Sebastian sa mi stále pozeral do očí.
"Môžem?" opýtal sa so zatajeným dychom. Opatrne som prikývla a on ma pohladil po líci. Pomaly sa skláňal ku mne a keď sa už takmer dotkol mojich pier, niekto zaklopal na dvere.
"Zamkol som," doširoka sa usmial a konečne sa mi pritisol na pery. Telom sa mi prehnala vlna vibrácií, určite som sa musela červenať. Ruky som mala pevne zaťate v jeho vlasoch a tlačila ho k sebe, presne ako on mňa. Keď sa konečne naše pery spojili, pocítila som úľavu. Nemám tušenie prečo.
"Sebastian! Viem že si tam aj so Sarah. Nabudúce buďte potichšie! A teraz do riti otvor!" zabúchal Tarik na dvere a Sebastian sa na mňa pozrel. Zhlboka sa nadýchol a vydýchol. Sladký dych mi neustále tesnil pery a nedovolil im pohnúť sa. Sebastian sa pousmial a zastrčil mi pramienok vlasov za ucho.
"Tak otvoríš už tie prekliate dvere?!" skríkol spoza dverí Tarik a k nemu sa pridala aj Naomi.
"Na to bude čas neskôr. Ak mám prejsť k veci, Lee je poriadne nahnevaný a chce odísť!" skríkla Naomi a v tom sa ozvalo buchnutie.
"Hneď som späť," šepol mi, pobozkal ma letmo na pery a podišiel k dverám. Odomkol ich a vyšiel von. Hodnú chvíľu som stála opretá o stenu pozerala sa pred seba. Neverím, že ma práve pobozkal. Uvedom sa SARAH!! Len to na teba hrá a určite mu ide len o TO! Presne! Hádam sa zo mňa nestane len nejaká ľahká korisť. Toto, čo sa práve stalo bolo nepredvídateľné a sama neviem, ako sa to stalo.
•••••
Ráno som vstala a obzrela sa okolo seba. Sebastiana nikde. Včera v noci tak isto neprišiel a ja som čakaním naňho strávila štyri nudné hodiny, ležiac na posteli.
Pretrela som si tvár studenou vodou a zhlboka sa nadýchla. Pozrela som sa na seba do zrkadla a zamračila sa. Od ucha až cez celé líce sa mi leskla modrina. Vlasy som mala rovnejšie ako pred tým, keď som sem prišla. Vždy som ich mala od prírody trocha kučeravé. Trocha som potriasla hlavou a zaklonila hlavu dolu. Pozhŕňala som si vlasy, uchopila ich do jednej ruky a narovnala sa. Trocha som ešte prečesala hrčky vlasov a uviazala vlasy do pevného chvosta. Musím sa pochváliť, že som vyzerala dobre. Až na tú modrinu.
Dvere sa potichu otvorili a zatvorili. Začula som niekoho kroky, vedúce ku mne. Podišla som ku dverám a ako prvá ich otvorila a s niekym sa zrazila.
"Tarik," sykla som a chytila si čelo.
"Uh, prepáč Sarah. Len som mal za úlohu skontrolovať ťa."
"A kde je Sebastian?"
"Musel odísť.. na pár dní," odkašlal si a ja som sa zamračila.
"Nič nevravel o tom, že niekam ide," zamrmlala som a vyšla von z kúpeľne.
"Naomi ti išla zohnať nejaké veci na prezlečenie.. a.." začal a potom sa zasekol.
"A?"
"A keď príde tak odchádzame aj my," snažil sa o úsmev.
"Počkaj počkaj," rýchlo som povedala. "Odchádzame? Ako.. vy odchádzate?"
"Nie, Sarah. My odchádzame. Všetci. Ty odchádzaš s nami."
"A kde?"
"To ti povedať nemôžem."
"Znova mi dáte to vrece na hlavu?" zamrnčala som a on sa zasmial.
"Nie, neboj sa. Ale... ber to ako prekvapenie," tajomne sa usmial, žmurkol a prezrel si ma od hlavy až po päty. Pomaly začal cúvať ku dverám a potom odišiel.
PREPÁČTE ŽE JE TAKÁ KRATŠIA, ALE INAK SA MI NEDÁ. NABUDÚCE BUDE O NIEČO DLHŠIA :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Problems With The Mafia (slovak)
RomansaMyslela si, že chcú peniaze jej otca. Keď sa však dozvedeli že ona je kľúčom, chceli celý svet.