21. Morgan Wilton

1.7K 111 2
                                    

Bol viac, než len známy, keďže vlastnil asi dve automobilové spoločnosti, tri kaviarne, štyri pumpy a k tomu vlastnil asi tri kasína v Las Vegas v Nevade. Úžasný to chlap, no prefíkaný. Ale keď sa jedná o niečo, prikloní sa k strane, ktorá je bližšie k dobru. Marcus nám zohnal dve letenky najbližším letom, ktoré nás dovezú rovno do Las Vegas. Marcus sa priebežne pýtal na nejaké otázky, ktoré zneli: Nemal by som radšej zavolať Sebastianovi? Čo ak ma za to zabije? A kde to vlastne mierime?

Otázky, ktoré sa podobali tomuto, ma unavovali. Let z Missouri do Las Vegas trval približne 6-9 hodín. Takže si viete predstaviť, čo to muselo byť. Z Marcusom v lietadle, zavretá, spolu sediaca a k tomu ešte na neuveriteľných 9 hodín!

„Takže,“ odkašľal si a ja som sa zasmiala. Pokrútila som hlavou a radšej sa pripútala.
Takže, hovoríš vždy, keď chceš niečo povedať, ale nevieš čo. Skús niečo iné,“ usmiala som sa a povzdychla si.
„Uhm,“ odkašľal si a ja som pokrútila hlavou.
„Niečo iné.“
„No vieš,“ sľubne povedal a ja som mykla ramenom.
„To nebolo zlé,“ znova som sa usmiala a našu pozornosť upútala letuška. Bola staršia, než ostatné letušky v tomto lietadle.
„Prosím o pozornosť. Všetky vaše mobilné, a elektronické zariadenia prosím vypnite. Mohlo by to narušiť štart lietadla. Kyslíkové masky máte nad hlavami. Únikové východy, jeden vpredu a dva vzadu. Kapitán bude počas letu zaneprázdnený, tak poprosím, aby ste ho nevyrušovali. Viacej si môžete prečítať v príručke, ktorú máte vloženú v sedačke oproti vám. Prajem príjemný let,“ dopovedala jedna z letušiek a odišla do menšej kabínky. Marcus vedľa mňa netrpezlivo čakal, pokým nevyštartujeme. Podľa jeho divného tanca na sedačke usudzujem, že potreboval ísť na toalety.
Ako náhle sa lietadlo ocitlo v oblakoch, Marcusa už nebolo a ja som ostala v dvoj sedačke sama. Mobil som mala neustále vypnutý, čo je myslím že najlepšie riešenie.
„Prajete si niečo na pitie?“ opýtala sa ma letuška a ja som k nej zodvihla zrak.
„Kurva!“ sykla som, ako som sa zľakla. „Naomi!“
„Slečna, moje meno je Kelsey a pýtam sa vás, čo si dáte na pitie.“
„Vodu,“ sykla som, „Kelsey.“
„Hneď to bude,“ milo sa usmiala a posunula o rad ďalej. Neustále som sa otáčala dozadu, aby som sa uistila, či to je naozaj ona. Mala som pravdu, bola to Naomi. Jazva, ktorá jej zdobila tvár, sa nedala prehliadnuť. Ale ako to, že je tu? A ešte k tomu, v tom istom lietadle, ako ja?
„Marcus,“ zavrčala som a vstala zo sedadla, smerujúc k toaletám. Keď som čelila pánskym dverám, silno som na ne zabúchala a spoza nich sa ozvalo len hlučné obsadené, ktoré nepatrilo Marcusovi. Chlapíkovi som sa ospravedlnila a obzrela sa okolo seba.
„Kde si, ty pankhart!“ zavrčala som si popod nos a bez jediného slova sa premiestnila do Tretej triedy, kde boli troj sedačky a plno ľudí, smerujúcich do Las Vegas, otrepať celoživotné úspory. Kráčala som pomaly pomedzi sedadlá a vymieňala si nevinné pohľady s okolitými ľudmi. Môj pohľad dopadol na úplne zadné sedadlá na druhom konci lietadla, na ktorom sedeli traja muži, otočení mi chrbtom. Nahnevane som sa nadýchla a potichu k nim kráčala.
„Zaujímavé,“ povedala som, keď som pristúpila k nim, „že sa tu dohadujete o mne bezo mňa,“ dopovedala som a oni upreli svoje pohľady na mňa.
„Sarah,“ nervózne sa zasmial Marcus a odkašľal si.
„Zaujímavé, že si chcela zmeniť kódy, bezo mňa,“ povedal Sebastian a obaja sme sa na seba vražedne pozreli.
„Zaujímavé,“ začal Tarik a zasmial sa, „že Naomi sekne byť letuškou,“ povedal potichu a pretrel si dlaňou ústa. Postavil sa zo sedadla a upaľoval sa ňou. Posadila som sa na jeho miesto a Marcus odišiel. Sebastian sklonil zrak a zhlboka sa nadýchol.
„Najviac ma zaujíma to, čo také zlé som vám spravila, že ste ma zapredali,“ odkašľala som si potichu, aby som prerušila ticho.
„Sarah,“ šepol s povzdychom.
„Nechcem výhovorky,“ prerušila som ho, „chcem vysvetlenie.“
„Povedali, že ak ťa nevydám osobne, vezmú si ťa sami a to hoc aj mŕtvu. Len som nechcel aby sa ti niečo stalo, to je všetko.“
„Aha. A teraz?“
„Čo by malo byť teraz?“

„Teraz by malo byť vysvetlenie, čo tu robíš.“
„Idem si užiť do Las Vegas v Nevade. A ty?“
„Menšie rodinné stretnutie,“ mykla som ramenom a oprela sa o sedadlo, nespúšťajúc z neho oči. Vyzeral unavene a o to väčšmi to dokazovali kruhy pod očami a sklesnutá tvár. Je to dlho, čo sme sa nevideli a úprimne ma to mrzí. Ale z jednej strany som rada, pretože som si aspoň uvedomila, že ma má rád.
„Kedy si naposledy spal?“ šepky som sa ho opýtala a on sklonil hlavu.
„Keď sme sem išli autom.. asi takú hodinu,“ zamrmlal.
„A koľko si nespal?“
„Odvtedy čo si odišla,“ odkašľal si a otočil hlavu iným smerom, len aby som ho nevidela.
„Takže ma máš rád,“ usmiala som sa a on pokrútil s úsmevom hlavu. Lepšie sa pozrel na mňa a smutne sa pousmial. Nečakala som, chytila ho za ruku a pevne ju stisla.
„Chýbal si mi,“ povedala som normálny hlasom a pousmiala som sa.
„Ja viem. Pretože aj ty mne.“

„Natoľko, aby si tam poslal Naomi, ktorá bola tak nenápadná, že sa vydávala za ochranku, neskôr za letušku a čo bude potom? Policajt?“
„Myslím, že to by Tarik nezvládol. Predsa len, je to iba muž,“ usmial sa. Potichu som sa zasmiala a súhlasne prikývla.
„Chcela by som si ujasniť niekoľko vecí, pokým prídeme do Las Vegas,“ povedala som a on prikývol a lepšie počúval. „Keď prídeme, spolu pôjdeme do prvého kasína, ktoré patrí Marganovi. Ak tam bude, chcem s ním byť sama. Je mi jedno, ako sa bude správať a čo všetko budem musieť pre to spraviť. Chcem tie kódy zmeniť tak, aby som ich vedela len ja, a ty,“ povedala som a on to chvíľu spracovával.
„A čo ak, by si tie kódy vedela len ty?“
„Prečo?“
„Neprišiel som do tohto lietadla len kvôli tomu, aby si zmenila kódy pre mňa.. už mi nejde o peniaze ani o nič podobné, čo sa týka tvojho otca a jeho podlých trikov. Ide mi hlavne o teba. Chcem byť s tebou, bez obyčajných kódov, chipov, zbraní či nebezpečenstva. Len ja, ty a malá chatka v horách. Prekrásne výhľady na okolie, prírodu, zver... len my dvaja. Nič a nikto. Len my,“ šepol a ja som s malým úsmevom sklonila hlavu.
„Tak dobre,“ šepla som a prikývla. „Ale najprv si pôjdem zobrať moje peniaze.“

„Mrška jedna,“ zasmial sa Sebastian a ja som sa mu pritisla na pery. Sladké, dokonalé, jemné a teplé pery. Sebastian. 

•••••

Takže ďalšia časť za nami! wuhú. 
Prepáčte že niektoré budú občas krátke. Ale ak sa to píše na mobile, ťažko odhadnete koľko je toho a snažíte sa to pridať čo najskôr. No dnes myslím, že je toho tak akurát :) Dotazy k príbehu môžete napísať do komentára alebo do správy :) :) každá reakcia ma poteší ..

Love you

Only_dream

Problems With The Mafia (slovak)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora