WIFI ZDARMA, PAMÄTÁTE? :D
Sebastian ma ťahal po dome ako nejakú špinavú handru. Bol nahnevaný a pravdepodobne zúril.. Ale otázka znela.. Načo a prečo?
Po chvíli som si uvedomila že smerujeme do izby, kde ma pred tým spútali o stoličku.
"Sebastian, začínam mať strach," zamrmlala som a on sa zhlboka nadýchol.
"To je dobre," sykol a prudko otvoril dvere. Vtrhli sme do izby a on za nami zabuchol tak silno, až ma myklo. Plátno a veci zo včerajška už boli upratané a izba bola v pôvodnom stave. Sledovala som Sebastiana ako behá po izbe a niečo hľadá. Keď podišiel k nočnému stolíku, vytiahol z neho notebook a posadil sa na posteľ. Ja som stála stále pri dverách a mlčky ho pozorovala. Najprv začal nadávať a potom už len vrčal. Súdiac podľa jeho pohľadu našiel čo chcel. Keď si prešiel očami potrebné veci, zodvihol mobil k uchu a o chvíľu začal rozprávať.
"Marcus, máme menší problém... ani nie menší ale väčší... áno... moc... delta y20... ona vie všetko.. ano je... aj tak to pošlite... dobre.. kód? Mám ho pri sebe.. Vlastne pred sebou," povedal a pozrel na mňa. Premeral si ma od hlavy až po päty a potom sklonil hlavu. "Budeme to musieť prejsť spolu... aj s ňou, áno. Mám pocit že vie toho viacej než my."
"To si piš!" posmešne som sykla a on sa na mňa zamračil. Telefón zložil a hodil ho vedľa seba. Notebook, ktorý skončil nie veľmi v dobrom stave na zemi, ma donútil báť sa. Sebastian sa prudko postavil z postele a ocitol sa tesne pri mne. Vzdialenosť medzi nami bola nebezpečná a až moc malá. Doslova som cítila ten hnev, ktorý mu šľahal z očí. Z tých nádherných modrých očí. Jednu ruku mi priložil na líce a jeho pohľad padol na moje pery. Teraz by ma pobozkal, keby že nie som taká sviňa.
"Opováž sa ma pobozkať, a moje koleno skončí medzi tvojimi nohami," zamrmlala som a on sa odtiahol.
"Včera si mi vravela, že ťa pobozkať mám a dneska... dneska mi hovoríš, že to nemám ani skúšať?"
"Presne."
"Začínam byť z teba čoraz viac v piči, Sarah," nechápavo šepol a zamračil sa. Vtedy sa stalo niečo, čo ma donútilo začať sa červenať. Začalo mi škŕkať v bruchu. DO PEKLA! To naozaj?! Teraz? Keď sa snažím znieť vážne?!
"Si hladná.. ideme sa najesť," zamrmlal starostlivo a chytil ma za ruku. Nemala som čas prispôsibiť sa jeho chôdzi, ktorá bola o kus.. dva kusy.. osem kusov rýchlejšia ako tá moja. Zastavili sme v hale pred dverami, ktoré boli zatiahnuté. Sebastian ich roztvoril a hlasno skríkol.
"To akože naozaj?!" Keď vletel do izby, myslím že obývačky, pripomenul mi supermana. Trochu som nakukla a potom zavrela oči a vrátila sa na pôvodné miesto.
"Okamžite si padajte umyť ruky!!! Ste nechutný!!" Kričal a z obývačky pomaly odchádzalo niekoľko mužov. Pozerali porno a iste viem čo robili... a iste to nemusím opisovať. Sebastian vyšiel z obývačky ako posledný a nahnevane si škriabal vlasy.
"Posaď sa na kreslo a ja ti donesiem jedlo," nakázal mi a ja som poslúchla. Keď som vošla do miestnosti, ovalil ma smrad. Ihneď som bežala k oknu a otvárala ho dokorán. Keď sa tam po piatich minútach konečne dalo dýchať, usadila som sa na kreslo a pozrela na tv. Bola vypnutá a tak som začala blúdiť po izbe v snahe nájsť ovládač. Bol položený na gauči, tak som vstala a podišla k nemu. Už už som ho išla chytiť, keď som sa zasekla a zamrnčala pri pomyslení, že ho chytali s rukou, s ktorou si leštili bambusa. FUUUJ!!!
Po ruke som mala deku, ktorá sa zdala byť čistá. Schytila som ju do ruky a začala ňou drhnúť ovládač ako keby mal nejakú lepru. Keď sa mi zdal dostatočne čistý, chytila som ho a zapla ním telku. Práve tam išiel program MTV (reklama :D), kde dávali Tehotná v 16. Usadila som sa späť do kresla a sledovala tie mladé baby s veľkým bruchom, ako nakupujú plienky a oblečenie. Bola som do toho taká zažratá, že som si ani neuvedomila že v obývačke nie som sama. Boli tam aj ostatný chlapi a v tom do izby vošiel aj Sebastian a niesol mi misku s cereáliami a mliekom. Opatrne mi to podal a posadil sa vedľa mňa.
"Myslela som si najprv, že som pribrala ale nakoniec mi boli často zle a spravila som si tehotenský test.. zistila som že som tehotná a gynekológ mi povedal že som v prvom mesiaci tehotenstva," vravelo dievča v telke.
"A John bol tvoj prvý?" opýtala sa jej žena a ona sa usmiala.
"Nie. Asi dva dni pred tým než som mala sex s Johnom, som si tam pichla uhorku," zasmiala sa a ja som vypľula cereálie späť do misky.
"Gratulujem, o osem mesiacov môžeš zavárať," vyletelo zo mňa a v tom sa po obývačke rozoznel smiech. Začala som sa smiať tiež a z úst mi stále vyletovali kúsky cereálií. Rýchlo som dožula a prehltla posledné sústo a zamerala sa na pohľady zoskupené na mne. Smiech pomaly tíchol a po izbe sa ozývala len televízia.
"Myslím, že nie si zrovna taký suchár ako vyzeráš," povedal jeden z nich. Myslím, že sa volal Mike alebo Mac alebo Imac.... BigMac :D
"Ďakujem.. asi," zamrmlala som a pozrela sa na Sebastiana sediaceho vedľa mňa. Na tvári mu pohrával ten jeho sexy úsmev, ktorý ma dokázal odmäkčiť. Ako som sa pozerala na všetky tie bláznivé tváre okolo mňa, pomyslela som si, že toto Mafia byť nemôže.
TAKŽE ĎALŠIA ČASŤ ZA NAMI :) DÚFAM ŽE SA PÁČILA, ĎAKUJEM ZA KAŽDÝ LIKE, KOMENT A ZDIELANIE :) Love you XoXo
ESTÁS LEYENDO
Problems With The Mafia (slovak)
RomanceMyslela si, že chcú peniaze jej otca. Keď sa však dozvedeli že ona je kľúčom, chceli celý svet.