שני מניאקים

289 9 2
                                    

"היה אתמול דייט מדהים נועה!הוא היה כלכך חמוד,פי מיליון יותר טוב מאיתן" סיפרתי לנועה בהפסקה,"אני כלכך שמחה בשבילך!",אני ונועה נכנסנו לקפיטריה,וואו זה פעם ראשונה שאני רואה את הקפיטריה,הסתכלתי על כל השולחנות עד שראיתי בשולחן אחד את ליה ואיתן מתנשקים,הם..הם חזרו?החיוך ירד מפניי וראשי שקע מטה "די דיאני!תפסיקי להתאהב בו את עכשיו יוצאת עם רפאל" נכון,אני עכשיו יוצאת עם רפאל אז די לחשוב על איתן! "ואם כבר רפאל הנה הוא!תלכי אליו!" ניגשתי לרפאל עם האוכל שלי "היי.." תפס במותניי ומשך אותי אליו,"תכירו את דיאנה,הילדה שאי אפשר שלא להתאהב באופי המדהים שלה והיופי האלוהי שלה" הסמקתי ונישקתי אותו,הפסקתי את הנשיקה וראיתי שלנועה אין מקום לשבת,"אני יכולה להביא לפה חברה שלי?" שאלתי "בטח",סימנתי לנועה לבוא והיא ישבה מולי,"נו אז רפאל..מה אתה אומר על דיאנה?" נועה שאלה בחטטנות,"היא הילדה הכי יפה שיש ואולי אפילו היא תהיה אשתי יום אחד" נפקחו עיניי ונחנקתי מהפיצה הדוחה שהייתה בקפיטריה,"היי את בסדר?קחי מים" נועה אמרה,"תודה" ושתיתי,היה צלצול וכולם הלכו אבל..אין לי מושג לאיפה ללכת.


"נועה מה השיעור עכשיו?" שאלתי "ידעתי שתגידי את זה בגלל זה ביררתי לך הכל,יש עכשיו מתמטיקה ואת הקבצה ב2","את איתי בהקבצה,בואי דיאנה שלי" רפאל התפרץ משום מקום,יש אני עם רפאל בהקבצה!.

הגעתי לכיתה ורפאל ישב לבד "בואי" סימן לי,ישבתי והשיעור התחיל,"סליחה שאיחרתי" איתן אמר,רגע מה אני והוא באותה הקבצה במתמטיקה?שיט!.


חזרתי לבית די מאוחר וראיתי שאיתן בחדר שלו,הייתי קצת בלפטופ וראיתי שתי שיחות מאבא שנענו?איתן..,נכנסתי לחדר שלו "פעם אחרונה שאתה מדבר עם אבא שלי!זה אבא שלי לא אבא שלך!" צעקתי "תרגעי דיברתי עם ריי,אין לו טלפון משלו הוא בן חמש אז דיברתי איתו מהלפטופ שלך מה הבעיה?" שאל בזלזול "הבעיה היא שאתה יכול לקנות לעצמך לפטופ במקום להשתמש בשלי,אנחנו לא מדברים ואין לך זכות לגעת בדברים שלי" הוא התעלם ופשוט יצאתי,הוא כלכך מעצבן!שמעתי עוד צלצול של שיחה מהלפטופ,מה נסגר עם ריי?שישחרר!עניתי וזה היה אבא "דיאנה אני צריך לשמוע מריי שאת יוצאת עם מישהו?נו תתני קצת פרטים עליו!" איתן סיפר לריי אה?שיהיה "אז ככה קוראים לו רפאל,רפאל שטרית הוא איתי בכיתה והתחלנו לצאת אתמול ואני כלכך אוהבת אותו" אמרתי מוסמקת "בהצלחה איתו ילדה שלי!שאני יבוא לארץ עוד חודש בערך אני רוצה לראות אותו!לדבר איתו מגבר לגבר" וניתקתי.


הלכתי למטבח להכין לי לאכול עד ששמעתי דפיקות בדלת,מי זה יכול להיות?פתחתי את הדלת וזה היה רפאל!"מה אתה עושה פה?" שאלתי "אני לא יכול לחשוב עלייך!וגם אני רוצה להכיר אותך יותר" וחיבק אותי,"בהצלחה לכם אבל תעשו טובה ואל תרעישו אני מנסה לעשות משהו" איתן התערב בזמן שהיה בלפטופ,זה לא הלפטופ שלי..אולי הוא באמת קנה "מה אתה רוצה אחי?בקושי דיברנו" רפאל אמר לו,"דיברתם אחי,דיברתם יותר מדי" איתן אמר לרפאל,קנאי! "טוב רפאל אולי נלך לחדר?" שאלתי,"כן רעיון טוב יש פה קנאיות יתר לא ככה?" רפאל אמר ברמיזה לאיתן וגיחכנו בשקט.


היינו בחדר ורפאל פשוט לא הפסיק לנשק אותי,אני מאוהבת בו כלכך.

פרק ממש קצר אני יודעתת יהיו פרקים יותר ארוכים ממש בקרוב מבטיחה!❤
תודה על הכללל❤

playersWhere stories live. Discover now