סלחתי

288 8 8
                                    

עדיין לא מצאתי את מי ששלח לי את הפתק..זה מוזר!למה שמישהו יתן לי את זה?לא משנה..יצאתי מהכיתה וכולם הסתכלו עליי מוזר,ילדה ניגשה אליי "זה נכון שראית את איתן וליה שוכבים?" שאלה בחטטנות,אז זה הסיפור אה?אני לא מאמינה שנועה סיפרה את זה לכולם!איתן עומד כלכך לכעוס עליי..לא שאכפת לי אבל אני לא רוצה שהוא ישנא אותי עוד יותר!.

איתן בא לכיווני "שמעי שאת הבן אדם הכי עלוב בעולם שאת מספרת לכל הבית ספר שאני וליה שכבנו,את פשוט ילדה זונה והלוואי ולא הייתי פוגש אותך!" אמר,ליבי פעם בחוזקה ונשברתי,זה לא קרה לי אף פעם..רפאל בא גם לכיווני "תרגע עם הדיבור המזדיין שלך,אף אחד לא ידבר לחברה שלי ככה,הבנת אפס?" התערב,"חברה?אתה נראה כמו הכלב שלה" איתן אמר לרפאל,ראיתי שרפאל כבר איבד את זה לגמרי דחף אותו בכתפיים ואז דחף אותי במותניי לנשיקה,איתן היה כבר אדום מקנאה למרות שהוא וליה ביחד וגם..אני ורפאל ביחד,הנשיקה פסקה "נו אז מי הכלב של מי עכשיו?" רפאל אמר,רגע הוא אמר שאני הכלבה?סטרתי לו "אני הכלבה שלך אה?חי בסרט" והלכתי לשירותי בנות.


מישהי נכנסה וזאת הייתה נועה.."דיאני אני ראיתי מה שקרה שם..איתן לא שווה אותך" הוא לא שווה אותי?היא לא שווה אותי "נועה תעזבי אותי" אמרתי בקול חלש,"סיפרתי בסך הכל לחברה אחת..אני מצטערת כלכך זה לא היה בכוונה!" נאנחתי "זה בסדר..אני סולחת לך" היא חיבקה אותי חזק והודתה לי,אני עדיין מרגישה רע בגלל זה אבל זה לא אשמתה.


יצאתי מהשירותים בעקבות קול מוכר,איתן.. "דיאנה אני גם יכול לשחק במשחק הזה,לגלות סודות וזה..אתם ידעתם שאמא של..אמא של דיאנה.."הסתכלנו אחד על השנייה בזמן שדמעה נפלה מעיניי,"בח''ול וגם אבא שלה אז היא כל יום עם רפאל החמוד שלה" שיקר,בא לכיווני "סליחה זה היה מטומטם אני כלכך מצטער" אמר "זה בסדר העיקר שלא אמרת בסוף,תודה" התכוונתי לחבק אותו אותו אבל הוא בדיוק הלך,היחסים שלנו עדיין כמו קודם אה?.


יש!טיול שנתי!שיר נכנסה לכיתה "תלמידים!תקשיבו!אז ככה..האוטובוסים יהיו מעורבים ולא לפי כיתות אבל מכיוון שיש חמש כיתות יב האוטובוסים יתחלקו,יב1 ויב3 יהיו באותו מיניבוס מכיוון שאלו הכיתות עם ההכי פחות תלמידים,יב2 ויב 4 יהיו באותו אוטובוס ויב 5 יהיו באוטובוס משלהם כי הם הכיתה הכי גדולה,הטיול השנתי יתרחש בכפר קרוב לתל אביב עם צוקים,חווה,מערות,שבילים ומסלולים והכי חשוב,בהצלחה לכולנו תלמידים יקרים!"ורצנו מהר לכיוון האוטובוס,רגע..אנחנו עם יב 3?גם איתן פה?

אל תחשבי עליו דיאנה!.


רפאל תפס לי את היד "בואי לשבת איתי","אני הכלבה שלך לא?" שאלתי בזלזול "ממש לא!אני אוהב אותך ואם זה עושה לך את זה את לא הכלבה שלי" חייכתי "את הזונה שלי" חיוכי ירד סטרתי לו שוב והלכתי,ישבתי במושב לבד ורפאל ישב לידי "אנחנו מאוהבים אחד בשנייה,את אשתי דיאנה!" נאנחתי "אני לא חושבת שהבנת נכון את הסיטואציה..זה נגמר בינינו כבר מאתמול" אמרתי,הוא הלך בלי לומר כלום בזמן שראשי מלא במחשבות,מה נסגר איתי?מה נסגר איתו?מה נסגר עם החיים שלי?לעזאזל.

playersWhere stories live. Discover now