קמתי וראיתי את איתן על המיטה שלי "בוקר טוב טיאנה שלי" אמר בזמן שכולי הוסמקתי "בוקר טוב איתן שלי,אני חייבת להתלבש אז.." אמרתי בזמן שניסיתי לדחוף אותו לכיוון הדלת,הוא תפס את שתי ידיי והצמיד אותי לקיר "אנחנו כבר שכבנו את יכולה להתלבש מולי טיאנה" הוא צודק,הורדתי את חולצתי השחורה ומכנסי הדגמח שלי ולבשתי חולצה לבנה מכנסי דגמח בצבע חאקי ונעלי ג'ורדן שחורות בזמן שאיתן ישב על המיטה שלי והסתכל עליי מוסמק,אני אוהבת אותו כלכך!הוא קם וחיבק אותי "אני מקווה שהיום הזה לא יפריד בינינו,לפי מה שהבנתי ליה חוזרת היום" לחש,"נראה לך שליה תפריד בינינו שוב?שרק תעז" גיחכנו ויצאנו.
הגענו וליה עמדה במסדרון בזמן שאני ואיתן מחזיקים ידיים "אז אתם ביחד עכשיו אה?" ליה שאלה ואיתן הסכים,"תראי אותם,מחזיקים ידיים כאילו הם כיתה א"נועה התערבה ופשוט התעלמתי,היא ילדה כלכך מעצבנת!.
היה צלצול להפסקה יצאתי מהכיתה וראיתי את רפאל ואיתן הולכים מכות?מה?ניסיתי להרחיק אותם "תרגעו שניכם מה אתם משוגעים?" צעקתי "הכלב הזה לא מסוגל להתמודד עם זה שאני ואת ביחד" איתן אמר לי,"אמא שלך כלבה" רפאל אמר לאיתן "אל תדבר על אמא שלו בן זונה!" אמרתי וסטרתי לרפאל,הרגשתי שהידיים שלי רועדות וחולשה ענקית,שיט יש לי התקף חרדה?רצתי מהר לשירותי בנות ונכנסתי לאחד התאים,"טיאנה אני פה!תפתחי לפני שאלונה תופסת אותי!" פתחתי וגיחכנו "מה קורה איתך?את בסדר?" שאל "לא,לא אני ממש לא בסדר!אני לא יודעת מה קורה לי ואני מרגישה כלכך רע איתן!" אמרתי בבכי "אני פה טיאנה שלי ואני ישאר פה לנצח שמעת?" אמר בזמן שחיבק אותי "אני גם תמיד פה בשבילך איתן שלי" ונישקתי אותו.
יצאנו מהשירותי בנות בשקט בשביל שאלונה לא תתפוס את איתן וראיתי את אור מקשיב למוזיקה ונפלו מעיניו כמה דמעות,ניגשתי אליו "היי..מה קרה?" שאלתי "ליה..ליה זרקה אותי ולחשוב שהייתי איזה חלק ממשחק שלה,שכל מה שקרה בינינו לא היה אמיתי" אמר זועם "אל תדאג,תבוא מישהי יותר טובה אני מבטיחה" אמרתי,"מה קרה אח שלי?" איתן פתאום בא "ליה זרקה אותי.." אור אמר שוב זועם "אל תדאג תבוא מישהי יותר טובה,מבטיח לך אחי" איתן אמר לאור,"גם דיאנה אמרה את זה" אור אמר בזמן שאני ואיתן הסתכלנו אחד אל השנייה.
חזרנו לבית ושמעתי צלצול של שיחה מהלפטופ,אבא!עניתי "מה קורה דיאנה שלי?נחשי מי בא היום לארץ?אני וריי!" אמר בזמן שהראה שהוא במטוס עם ריי "יש!וכמה זמן תשאר?" שאלתי "יש לי פגישה חשובה בסן פרנסיסקו עוד כמה ימים אז אני מניח ש..יומיים שלוש,זה בסדר דיאנה?" הנהנתי לחיוב וניתקתי,"יש!איתן!אבא שלי וריי באים!" אמרתי בהתלהבות "יש!סוף סוף אני אראה את ריי!"
אנחנו בפרקים האחרונים!!
תודה על כל ההערכה❤❤
YOU ARE READING
players
Romansדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס