So Sebastianom sme mali totálny záchvat smiechu a Marcus zase záchvat hnevu. Ale popravde mi to bolo jedno, pretože som sa cítila vynikajúco. Aj keď som vedela, že som si to trocha u Marcusa posrala, netrápilo ma to potom až tak, ako to, že Maurus ma chce priniesť domov. Živú či mŕtvu. Musím čo najskôr vymyslieť nejaký plán, ako tu zostať. Toto je môj domov, nie nejaký únos. Keby to bol naozaj únos, vyzeralo by to horšie, ale ako môžte vidieť, nič lepšie sa mi prihodiť ani nemohlo.
"Rozmýšlaš," poznamenal Lee a ja som prikývla. "Rád by som vedel, nad čím."
"Tak rôzne.. premýšľam nad úplne zbytočnými a starými vecami.. sama neviem," zamrmlala som a on sa pousmial.
"Občas aj mňa pochytí mánia, kedy sa do seba uzavrem a premýšľam nad vecami, ktoré nemajú význam.. ale to sa nestalo už poriadne dlho.."
"Ako to?"
"Nemal som čas.. a keď ho mám, vždy sa do niečoho zapojím, aby som ho nemal.. nemám rád voľný čas," vysvetlil a ja som sa zasmiala.
"Ale veď teraz máš voľný čas.."
"Nemám," zamračil sa.
"Ale máš.. sedíš vonku na terase, oddychuješ a.."
"Dávam na teba pozor," na tvári sa mi skryvil úsmev a potom si odpil z piva. Na terasu vyšiel Marcus a už bol oblečený. Keď sa na mňa pozrel, doširoka som sa usmiala a on sa zamračil.
"Nesmej sa stále. Nemala si tak liezť."
"Nemal si spievať.. alebo čo to bolo," zasmiala som sa a Kevin tak isto.
"Zase si predvádzal svoj skrytý talent?" opýtal sa ho provokačne a Marcus prevrátil očami.
"Vylížte si anál," zahundral a zaliezol späť do domu.
LÁSKY. Prepáčte, ale dnešná je až moc krátka, pretože mi nie je dobre a chcem si dať záležať, aby sa vám príbeh páčil. Love you
Only_dream
KAMU SEDANG MEMBACA
Problems With The Mafia (slovak)
RomansaMyslela si, že chcú peniaze jej otca. Keď sa však dozvedeli že ona je kľúčom, chceli celý svet.