body issues

284 6 3
                                    

חזרתי לבית ושמעתי גניחות מהחדר של איתן,איתן וליה שוכבים?צילמתי ושלחתי לנועה 'איתן וליה שוכבים!איככ',היא ראתה וכתבה 'הבוגד הראשי שוכב עם ליה?מתערבת איתך שהוא משחק בה!' הלכתי לישון עם אטמי אוזניים בגלל הגניחות החזקות שלהם!.


קמתי והתלבשתי מהר,לבשתי חולצה לבנה ג'ינס ונעלי ג'ורדן שחורות.


יצאתי מהחדר ואיתן היה במטבח עם ליה,"היה לכם הרבה כיף אתמול אה?" שאלתי בזלזול,ליה הסמיקה ממבוכה "את..את היית בבית?איתן אמר לי שהיית אצל רפאל" אמרה "הייתי אצל רפאל אבל חזרתי מוקדם,בהצלחה עם הילד" אמרתי בציניות שלי,"לידיעתך שכבנו על קונדומים!" צעקה "בסדר..בסדר..צחקתי,השכנים לא צריכים לדעת ששכבתם על קונדומים","אל תתערבי בדברים שלא קשורים אלייך ילדה מטומטמת" איתן התערב "אל תקרא לי מטומטמת!אתה חושב שאתה חזק וגיבור גדול אבל אתה הבן הכי שחקן שראיתי בחיים שלי!","את לא מכירה אותי בכלל" אמר כשראשו שקע מטה,לא היה לי מה להוסיף ויצאתי.


היה שיעור אנגלית,שיט אין לי מושג איזה הקבצה אני!קול מוכר היה מאחוריי "את הקבצה ג באנגלית,איתי,אמרתי לך שדאגתי להכל" נועה אמרה,"תודה נועה!אני במקרה עם איתן או רפאל?" שאלתי,"כן את עם איתן..תגידי,התמונה ששלחת לי אתמול הייתה אמיתית?" הנהנתי לחיוב "אני חייבת להראות את זה לחברות שלי!" המשיכה,שתעשה עם זה מה שבא לה,גם ככה שניהם שני מניאקים!.


הגעתי לכיתה ולא היה לי מושג איפה לשבת ופשוט ישבתי בשולחן האחרון,ככה פחות יראו אותי,איתן וליה נכנסו "סליחה?זה המקום שלנו,לכי תמצאי לך מקום אחר!" ליה אמרה בזלזול,גלגלתי עיניים וקמתי,נועה סימנה עם ידייה "בואי דיאני!" אמרה,ישבתי לידה "תודה" והשיעור היה כלכך משעמם!אנחנו אשכרה למדנו על הABC!"עכשיו בן ובת ינהלו דו שיח באנגלית לפי מה שלמדנו!דיאנה..את חדשה אז בואי נראה אותך" קמתי מהכיסא לכיוון שולחן המורה מאיה לוי,"ו..איתן?מה אתה אומר?" הוא קם מהכיסא ובא לכיוון הצד השני של השולחן,אני לא מאמינה.."hi,eitan how..how going on?" זה לא היה טוב? "im..going on very well" וצחק,מה כלכך מצחיק?"חמודה אומרים what's going on ולא how going on" מאיה אמרה בהתנשאות,אני כבר לא סובלת אותה!.


היה צלצול והלכתי לשירותי בנות,פתאום הרגשתי שאני רועדת,דמעות התחילו ליפול מעיניי והתחיל לי קוצר נשימה כבד,מה לעזאזל קורה לי?נכנסתי לאחד התאים והתחלתי לבכות בלי הפסקה ואני אפילו לא יודעת על מה!שמעתי שמישהי נכנסה לשירותים ופשוט לא הפסקתי לבכות בקול!"דיאנה?אני מזהה את הבגדים שלך מלמטה!תפתחי לי!" בלי ברירה פתחתי לנועה את התא,"מה קרה יפה שלי?" שאלה מודאגת "לא יודעת..פשוט התחיל לי התקף חרדה משום מקום" היא חיבקה אותי "אני פה!" לחשה.


נרגעתי קצת והלכתי לכיתה,"דיאנה מה קרה לך?" המחנכת שיר כהן אמרה,"סתם שרפה לי העין אז שטפתי אותה ונרגעתי קצת בחוץ" שיקרתי "טוב אבל פעם הבאה תעדכני אותי בסדר?" והנהנתי לחיוב,ישבתי במקום שלי,שורה שלישית שולחן אחרון ושיר פשוט לא הפסיקה לחפור על..טיול שנתי?מה?מחר?כל ההורים מסכימים?כנראה היא התקשרה לאבא או משהו,אני חייבת לקנות חטיפים!


פרק הבא טיול שנתי!!וסמכו עליי זה יהיה מעניין.
תודה על כל ההערכה❤

playersWhere stories live. Discover now