Marcus O'Neil

2.5K 132 0
                                    

Vedel som, že ak sa Sarah pokúsi znova utiecť nedopadne to najlepšie. Ani pre mňa, ani pre ňu. Dneska mám ja strážiť pri jej dverách, čo nie je žiadna výhra. Nie že by nebola pekná, ale je hrozne panovačná. Ak nezje čo i len kúsok z toho čo som jej priniesol, natlačím jej to do hrdla vlastnými rukami. Varím až moc dobre, aby sa to nejedlo.

Posadil som sa na stoličku, opretú pri stene a začal čítať noviny. Nič iné ako vraždy tam nie je. Ale krížovky to zachránie ako vždy.

"Marcus?" Ozval sa nežný a tichý hlások spoza dverí. Snažiac sa ho ignorovať som si ďalej dával námahu s krížovkami.

"Marcus šakal!!" Skríkla a ja som len prevrátil očami.

"Čo si želáš, maličká?" opýtal som sa jej a ona silno kopla do dverí. "Sarah, ak sa neupokojíš, budem musieť zakročiť," upozornil som ju.

"A ako? Že ma znova udrieš? Bravo!"

"Prečo si taká odporná?!"

"Kto je Sebastian?" opýtala sa a ja som sa zasmial.

"Čoskoro, Maličká."

"Vylíž si," sykla a stíchla. Konečne.

Keď nadišiel večer, vystriedal ma Kevin. Povedal som mu čo robila a tak a on len prikývol. Posadil sa na moje miesto a ja som smeroval do kuchyne. Z chladničky som si vybral sendvič a aspoň niečo narýchlo zjedol. Keď príde Sebastian, mal by vedieť len určité veci. Ak mu Sarah nejako prezradí, že sme ju zdrogovali pri únose, zabije nás. Vlastne len mňa a Leeho. A ešte tu je Jim. Z polovice to bol jeho nápad.

"Ruky nad hlavu," sykol mi niekto so zbraňou priloženou k hlave. Rýchlo som dožul a otočil sa za seba. Doširoka som sa usmial a ruky nechal voľne padnúť k telu.

"Aké prekvapenie," usmial som sa.

"Marcus."

"Naomi," objal som ju a ona si povzdychla. "Nechoď tam. Ešte nie je moc.. Prispôsobená," zamrmlal som jej.

"Je to 17 ročné dievča a bojí sa. Nie som od nej až tak ďaleko, čo sa týka veku," mykla ramenom a ja som sa zhlboka nadýchol.

"Viem čím si si prešla, ale ona je úplne iná," zamračil som sa a ona schovala zbraň. Do kuchyne vošiel Tarik. Doširoka sa usmial a mykol hlavou.

"Je tu celkom chaos. Kde je Sebo?" spýtal sa.

"Zajtra príde," povedal som a podali sme si ruky.

"Kde je to dievča?" Opýtal sa ma a ja som si povzdychol.

"Tak poďte," zamrmlal som a viedol ich k jej izbe.

Problems With The Mafia (slovak)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon