קמתי בידיעה שלא הצלחתי לישון כי איתן הרעיש כל הלילה!סידרתי את השיער ולבשתי חולצה שחורה מכנסי דגמח חאקי וג'ורדן שחורות,יצאתי מהחדר "איתן אתה לא נורמלי!כל הלילה אתה הרעשת!מה בכלל עשית?" שאלתי עם עצבים של בוקר,"מה אכפת לך?" אמר בזלזול,גלגלתי את עיניי ויצאתי.
ישבתי בקפיטריה עם רפאל וחברים שלו,"דיאנה אז..את הגותית אה?לא צפוי שהגותית כלכך יפה" אחד מחבריו אמר,"תודה" אכלתי ורפאל פשוט לא הפסיק להסתכל עליי שהוא יושב מולי,הסמקתי ממבוכה "למה אתה מסתכל עליי?" שאלתי אותו,"כי את כלכך יפה" ואחד החברים שלו צחק "אווו איזה זוג חמוד" וכל החברים שלו צחקו חוץ ממני,אני עדיין לא הבנתי מה מצחיק,ראיתי שגם רפאל לא צחק והוא אפילו התעצבן "שתקו כבר בני זונות,דיאנה מדהימה,הייתם מתים למישהי כמוה" והסמקתי אבל הוא קצת הגזים.
היה שיעור מתמטיקה וישבתי במקום הקבוע שלי,ליד רפאל,השיעור התחיל ואלונה המכשפה באה "שלום תלמידים,אווו אני רואה שהאורחת כבר לא כלכך אורחת פה,שלום גברת דיאנה מילר היקרה,תודה שהועלת בטובך להיות גם בשיעור הזה" אמרה אליי בזלזול,"בבקשה בבקשה גברת מכש..אלונה בארי הלא כלכך יקרה" ראיתי שהיא רתחה מזעם אבל בכל זאת שתקה,רפאל גיכח בשקט ומסר לי פתק 'רוצה לבוא אליי היום אחרי הבית ספר?' והנהנתי לחיוב.
פתק נזרק משום מקום 'לדיאנה' מה?פתחתי את הפתק וכתוב 'התמונה היא שקר אחד גדול' מה?מי שלח את זה?אני חייבת לספר לנועה אחרי השיעור!.
היה צלצול ורצתי מהר לכיתה של נועה,תודה לאל מצאתי אותה "נועה!תראי!" והבאתי לה את הפתק,"תחשבי שנייה,מי איתך בהקבצה?" רפאל,איתן ועוד כמה שאני לא מכירה,"אני לא מכירה אף אחד חוץ מאיתן ורפאל" רגע אולי זה איתן? "אני חושבת שזה איתן!" אמרתי,"אין סיכוי הוא..הוא לא סובל אותך" צודקת.
אחרי הבית ספר הלכתי לבית של רפאל,זה ממש קרוב לבית ספר,אמא שלו יצאה מאיזשהו חדר "היי!את החברה המפורסמת של רפאל שלי?נעים מאוד נורית שטרית" נורית?,"גם לאמא שלי קוראים נורית" "מה את אומרת?אולי אני והיא ניפגש יום אחד נדבר מנורית לנורית" וגיחכה לעצמה,אין סיכוי שהן יפגשו אלא אם היא גם עבריינית והם במקרה יהיו תא מול תא,"רפאל גל צריכה עזרה בשיעורי בית,תעזור לה אני צריכה ללכת לעבודה!יש לך פסטה במקרר וסלט עם החלבונים שלך בשיש אין לי מושג איפה שמים את זה!ביי דיאנה היה כיף לפגוש אותך" אמרה כשהיא לחוצה,"ביי גם אותך!" אמרתי,היא יצאה ורפאל הלך לחדר כלשהו ופשוט הלכתי איתו,רגע אבל איך נורית ידעה איך קוראים לי?כנראה רפאל אמר לה.
הגענו לחדר ענקי שכולו נסיכות ודברים קטנטנים,אין מצב!לרפאל יש אחות קטנה?תמיד חלמתי על אחות קטנה!,"היי אני חברה של רפאל,קוראים לי דיאנה" אמרתי בניסיון להיות נחמדה,"היי דיאנה!אני גל" אמרה בקולה החמוד "בת כמה את?" שאלתי בסקרנות "אני בת שש וחצי ואת?" שאלה,"אני בת 17" ראיתי כמה ציורים שלה בשולחן קטן "את מציירת יפה ממש!רוצה שנצייר ביחד?" המשכתי,היא הנהנה לחיוב וציירנו עצים,אנשים,חיות היא אפילו ציירה את רפאל,"זה לא יאמן שאחותי ואמא שלי כבר אוהבות אותך,עכשיו רק את אבא שלי שאמור לבוא בעוד.." ונשמע טקטוק בדלת,גל עזבה ורצה לכיוון הדלת "אבאאא!" צעקה,אני ורפאל באנו לכיוון הדלת,הדלת נפתחה ואבא של רפאל הסתכל עליי "נעים מאוד!מוטי שטרית,אני מבין שאת החברה המפורסמת של רפאל?" למה כולם אומרים את זה?'החברה המפורסמת',"כן..נעים מאוד לפגוש אותך,קוראים לי דיאנה,דיאנה מילר","אני יודע רפאל מספר עלייך בלי הפסקה 'היא מושלמת' 'היא תהיה אשתי' " הסמקתי קצת ומוטי בא לכיוון חדר כלשהו "אני מת מעייפות!רפאל וגל לא להעיר אותי,אם אתם צריכים משהו תקחו או תתקשרו לאמא",חזרנו לחדר של גל וציירתי איתה לכמה דקות "רפאל אני יכולה לשחק בפלייסטיישן שלך?אני צריכה לנוח קצת","בטח,את בטוחה שאת זוכרת איך משחקים?" והנהנה לחיוב.
גל לקחה את השלט "אני רוצה לשחק עם דיאנה!" רפאל הביא לי את השלט והמשחק התחיל,אף פעם לא שיחקתי בזה או בכללי אף פעם לא היה לי פלייסטיישן אבל אני מקווה שאני ינצח.
ברור שגל ניצחה אותי!כל המשחק שיחקתי כמו עקומה!.
הפרק הזה לא היה מעניין כלכך אני יודעת אבל סמכו עליי הפרקים הבאים והקרובים יהיו הרבההה יותר מעניינים אני מבטיחה.
(ספוילר!!)אל תקשרו יותר מדי לנועה או לרפאל.
תודה על כל ההערכה❤❤
YOU ARE READING
players
Romansדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס