2. Ніч, музика...

123 11 0
                                    

На наступний день ти пішла на урок хижих рослин. За партою ти сиділа одна, і до тебе підсів хлопець, бо не було більше вільних місць.

Ксав'є: Мене звати Ксав'є.

Луна: Луна. Рада знайомству.

Ксав'є: Твоя сестра Венздей?

Луна: Чому усі про це питають?

Ксав'є: Вибач, просто цікаво.

Через деякий час Ксав'є намалював щось у своєму блокноті й показав його тобі. Це був павук. Потім Ксав'є його оживив, і павук поповз до тебе. Він був гарний, але ти дуже боїшся павуків.

Ксав'є: Як тобі?

Луна: Я...б-б...

І тут підійшла Венздей й розчавила рукою павука.

Венздей: Вона боїться павуків.

Ксав'є: Оу. Я не знав.

Луна: Вибач.

Так минули уроки. Ти прийшла до своєї кімнати, й через деякий час ти віришила пограти на скрипці яку з моменту як ти сюди приїхала, жодного разу не діставала. Ти вийшла на балкон й почала грати. Деякі учні які гуляли на вулиці, озиралися шукаючи джерело звуку. А потім десь по серед пісні, ти почула ще одні звуки. Точніше музику. Музику на віолончелі. Ці звуки ти б будь де впізнала.

«Венздей...» - пролунало в голові.

Так ви почали грати дуетом. Через хвилин 5 це все стихло, бо музика закінчилась. Але Луні сподобалося, що хоч десь вона знайшла спільну мову з сестрою.

Через деякий час в кімнату зайшла Енід.

Енід: Це було неймовірно! Ви так класно зіграли разом!

Луна: Дякую.

Енід: По всій школі було чутно вашу музику! Я думаю це, ще учні не скоро забудуть.

Ти усміхнулася.

Енід: Я хотіла запитати. Ти живеш сама?

Луна: Так...

Енід: Бачу тобі це не до вподоби. Ви справді з Венздей абсолютно різні.

Луна: Я знаю. Якщо не брати до уваги нашу любов до музики.

Енід: А ти б хотіла переселитися до нас?

Луна: Ти серйозно?

Енід: Так, я можу поговорити з директоркою на цю тему.

Луна: Я була б не проти. Навіть дуже рада.

Енід: Тоді завтра переселишся до нас! У нас якраз є місце. От тільки...

Луна: Що?

Енід: Ми з Венздей поділили кімнату навпіл. Ти на якій стороні будеш жити?

Луна: Не знаю. Мабуть на твоїй.

Енід зраділа.

Енід: Чудово!! З нетерпінням чекаю завтра!)

Луна: Я теж.

І Енід вийшла з кімнати.

А ти ще доробила домашню й лягла спати.

________________

Сьогодні цілих дві частини вийшло написати)

Сестра ВенздейWhere stories live. Discover now