Bolo skoro ráno, keď som sa prebudila. V celom dome bolo príjemné teplo a pokoj. Určite sa snažili udržiavať oheň cez noc, aby nevyhaslo. To by som bola veľmi nerada, pretože zima je krutá a ja sa veru nechcem do žiadnej znova prebudiť.
Prehodila som si okolo seba deku a pomalým krokom smerovala ku dverám. Zrazu sa po izbe rozoznel nejaký zvuk. Hlasné zachrapnutie dosiahlo to, že som nadskočila. Opatrne som sa otočila za seba a uvidela Kaia, ako leží dole pri posteli a pod sebou má obyčajnú deku.
Bože. Vyzeral veľmi milo. Tak nevinne."Kai," šepla som a jemne sa dotkla jeho ramena.
"Hmm."
"Nelež na zemi, nachladneš. Choď do postele," jemne som mu povedala a on pootvoril trochu oči.
"Poď," nakázala som mu a vystrela k nemu ruky. Len si povzdychol, jemne sa ich dotkol a s mojou pomocou sa vytrepal na posteľ. Ihneď sa mu na tvári objavil slastný úsmev a pritiahol si perinu bližšie k tvári. Netrvalo to ani desať sekúnd a Kai už jemne chrapkal. Potichu som sa vytratila z izby a po stále tmavej chodbe som smerovala do obývačky. Opatrne som nakukla poza roh a uvidela prázdnu miestnosť. Vykročila som vpred a potom zistila, že pri krbe kľačí Thor a kutáčom sa vŕta v pahrebe.
"Dobré ráno," povedala som potichu a postála. Nič nehovoril, dokonca sa na mňa ani nepozrel. Posadila som sa teda na gauč, viacej k sebe pritisla deku a sledovala ho. Dokonca aj cez látku som mohla vidieť, ako sa jeho svaly na ramenách hýbu keď dýcha. Ako sa napína pri každom pohybe a zvuku.
Sledovala som ho niekoľko minút, pokým sa nepostavil a neotočil sa ku mne celým telom."Prečo nespíš?" Opýtala som sa ho a uvidela kruhy pod očami. Mal ich mierne opuchnuté a červené.
"Zobudili ste ma."
"Ou," hlesla som. Ihneď sa mi vynorila pred očami scénka, keď som naháňala Emersona po dome a obaja sme kričali. "Prepáč."
"To je v poriadku. Aj tak som nebol unavený."
"A prečo si nejdeš ľahnúť?"
"Nechce sa mi."
"Vyzeráš byť unavený."
"Je ti zima?"
"Čo?" Nechápavo som sa zamračila a on prstom ukázal na mňa.
"Či ti je zima, keď máš deku."
"Ani nie. Zo zvyku."
"Dobre. Snažil som sa aby tu bolo teplo," zamrmlal a posadil sa na kreslo oproti mne. Jeho pohľad sa zabodol do toho môjho a snažil si ma podmaniť.
"Takže.. ty sa voláš Charlie?" Snažila som sa prerušiť to napjaté ticho.
"Áno."
"Pekné meno."
"Otrepaná fráza," povedal tvrdo a ja som sa zasmiala.
"Mala som škrečka.. tiež sa volal Charlie."
"Tým chcel autor povedať, že vyzerám ako škrečok?" Pobavene sa opýtal a založil si ruky na prsiach.
"Nie, prepáč."
"Nemusíš sa za všetko ospravedlňovať."
"Musím.. chcem. Nemyslela som to v zlom."
"Ja viem."
S Thorom sme sa na seba dívali ako keby sme si navzájom zjedli večeru a potom sa snažili toho druhého zabiť. Teda, aspoň on sa tak na mňa díval. Mala som pocit, že sa na mňa hnevá."Deje sa niečo?" Opýtal sa ma a ja som len jemne pokrútila hlavou.
"Si na mňa nahnevaný?" Opýtala som sa ho opatrne a on len sklonil hlavu. Niečo si zamrmlal popod nos a prudko sa postavil z kresla.
"Kam ideš? Hej.. odpovedz mi," zavrčala som a dívala sa ako sa stráca v kuchyni. Zhodila som zo seba deku a vyštartovala za ním. Stál pri linke a robil si kávu.
"Odpovedz mi.." prudko som vydýchla a pokrútila hlavou. "Prosím.""Nemám ti prečo odpovedať."
"Tak prečo si na mňa nahnevaný."
"Nie som."
"Prečo sa teda takto správaš?"
"Ako sa správam?" Nadvihol pobavene obočie a na malú chvíľu mi venoval jeho spýtavý pohľad.
"Ako keby som ti ublížila nejako.. alebo ťa urazila," povedala som a pristúpila bližšie k nemu.
"Ostaň tam, kde si."
"Prečo?" So šepotom som pristúpila znova bližšie.
"Prosím ťa o to, Sarah."
"Ja ťa prosím o odpoveď, Charlie."
Thor si hlasno vzdychol a oprel sa o linku. Ruky si založil na prsiach a sledoval ma tvrdým pohľadom.
"Nemôžeš dostať čo chceš, jasné?"
"Chcela som obyčajnú odpoveď na obyčajnú otázku.. Nič viac," šepky som povedala a podišla k ostrovčeku, na ktorý som vysadla a rukami sa zaprela o mramor."Nie som na teba nahnevaný.. Takto sa správam často."
"Ostatní hovorili že nemáš moc rád komunikáciu," povedala som v snahe, že sám povie prečo.
"Povedali ti dobre. Príde mi to ako strata času."
"Chápem.. Nebudem ťa teda ďalej oberať o tvoj drahocenný čas svojou márnotrapnosťou," povedala som rázne bez žiadnej emócie a postavila sa na nohy. Opustila som kuchyňu a smerovala ku gauču kde som mala deku.
Prečo musí byť taký arogantný? Snažila som sa byť milá, no je to na hovno. S ním je to na hovno.
"Idiot," zamrmlala som si popod nos a otočila sa smerom na odchod do svojej izby. Cestu mi však skrížil naraz do mohutnej hrude."Ďakujem, krajšie pomenovanie som si ani nevedel predstaviť," povedal Emerson a ja som ho len sotila do strany a spravila si cestu do svojej izby.
Potichu som za sebou zatvorila dvere a uvidela Kaia, ako sa prehadzuje na druhú stranu. Zo stolíka som vzala vazelinu a podišla s ňou do kúpeľne pred zrkadlo. Stiahla som si sveter z ramien nižšie a prešla si po poranenej pokožke. Jemne som naniesla vazelinu na miesto a vmasirovala ju do pokožky. Sykla som pri každom jednom dotyku a do očí sa mi hrnuli slzy. Vzdala som to a rukami sa zaprela o umývadlo. Teraz to neboli slzy len od bolesti z tetovania. Bol to Sebastian. Quinss. Noemi.. Tak veľmi mi všetci chýbali. Tak veľmi mi chýbal ten idiot sprostý.
Chýbala mi moja rodina. To, kam sme sa dostali. Kto vie, akoby to vyzeralo keby ma títo ruskí, mentálne narušení chlapi nevezmu. Únos v únose. To je.. Zaujímavé."Sarah?" ozval sa jemný hlas. Pozrela som sa na Kaia, ktorý mal v tvári zmätok.
"Prepáč, zobudila som ťa?" odkašlala som si a rýchlo odvrátila hlavu na druhú stranu a utrela si slzy. Pocítila som na chrbte jeho teplú dlaň. Zatvorila som oči a snažila sa udržať ďalší nával emócií.
"Si v poriadku?" šepky sa opýtal, čo ma dostalo. Z hrdla mi vyšiel tichý ston a z očí mi vybehli obrovské slzy. Rozplakala som sa ako malé dieťa a Kai ma vzal do náručia. Tvárou som sa mu zaborila do hrude a nechala nech jeho košeľa všetko vsiakne.
"Hej, krpec.. Neplač. Nech je to čokoľvek, prejde to a bude lepšie.""Nevládzem už," vzlykla som a smrkla.
"Za chvíľu bude dobre. Sľubujem," povedal a vtisol mi bozk do vlasov.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problems With The Mafia (slovak)
RomantizmMyslela si, že chcú peniaze jej otca. Keď sa však dozvedeli že ona je kľúčom, chceli celý svet.