הורדתי את הג'קט ונכנסתי לבית ואז בלי סיבה המילים של רוי נכנסו לי לראש 'במקום לקרוא ספרים לכי חפשי חברים' מובן לי שהוא אמר את זה בצחוק אבל אולי אני באמת צריכה חברים,אני לא צריכה להיות תלויה רק באיתן,הלכתי ללפטופ שלי וכתבתי אתר מפורסם ששמעתי עליו שאפשר לדבר עם אנשים.
אחרי כמה דקות נערה בגיל שלי התחילה איתי שיחה,איתן נכנס כשגבתו מורמת "מה יש לך חבר טיאנה?","לא אני סתם מדברת עם חברה באינטרנט,היא אפילו רוצה שנפגש מחר" אמרתי עם..חיוך?"מה?את בכלל ראית אותה?" אמר כשחיוכו הוחלף לפרצוף לחוץ,"לא אבל מה זה משנה?אני והיא נפגשות מחר ואני לא מעוניינת לשמוע את הדעה שלך" אמרתי ושמתי לב שהחיוך כבר לא על פניי,"אב.." קטעתי אותו "לא אכפת לי מהאבל שלך" והמשכתי לדבר איתה.
קמתי ליום חדש,אני לא מאמינה שאני נפגשת עם ליאן היום!איתן התפרץ לחדר עם גבה מורמת "טיאנה למה את לא בבית ספר?עוד כמה דקות שמונה" אמר,מי הוא חושב שהוא?אבא שלי?"מי אתה חושב שאתה?אבא שלי?חוץ מזה אני לא מרגישה טוב","תרגישי טוב טיאנה".
איתן תודה לאל יצא והתכתבתי עם ליאן בלפטופ
ד:'אז מתי אנחנו נפגשות?'
ל:'עכשיו?'
ד:'סבבה'
יצאתי מהר מהבית לכיוון מקום המפגש,אזור התעשייה,מקום מוזר למפגש במיוחד כי אין שם אף אחד.
לאחר כמה דקות מבוגר קירח שלובש גינס וחולצה מכופתרת שחורה פנה אליי "דיאנה?" הנהנתי לחיוב "את הרבה יותר יפה ממה שדמיינתי" המשיך,"תסלח לי..!מי אתה ולמה אתה פונה אליי" אמרתי רועדת "זה לא ברור דיאנוש,נעים מאוד ליאן" ליאן?ראיתי אותו מוציא שק תפוחי אדמה ענק ואז הבנתי,הוא עומד לחטוף אותי,אבל למה שק מה אנחנו בימי הביניים?הוא זינק עם השק בזמן שסגרתי את עיניי אבל הרגשתי שהוא נעצר.
פתחתי את עיניי וראיתי את איתן תופס את השק ומרביץ ל'ליאן' עד שיורד לו דם מהראש,"די תפסיק!אני אתקשר עלייך למשטרה עבריין!" המבוגר אמר בזמן שבכה,"תתקשר עליי למשטרה?פעם אחרונה שאתה נוגע בה או מסתכל עליה הבנת יבן זונה?" הוא הנהן לחיוב ורץ.
הייתי המומה והדבר היחידי שיכולתי(או רציתי)לעשות זה לחבק את איתן,חיבקתי אותו כלכך חזק "תודה איתן שלי,תודה רבה" אמרתי בזמן שנופלות דמעות מעיניי,"הכל בשבילך טיאנה שלי,אני רוצה לראות אם מישהו יפגע בך עוד פעם אחת אני הורג אותו" אמר בזמן שליטף את מותניי,"סליחה שלא הקשבתי לך,אני יקשיב לך פעם הבאה אני מבטיחה" אמרתי,"זה בסדר" לחש ועזב את החיבוק,הוא עדיין נגע במותניי אבל התקרב עם שפתיו,נשיקה?הסתובבתי ודחיתי אותו "אני מצטערת איתן,אתה לא הטעם שלי" והלכתי.
שמעתי דלת נפתחת וזה היה איתן,"לפחות נעשה את המשא ומתן?את ראית כמה היית צריכה את זה" אמר כשקולו נמוך מהרגיל,"אני יחשוב על זה אבל יש כמה סיכויים שכן" ראיתי שהוא הלך עם חיוך,חיוך שטני,מה לעזאזל הוא מתכנן?.
שמעתי צלצול מהלפטופ וישר הבנתי שאבא מתקשר,"מתוקה דיברתי עם אמא שלך היא מתגעגעת אלייך!אולי תבקרי אותה מתישהו בכלא?בשבילי?" אמר,בחיים לא!אחרי כל מה שהיא עשתה "נראה לך?אני בחיים לא אסלח לה על מה שהיא עשתה" אמרתי זועמת "בואי נדבר דוגרי היא לא עשתה משהו כזה ביג דיל,ביג דיל ראית?אני לומד כמה מילים מארצות הברית" אמר בהתלהבות "וואו רוצה גם פרס?והיא עשתה דברים 'ביג דיל'!היא גנבה מאנשים עניים והומלסים כסף בבנק וברחוב!יש משפחות ברחוב בגללה,ילדים קטנים,אנשים מבוגרים!" התחילו לצאת מעיניי דמעות והמשכתי "אין מצב שאני אבקר אותה גם לא בחלומות!" רעדתי קצת וניתקתי.
איתן נכנס "שמעתי הכל,אני תמיד פה טיאנה שלי ולמרות כל מה שאמא שלך עשתה תבקרי אותה,תשמעי מה יש לה להגיד" הוא ישב לידי חיבקתי אותו והתפרקתי "אתה לא מבין!זה לא הדבר היחידי שהיא עשתה,אתה לא מכיר אותי בכלל" העובדה שהיא השאירה אותי עם רעות..רעות!הבכי שלי התעצם וכבר לא יכולתי לנשום,"אני..אני לא מצליחה לנשום!מה לעזאזל קורה לי" אמרתי כשכולי רועדת "חכי פה טיאנה" לאיפה כבר יש לי ללכת?שמעתי צעדים ופתאום הרגשתי כוס זכוכית ומים שמתקרבים לשפתיי "שתי..בבקשה טיאנה" נאנחתי למרות הקושי לנשום ושתיתי כשידיי רועדות,סיימתי לשתות ולמזלי הצלחתי לנשום "רק שיהיה ברור אתה שוטף את זה" והוא גיכח בזמן שנגע במותניי "ידעתי שתגידי את זה"
מה דעתכם על הפרק?
YOU ARE READING
players
Romanceדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס