שאבא נכנס לחדר של איתן,שיט!רצתי לכיוון החדר "אמ..איתן נשאר פה בזמן שלא היית,הוא היה צריך בית ו..","הכל טוב דיאנה אבל איתן יצטרך לישון בסלון,מצטער" אמר,ניגשתי לאיתן "אבא שלי יושן היום בחדר שלך אז בהצלחה לישון בסלון" אמרתי "אל תדאגי לי הגוף שלי קשיח!כמו אבן!" אמר בגאווה,"אבן אה?אז בהצלחה לך מר אבן" אמרתי לו בציניות שלי.

שמעתי דפיקות בדלת,פתחתי וראיתי משטרה?"שלום גברת..דיאנה מילר?לפי אנונימי שסיפר לנו את החזקת אצלך עבריין מבוקש?אם זה נכון את תעמדי לדין" והראה לי צו חיפוש..שיט!.

לאחר חיפוש רב הם מצאו את איתן משחק עם ריי בטאקי ואזקו אותו,אבא בא "הבת שלי לא תעמוד לדין!היא לא ידעה שהוא עבריין!נכון דיאנה?" ולא הייתה לי ברירה אלא להסכים,"מר מילר..דיאנה מילר היא הבת שלך?טוב..אם התורם הכי גדול למשטרה אומר את זה זה כנראה נכון,את לא תעמדי לדין אבל הוא עדיין עומד להיות במאסר" מה?איתן נעצר ואין לי מה לעשות עם זה!.


לאחר כמה ימים שישבתי במיטה שלי בוכה אבא נכנס,"נו מה יהיה איתך מתוקה?" שאל "איתן בכלא!איתן בכלא ואין לי מה לעשות עם זה!" צעקתי "דבר ראשון הוא קטין אז הוא לא יכול להיות בכלא ודבר שני..את ממש אוהבת אותו אה?" שאל,הנהנתי לחיוב "כן!כן!אני מאוהבת בו יותר מכל אחד ואני יודעת שמה שיש ביני לבינו זאת אהבת אמת,אני לא יוותר עלינו בחיים!" אמרתי בגאווה "טוב מתוקה אולי תלכי לבקר אותו?אני אטפל בכל השאר" ויצא מהחדר,לבשתי טופ לבן דגמח בצבע חאקי ונעלי ג'ורדן שחורות.

יצאתי לכיוון המשטרה מפוחדת,אני לא מאמינה שאני אראה את איתן.


נכנסתי "סליחה?אני יכולה בבקשה לדבר עם איתן אמסלם?" שאלתי שוטר כלשהו,"הוא בחדר חקירות כרגע,אראה מה אוכל לעשות",לאחר כמה דקות השוטר סימן לי שאני יכולה ללכת אליו "יש לחדרי החקירות חלון שקוף אז את תוכלי לזהות איפה הוא" אמר "תודה" עניתי והלכתי.


לאחר כמה דקות זיהיתי אותו ודפקתי בדלת "זאת חברה של איתן,דיאנה מילר" אמרתי "תכנסי!נמשיך את החקירה עוד כמה דקות,אני חייב קפה" ויצא,"מה באת לבקר אותי?" שאל "לא,באתי לבקר את..אמא שלי" עניתי,"כן בטח" שפתיו התקרבו לשפתיי ונישקתי אותו,הנשיקה פסקה "אני אוהבת אותך" לחשתי והלכתי,לא יכולתי לומר עוד משהו חוץ מזה.


נכנסתי לבית וראיתי שאבא דיבר עם מפקד המשטרה יוסי?אבא לא דיבר איתו שנים לפי מה שזכור לי,נכנסתי לחדר וחשבתי רק על איתן "נו..היה כיף לדבר איתו?" שאל "לא יכולתי להוציא הרבה מילים,אני פשוט מתגעגעת אליו כלכך!" אמרתי כשאני נחנקת מבכי,בחיים לא דמיינתי שהוא יהיה כלכך חסר בשבילי.


לאחר כמה שעות שהרגשתי נוראי עם עצמי,זאת אשמתי שאיתן שם!לא יודעת איך אבל זאת אשמתי! שמעתי דפיקה בדלת,פתחתי וזה היה איתן?הייתי המומה ופשוט קפצתי עליו לחיבוק "אני אוהבת אותך!אני אוהבת אותך!אני אוהבת אותך!" אמרתי באושר "אני מאוהב בך טיאנה שלי" אמר בזמן שחיבק אותי,החיבוק נפסק ואיתן הלך לאבא שלי "תודה רבה מר מילר!אני חייב לך בענק!" מה? "שמחתי לעזור איתן!ואתה לא חייב לי כלום אין לך מושג כמה דיאנה בכתה עלייך","אבא!רגע אבל לא הבנתי כלום..מה קרה?" שאלתי "ראיתי שהיית עצובה כלכך בגלל שאיתן היה בכלא אז ניצלתי את הקשרים במשטרה ודיברתי עם יוסי שאיתן חף מפשע ושישחררו אותו,ביררתי גם לגבי האנונימי מוכר לכם השם 'ליה לוי'?" אני ואיתן הסתכלנו אחד אל השנייה "לא!מי זאת?" "תודה אבא!אוהבת אותך!" וחיבקתי אותו "תזהרי חמודה שאיתן לא יקנא" אבא המשיך,אני ואיתן התנשקנו "אני מאוהב בך כלכך יפה שלי" אמר "אמרו לך פעם שאתה ממש קיטשי?","סתמי ת'פה ותנשקי אותי!" גיחכתי ונישקתי אותו.


פרק לפני אחרון!!!
תודה רבה על כל ההערכה❤

playersWhere stories live. Discover now