הזדמנות חדשה

312 7 12
                                    

קמתי והתלבשתי מהר לבית ספר,לבשתי חולצה לבנה ומכנס טרנינג של אדידס,יצאתי מהחדר ועמדתי לצאת ופתאום ראיתי את איתן "אתה בא לבית ספר?" אמרתי והוא שתק "אה אז זה הקטע שלך עכשיו?לא לדבר איתי?זה לא פייר","לא פייר?מה שלא פייר שאתה אוהב מישהי כלכך ואין ביניכם שקרים או סודות אבל בגלל תמונה מטומטמת היא הורסת הכל" אמר בקול חלש "זה לא תמונה מטומטמת!זאת זכותי להאמין לתמונה שאני רואה שאתה מתנשק עם האקסית שלך!שאתה עדיין אוהב אותה!וחוץ מזה אתה לא מכיר אותי בכלל" אמרתי כשראשי שקע על הרצפה "כל מה שסיפרת לי,שבכית מולי,אני לא מכיר אותך?" "לא אתה לא,בכיתי מולך כמה פעמים ונשברתי כמה פעמים אבל זה לא אומר שאני לא הרבה יותר שבורה ומרוסקת מבפנים,אני מתה..אני מתה מבפנים",הוא לא התייחס ופשוט יצאתי.


ישבתי ליד אותו העץ וקראתי את אותו הספר,"מה קורה ילדה יפה?" והתעלמתי,רק שיתנו לי לקרוא את הספר שלי בשקט!זה בדיוק מה שדיברתי עליו,כולם מתייחסים אליי שונה ואני שונאת את זה!.


הלכתי לספרייה,זה מבאס שאני כבר לא יכולה להישען על העץ,ספרייה זה המקום שאף אחד לא יבוא אליו כי הם חושבים שזה עלוב מדי,שיהיה..היה שם רק ילד אחד והוא היה מוכר ישבתי לידו וגיליתי שזה איתן?נפלתי מהכיסא מבהלה והוא שם לזה "מה את עושה פה דיאנה?" שאל,"כולם מתחילים איתי ואני פשוט שונאת את זה" אמרתי,"כולם חושבים שאני בוגד בגללך,איזה כיף זה שיש 'כולם' אה?" מה? "בגללי?כנראה ליה הפיצה את התמונה" אמרתי בתקווה שיבין שליה מפלצת,"ליה הרבה יותר טובה ממך,פעלתי לפי העצה שלך ודיברתי איתה,יש לה לב ענקי ואת?את סתם רוע טהור,את מפלצת דיאנה,את בן אדם כלכך רע" זה החזיר לי פלאשבק מהעבר ונפלו ממני כמה דמעות "אנ..אנ..את.." גמגמתי,לא יכולתי לומר לו כלום ממש כמו פעם "שחררי גמגם" והלך.


אני רוע טהור?התחלתי לבכות בלי הפסקה בספרייה עד שמישהי באה "את בסדר?אה זאת את,דיאנה הזאת שכולם מדברים עליה!לא משנה..מה קרה?" אם אני לא יפרוק אני יתפוצץ!"אני מרגישה חרא עם עצמי,החיים שלי כלכך גרועים!אולי קיבלתי גנים טובים אבל הייתי מעדיפה להחליף אותם עם כל אחד אחר העיקר שהחיים שלי יהיו יותר טובים בקצת" אמרתי מפוצצת בכי,"את מושלמת דיאנה!מבפנים ומבחוץ אני בטוחה שאת בן אדם כלכך טוב!מה שקרה בעבר נשאר בעבר,העבר לא קובע את מי שאת העתיד כן?את מושלמת" חייכתי "תודה אני מעריכה את זה,איך קוראים לך?","נועה,נועה יצחק" "דיאנה מילר,איזה כיתה את?" שאלתי "יב 1 עם ליה והחברות שלה ואת?" "יב 3" עניתי,היא חיבקה אותי "טוב דיאנה..אני חושבת שזו התחלה של ידידות מופלאה","מה?" שאלתי "משפט מסרט שאמא שלי חפרה לי לראות אותו,קזבלנקה".


אני ונועה דיברנו מלא "יש לי מישהו מושלם להכיר לך ולהתגבר על הבוגד הזה,איתן" אני באמת יתגבר עליו אם אני יכיר אותו?שווה לנסות "מי זה?" שאלתי והיא הצביעה עליו,רפאל שטרית,בא לבית ספר לפני כמה חודשים וכולם אומרים שהיופי שלו מדהים והאופי עוד יותר אבל מה הסיכוי שהוא ירצה לצאת איתי?.


ניגשתי אליו "היי,דיאנה מילר אני..בכיתה שלך" אמרתי "את האלוהית הזאת שכולם אומרים,וואו הם לא הגזימו בכלל" גיחכתי בזמן ששפתיה של נועה אומרות כשהיא בלי קול ואני קוראת את שפתייה 'תבקשי לצאת איתו לדייט!' "מה אתה אומר שנצא לאיפשהו היום?" הוא מאה אחוז ידחה אותי!,"אין בעיה ילדה יפה הנה המספר שלי תשלחי את הכתובת שלך אני יאסוף אותך בשבע" נתן לי פתק עם המספר שלו בזמן שנועה הייתה המומה ולא בקטע טוב,מה קורה איתה?


אני לא סובלת את רפאל ואתם בפרקים הקרובים תבינו למה!
תודה על הכל❤

playersWhere stories live. Discover now