קמתי וראיתי את איתן מולי "בוקר טוב טיאנה" אמר בקולו הגברי,דאמ אני מתה על הקול שלו בבוקר זה כלכך מושך!"בוקר טוב" קמתי מהמיטה והסתכלתי על החולצה שלי מהמראה,חולצה?שיט החולצה של איתן!חולצה של איתן?"מה לעזאזל קרה לי אתמול?" אמרתי זועמת "יכול להיות ששתית קצת יותר מדי וקרעת את השמלה שלך ו..ראו אותך בחזייה ותחתונים" שיט!רגע.."אתה ראית אותי בחזייה ותחתונים?שיט!" אמרתי כשהדגשתי את ה'אתה' "לא אני נשבע!איך שראיתי שאת ערומה הרמתי אותך לאוטו והבאתי לך את החולצה שלי,ושוב..אני נשבע" לא הייתה לי ברירה אלא להאמין לו.
"אתה יכול לצאת?אני צריכה להתלבש" התקרב אליי "מה אתה עושה האלכוהול דפק לך את המוח?" המשכתי,"טיאנה את לא זוכרת מה קרה אתמול?את אמרת לי שאת אוהבת אותי ואני אמרתי לך שאני אוהב אותך והתנשקנו" שיטטט!אני חד משמעית שונאת את הבוקר הזה!"הייתי שיכורה אתה יכול ללכת?" המשיך להתקרב כך שידיי כבולות לקיר ונישק אותי ואת האמת?אני לא כזה רוצה להתנגד,הנשיקה פסקה "עכשיו את יכולה להתלבש" וקרץ לי,אידיוט,יצא מהחדר התלבשתי לקחתי מהר את הג'קט ויצאתי.
אני לא מאמינה שאני מאוהבת באיתן!
אני מאוהבת בפאקינג איתן!השחקן הכי גדול בבית ספר,העבריין שכולם מפחדים ממנו
והוא נישק אותי!והכי קטע זה שהוא לא יודע שהוא נישק אותי,את הגותית עם הג'קט.
ישבתי באותו העץ כרגיל והפעם לא רציתי בכלל לקרוא רציתי רק לחשוב עליו,איתן עבר לידי "היי קוראים לך איתן נכון?" אמרתי בחשש "כן..מה את רוצה ממני עכשיו?" אמר בזלזול "אתה..יודע מה היו השיעורי בית באלגברה?" חרטטתי משהו,העיקר שידבר איתי "מאיפה אני יודע אני גם ככה בקושי נכנס לשיעורים",גיחכתי "כמוני אה?הבית ספר המזדיין הזה לא מעניין אותי העיקר לחשוב עליי..על מישהו שאני אוהבת" הצלה יפה דיאנה!"אני מכיר אותו?" שאל בחטטנות "לא יודעת אני ואתה לא כזה מדברים" שיקרתי "אולי כדאי שנדבר יותר לא?" הנהנתי לחיוב,"אבל לא בקטע זוגי אני מאוהב במישהי"המשיך, מישהי אה?"כן שמעתי..באמת קוראים לה טיאנה?" הוא מדבר עם מיליוני בנות כל יום אני צריכה להיות בטוחה שהוא מאוהב בי!"לא,קוראים לה דיאנה ולפי מה שאני יודע אני היחיד שקורא לה טיאנה,טיאנה כמו הנסיכה מדיסני אבל טיאנה מילר?היא הנסיכה שלי" אמר בגאווה בזמן שהסמקתי קצת,"ספר לי עליה ואל תדאג אתה לא תחפור לי" אמרתי עם חיוך.
"טוב אז מאיפה להתחיל?אני והיא מכירים כבר שבועיים או יותר והיא פשוט הבן אדם האהוב עליי,אני אוהב איך שהיא קשוחה איתי,איך שהיא מדברת,הקול שלה בכללי,הצחוק היפה המתגלגל שלה,היא פרקה לי קצת מהחיים שלה והיא עברה חיים קשוחים והלוואי שהייתי איתה שם,היא תמימה לרוב אבל אני מבין את זה לפי מה שהבנתי היא לא דיברה עם אף אחד כבר שלוש שנים,נישקתי אותה פעמיים וכל נשיקה הייתה מיוחדת ולא כי זה נשיקה התנשקתי עם המון בנות,הנשיקה הייתה מיוחדת כי טיאנה שלי מיוחדת,אני אוהב את השיער השחור הארוך שלה,את האמת יש לכן אותו שיער,האף הסולד הקטן שלה,אבל למרות כל התיאורי יופי הפעם הראשונה שנפגשנו היא הייתה עם שיער מבולגן ונפוח וחולצה קצת קרועה ובכל זאת התאהבתי בה,אני מאוהב באופי שלה וזה שונה מכל בת שיצאתי איתה" הסמקתי עד כדי כך שהייתי נראית כמו עגבנייה "אז היא מושלמת אה?" שאלתי עם חיוך ענקי "היא הרבה יותר ממושלמת ואם לא היינו סתם נערים בתיכון היא הייתה האישה שלי אבל אני סתם דביל מאוהב אה?" שאל בצחוק "אתה דביל גם כשאתה לא מאוהב" גיחכנו,אני כבר כלכך רוצה לגלות לו.."מה הדבר שהיא תעשה שלא תסלח לה עליו אף פעם?סתם שואלת אני ממש חטטנית" שאלתי בחטטנות "אם היא תשקר לי שקר גדול אני והיא לא נוכל להיות ביחד אבל זה לא יקרה,מה השקר הכי גדול שלה בכלל אני פאקינג גר איתה באותו הבית" אמר.
שיט!את יודעת מה זה אומר דיאנה נכון?את והוא לא יכולים להיות ביחד,תנצלי את המאוחר ותגידי לו,כל זה בשביל לא לשבור לו את הלב, אני אגיד לו היום
אני מקווה לקבל יותר הערכה אבל בכל מקרה תודה❤
YOU ARE READING
players
Romanceדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס