26. Prevrat

1.6K 95 0
                                    

Túto časť píšem ôsmy krát pretože sa mi to stále vyplo a vymazalo. Ak sa to sem pridá tak ma milujte za trpezlivosť.

—-

"Skús sa spýtať samej seba, či ti to za to stálo."

"O čom to hovoríš?"

"Potrebovala si to tak moc vedieť?"

"Si predsa môj brat."

"Ale aj to si sa dozvedela len kvôli tomu svinstvu!"

"Prosím, neopusti ma aj ty. Nemám nikoho."

"Ja ťa nechcem opustiť Sarah. Som tvoj starší brat. Chcem sa o teba postarať."


Prebudila som sa na príjemné mravčenie v nohách. Sama pre seba som sa usmiala, keď som si spomenula čo sa stalo predošlú noc. Slnko mi hrialo na pokožke a príjemne ma zohrievalo.

„Si krajšia než som si myslel."

„Nejde ti to," zamrmlala som s úsmevom.

„Čo mi nejde?"

„Byť hneď z rána vtipný," usmiala som sa a Sebastian sa zvalil vedľa mňa na posteľ. Pohladil ma po líci a jemne ma pobozkal.

„Ako si sa vyspal?" opýtala som sa ho a on sa pousmial.

„Najlepší spánok za posledné mesiace. A ty?"

„Skvelo. Čo máme dneska na pláne?"

„No," zhlboka sa nadýchol a poškriabal sa po hlave.

„No čo?"

„Musíme ísť preč."

„Čo?!" skríkla som, ani som sa nesnažila byť pokojná.

„Upokoj sa. Proste ideme preč."

„Nie, Sebastian. Ešte nie je všetko vybavené s Morganom. A keď povieš že ideme preč, idem preč len ja, bez teba!"

„Prečo si to myslíš?"

„Lebo to tak je. A tej vile, na tej chate a teraz tu! Ak sa ma chceš zbaviť, rovno mi to povedz a nekráčaj okolo horúcej kaše!" nahnevane som zavrčala, postavila sa z postele a smerovala do kúpeľne.

„Otvor!"

„Na tie kódy môžeš zabudnúť!" skríkla som a vošla do sprchy. Pustila som najprv na seba studenú vodu aby som sa prebrala a postupne pridávala teplú. Sprcha mi vždy pomáhala zabudnúť na problémy. Aspoň na chvíľu. Chýba mi pokojná sprcha, prechádzky, svojvoľnosť.. chýba mi mama. Všetko mi chýba okrem otca. Chcela by som sa vrátiť do čias, kedy sme chodievali na chatu, prezerali si staré fotky, smiali sa, jedli pizzu a počúvali príjemné piesne. Chcem to späť. Ale márne budem prosiť. Nemôžem vyjsť ani na ulicu, pretože z jednej strany som pod dozorom mafie, z druhej strany ide po mne otec a z tretej strany je na mňa vypísaná odmena, ktorý je nevyčísliteľná. 

-

Keď som vyšla z kúpeľne, videla som len Naomi sediacu na posteli pozerajúc telku. Púšťali Quiz show, a Naomi zodpovedala otázky skôr než hráči v telke. Bola veľmi inteligentná. Na blondínu.

„Konečne. Obleč sa, tu máš veci. Za desať minút príď hore do izby aj s kľúčom. Príde pre nás odvoz."

„Dobre," šepla som a uchopila tašku s vecami: tenisky, tričko, rifle a flanelovú košeľu.

„A trošku sa preber," povedala s povzdychom, pohladila ma po mokrých vlasoch a odišla von. V izbe som zostala sama tak som sa obliekla, vlasy si vysušila s uterákom a ešte prezerala, či tu niečo nie je. Nemôžeme tu nič nechať. 

Problems With The Mafia (slovak)Where stories live. Discover now