קמתי ולבשתי חולצה שחורה וג'ינס כחלחל לבית הספר,יצאתי מהחדר "יאללה איתן,בוא!" ויצאנו.
הגענו וליה באה לכיוון איתן המומה "אתה לא אמור להיות בכלא?שיט!" אמרה "אנחנו יודעים שאת אמרת,יש לך מזל שאנחנו לא עושים עם זה כלום ואפילו הגנו עלייך" איתן אמר "ואבא שלי התורם הכי גדול של המשטרה אז הוא חבר טוב של מפקד המשטרה,באסה לא הצלחת את התוכנית שלך" הוספתי והלכתי לכיתה שלי.
"דיאנה!קומי מהשינה המטומטמת שלך!אני לא אתפלא אם תקבלי ציון נמוך בכל המבחנים השנה!" אלונה אמרה וגלגלתי את עיניי,היא עוד תראה שאני אהיה בין התלמידות הכי טובות בבית ספר!.
חזרתי לבית עם איתן שלא הפסיק לנשק אותי כל הדרך וראיתי את אבא יושב בפינת האוכל עם פרצוף רציני,"אבא..מה קרה?" שאלתי בחשש "שבי בבקשה" ישבתי מולו "אין לנו מספיק כסף לממן את שני הבתים למרות העבודה שלי,אמא שלך השאירה פה חובות של מיליונים אז..אני חושב שאין ברירה את חייבת לטוס איתי לאל איי,נדאג לך לחדר משלך ולתיכון ברמה גבוהה" אמר כשראשו שקע מטה,מה?אני..אני עוברת לאל איי?.
"אני עוברת לשם לנצח?" שאלתי,הנהן לחיוב "אבל אבא..יש לי פה חברים,יש לי פה את איתן!" צעקתי,"מצטער אבל חבל שזה לא בחירה שלך,אנחנו טסים מחר" זה לא פייר!ידעתי שזה לא משנה מה אני אגיד זה רק יחמיר את המצב אז שתקתי.
הלכתי לכיוון איתן ששיחק עם ריי בפלייסטיישן "אני עוברת לאל איי,ניסיתי לשכנע את אבא שלי אבל כלום לא עוזר,אני אוהבת אותך איתן אתה הבן הכי מדהים שפגשתי" אמרתי כשקולי שקט מהרגיל "מה?מתי את עוברת?" שאל המום "מחר" דמעה נפלה מעיניי ומעיני איתן והוא פשוט שתק,למה לעזאזל הוא שותק?.
קמתי מהצעקות של אבא "לפנות בוקר טובים יקרה שלי,הנה תשובות לשאלות שלך כי אין לנו זמן,השעה שלוש לפנות בוקר ואת לא צריכה לבקר את איתן כי הוא התעקש לנסוע איתנו לשדה תעופה",קמתי חסרת מילים בזמן שאבא יצא ולבשתי טופ שחור ודגמח בצבע חאקי.
הגענו לשדה תעופה,הטיסה מגיעה עוד שתי דקות?שיט!"איתן אני אוהבת אותך ואני בחיים לא אשכח אותך ולגבי המגורים אבא שלי דאג לך לפנימייה או לאימוץ,מה שרק תבחר!אתה מדהים ואתה חזק ואני.." אמרתי במהירות "פשוט תשתקי כבר ותנשקי אותי טיאנה" קטע אותי והתנשקנו,הנשיקה פסקה "אני אוהב אותך טיאנה,אני מצטער אבל עדיין קשה לי לעכל קצת שאנחנו נפרדים" נפרדים?"למה אנחנו נפרדים?זה בסך הכל טיסה!" שאלתי בזעם "תסכימי איתי שלנהל קשר מרחוק זה כלכך קשוח ואנחנו גם לא רחוקים במטר או משהו זה הקצה השני של העולם!זה יהיה כלכך קשה טיאנה.." הוא צודק.."אתה צודק..ביי איתן" אמרתי בזמן שאבא צעק להזדרז.
רצתי לכיוון המטוס ולאחר כמה דקות המטוס המריא,זהו זה הסוף אה?
זה הפרק האחרון!!!
תודה רבה על על ההערכה שלכם זה לא מובן מאליו❤❤❤
מה דעתכם על הפרק?או על הספר בכללי?
YOU ARE READING
players
Romanceדיאנה מילר בת 17 במשך כל התיכון לבשה ג'קט שמכסה את כולה ומאז קוראים לה "הגותית",אף אחד בבית הספר שלה לא יודע איך פניה נראות. איתן אמסלם בן 17 הבן בין הפופולאריים בשכבה ועבריין מבוקש במשטרה. מה כבר יכול להפגיש ביניהם? TW:אלימות,מילים גסות,סקס