KEĎ ŽE BUDEM PÁR DNÍ MIMO SLOVENSKO, PRIDÁM VÁM SEM EŠTE JEDNU ČASŤ ABY STE MALI ČO ČÍTAŤ :) NEZABUDNUTE OHODNOTIŤ, KOMENTOVAŤ A ZDIELAŤ ;-*
Takže mu išl naozaj len o peniaze. Hajzel jeden.
"Pán Bianco. Ak máte svoju dcéru rád a tak isto aj svojho syna, na adresu ktorú vám pošlem mi dodáte peniaze v hodnote 15 miliónov dolárov. K tomu mi dodáte aj chip s informáciami o pláne Delta Y20. Ak to nedodáte do týždňa na uvedenú adresu, skončí zle Sarah ale aj Tom. A nechcite vedieť, čo sa stane vám, pane," dodal Sebastian a v tom niečo cvaklo. Prudko som sa trhla, mysliac na zbraň pri mojej hlave.
"Výborne," povedal Dominic a niečo zašuchotalo.
"Ďalej to zvládnem sám. Hlavne odneste tú nahrávku," prehovoril Sebastian a zbraň sklonil. Potichu som zalapala po dychu a pohmýrila sa. Počula som, ako sa otvorili a zatvorili dvere. Zostalo ticho. Chcela som niečo povedať, ale šatka mi v tom bránila, tak som len zavrčala.
"Pokoj.. ešte chvilu vydrž," prehovoril Sebastian a niečo robil. Znelo to dosť divne tak som radšej zostala mlčať a čakala. Keď som začula kroky smerujúce ku mne, znehybnela som a takmer som prestala dýchať.
"Idem ti zložiť šatku z úst," šepol mi Sebastian tesne pri krku a mnou prešiel nával chaosu. Bála som sa, že keď mi dá dole šatku, udrie ma. Možno ma udrie aj teraz.
Pocítila som, ako mi do úst vrazil vzduch. Šatka bola dole.
"Máš naozaj.. nádherné pery, Sarah," šepol mi do nich a už som skoro pocítila jeho sladký bozk, ale niečo ho prerušilo.
"Do pekla, Šakal!" zavrčal a ja som vydýchla. Neviem prečo, ale bola som rada že to prerušil.
"Prepáč.. ja len že odchádzame.. zajtra večer sme tu," povedal a buchol s dverami. Zrazu mi oči osvietilo ostré svetlo z reflektora, až som musela znova oči zatvoriť. K tomu mi tú šatku z očí strhol ako nejakému pankhartovi. Čo som možno v jeho očiach. Drsne mi rozviazal nohy a aj ruky a vražedne sa na mňa pozrel.
"Neopováž sa utiecť," sykol mi do tváre a prudko ma postavil na nohy. Nechápala som tak rýchlo zmenenej nálade kvôli Marcusovi. Veď nič zlé nespravil.
"Neviem prečo si zrazu taký zlý, no na mne si to vybíjat' nemusíš," zamrmlala som a on sa zhlboka nadýchol a uchopil moju bradu medzi ukazovák a palec. Palcom mi pomaly prechádzal po spodnej pere a pozeral sa mi na ňu. Videla som tú túžbu v jeho očiach... tú túžbu okusiť moje pery a pocítiť ich chuť.
"Urob to," povedala som mu a on sa nechápavo na mňa pozrel.
"Čo myslíš?"
"Pobozkaj ma, urob to. Vidím ako po tom túžiš, pretože poznám ten pocit. A aj tak to budeme mať za sebou. O nič iné ako len o bozk nepôjde," vysvetlila som a on zvraštil obočie.
"Som si na 100% istý, že to pri jednom bozku neskončí," šepol a pustil mi bradu. Nepriala som si, aby to takto skončilo. Nikto by nechcel, aby sa to takto skončilo.
"Inú šancu mať ale nebudeš." Asi som naozaj krava keď som to povedala. Pred necelými piatimi minútami mi pri hlave držal zbraň a ja mu teraz hovorím, aby ma pobozkal. To je úžasné. Skvelé načasovanie, Sarah.
Sebastian sa len pozrel do zeme a mlčal. Tak dobre. Lepšie pre mňa.
"Tak teda dobrú noc, asi," povedala som a otočila sa smerujúc k dverám. Nebolo by zlé, keby ma teraz zvrtol a pritisol o stenu a privlastnil si moje pery. Asi by som sa ani nebránila tomu, keby ma chytil okolo pása a vášnivo ma pobozkal. Ale to sa nestane, pretože som už dávno na chodbe smerujúc do svojej izby. Do izby, kde si ľahnem a budem spať až do obeda.. Alebo pokým ma niekto neprebudí a nepriviaže ma k stoličke.
Ako náhle som si našla pohodlné miesto na posteli, zavrela som oči a ponorila sa do čierno čiernej tmy zvanej spánok.
CZYTASZ
Problems With The Mafia (slovak)
RomansMyslela si, že chcú peniaze jej otca. Keď sa však dozvedeli že ona je kľúčom, chceli celý svet.