חזרנו למיקום האוהלים "אל תגידי לאף אחד!גם לא לנועה,מבטיחה?" שאל "מבטיחה,לילה טוב איתן" עניתי "לילה טוב דיאנה".
איך הוא נכנס לי כלכך מהר ללב?איך הוא התאהב קודם ואני התאהבתי אחריו ונפלתי יותר חזק לתוך הבור הזה?לעזאזל איתך דיאנה!למה נתתי לו להיכנס ללב שלי?זה לא פייר שעכשיו הוא עם ליה ואני אמורה לסבול את זה בשקט עם העובדה ששכבנו!אנחנו פאקינג שכבנו!זה לא פייר..מה זה היה פשוט סטוץ?אני סטוץ?די עם כל השאלות האלה!פשוט תישני דיאנה.
קמתי באוהל והחלפתי מהר את הבגדים,לבשתי חולצה שחורה ג'ינס ארוך ונעלי ג'ורדן שחורות ויצאתי מהאוהל,איתן בא לכיווני "זוכרת?לא לגלות לאף אחד!" לחש בדאגה "כן כן הבנתי כבר,לא לגלות לאף אחד!" לחשתי,הוא כזה נודניק!אנחנו בסך הכל שכבנו,אני ואיתן שכבנו!הסמקתי קצת בלי סיבה,"מה קרה דיאני?מאוהבת?" נועה שאלה בפתאומיות "אני?מאוהבת?ממש לא!" שיקרתי,אני מאוהבת באיתן כלכך והלוואי שזה היה כלכך פשוט שנהיה ביחד!אפילו כבר לא אכפת לי מהתמונה הזאת ששלחו לי.
רועי בא "רוצים שוב מסיבה עם אלכוהול?" וכולם התלהבו "כן!" צרחו,כולם הביאו שוב את בולי העץ המוחבאים והדליקו אש,רועי חילק כוסות ומזג לכולם אלכוהול,שוב בירה?"שוב ליה לא באה?" איתן שאל,"לא..אתם יודעים מה?בואו נשכנע אותה!" נועה ענתה,איתן ונועה הלכו להביא את ליה ואני בינתיים הייתי אדומה מקנאה,החברה הכי טובה שלי והאקס שלי שאני עדיין מאוהבת בו הולכים להביא את הילדה שהרחיקה אותי מכולם.
ליה באה "ליה!קחי קצת בירה,זאת הבירה הכי טובה" רועי אמר לליה,כולם שתו באותו הזמן וכבר ראיתי כמה שיכורים ואחת מהם הייתה אני,הרגשתי נוראי ועמדתי ללכת לכיוון העיר עד שראיתי את ליה ואור מתנשקים,התעלמתי והלכתי לכיוון העיר בכל זאת.
הלכתי ברחוב כלשהו עד שכמה נערים באו "מה קורה ילדה?מה את שיכורה?" אחד שאל אותי "כן..כן אני שיכורה" עניתי,"בואי לדירה שלנו ונדאג לך" אותו אחד אמר "אני מעדיפה שלא" עניתי והלכתי מהר לכיוון השני,הם רצו לכיווני והייתי שיכורה מדי בשביל לרוץ,אחד תפס אותי "אמרתי שתבואי לדירה שלי ונדאג לך בובה!",ניסיתי להשתחרר אבל הייתי עייפה מדי,אז מה אני עומדת להיאנס עכשיו?שוב אותו סיפור רק בלי איתן,איתן בא והרביץ להם עד שירד להם דם "אם אתם תגעו בה שוב זה לא יגמר טוב הבנתם?בני זונות" אמר להם והסתכל עליי "למה לעזאזל את באה לתל אביב בשתיים לפנות בוקר לבד?" שאל אותי בזמן שזעם "אני..אני לא הרגשתי טוב אז חשבתי שלבוא לתל אביב קצת יעורר אצלי משהו,אנחנו גרים בעיר הזאת זוכר?" אמרתי בקול חלש,"טוב בואי נחזור למסיבה" אמר בזמן שחיבק אותי.
חזרנו וראיתי כמה חובשים שהתלוו איתנו לטיול,"אלכוהול?זה מובן לכם שאנחנו צריכים לעשות לכם בדיקת אלכוהול נכון?או שנספר למורים שלכם" וכולם הסכימו בלי ברירה.
הגיע התור שלי והביאו לי איזשהו מכשיר לריאות,"הרמת אלכוהול שלך בדם מאוד גבוהה,אלכוהול מאוד גרוע לגוף שלך!כמה כוסות שתית?" אחד החובשים שאל,"שתיתי..כוס אחת או שתיים" עניתי,החובשים היו המומים "כוס אחת או שתיים?כנראה הגוף שלך דוחה את החומרים של האלכוהול אז כשאת שותה אלכוהול לגוף שלך מאוד קשה לקבל את זה אז הוא מחשיב את רמת האלכוהול כגבוהה או בקצרה,אנחנו חייבים לפנות אותך לקבל כמה בדיקות" מה?מפנים אותי?החובשים הכניסו אותי לאמבולנס ופינו אותי.
קמתי בבית חולים ורופאה אחת באה "בוקר טוב דיאנה מילר?עשינו לך בדיקת אלכוהול ומצאנו לך בעיה בדם הלא מאפשרת לך לשתות אלכוהול מה שאומר שככל שתשתי יותר בכל פעם שתשתי הכאב יהיה יותר גדול והוא יתפשט,עד שיגיע לך ללב אבל בינתיים את משוחררת" אמרה "מה השעה?" שאלתי,"חמש ורבע לפנות בוקר" ענתה,החלפתי בגדים ויצאתי מהבית חולים לכיוון הבית.
נכנסתי לחדר של איתן וראיתי אותו..בוכה?"איתן מה קרה?" שאלתי "דיאנה את פה!" וחיבק אותי "ליה..ליה בגדה בי עם אור הבן זונה הזה" לחש,"מה?כמה זמן?" שאלתי "בערך כמו..שבועיים?שבועיים אני כמו מטומטם!" חיבקתי אותו חזק "אתה לא מטומטם!אתה הבן הכי מדהים שפגשתי,אין יותר טובים ממך איתן שלי" הסכמתי לעצמי לדבר מהלב,"טוב בוא נתארגן לבית ספר,תשכח את הכלבה הזאת" המשכתי,הלכתי לחדר שלי ולבשתי חולצה לבנה דגמח שחור ונעלי סניקרס לבנות,יצאתי מהחדר וראיתי את איתן "יאללה בוא לבית ספר ותשכח אותה כבר!" איתן גיכח ויצאנו
הפרק הזה>>>
תודה רבה על כל ההערכה❤
YOU ARE READING
players
Romansדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס