Як ти раніше дізналася, у твоїй старій маленькій кімнатці, після тебе ніхто не оселився, тому ти цілеспрямовано пішла туди. Ти була обурена, бо не чекала такого від Венздей. Тому якийсь час ти вирішила пожити окремо. Звичайно, хотілося мати сусіда, але тобі не було до кого податися, тому ти пішла до своєї старої кімнати де жила перші дні як тільки приїхала у Невермор.
— Що ж. Тут як і раніше дуже брудно, й багато пилюки. Та хоч ліжко якесь є, — говорила ти сама до себе.
Решту дня, ти прибирала у своїй новій кімнаті. Й ввечері до тебе прийшла Енід.
— Луно, поясни. Що відбувається? Чому тебе немає в кімнаті цілий день, й чому Венздей стала більш закритою? У вас щось сталося? — спитала Синклер.
— Сварка, — коротко відповіла ти не бажаючи говорити на цю тему.
— Чому ви посварилися?
— Вона нестерпна людина, яка хоче контролювати мене. Венздей не дозволила мені вести розслідування просто через те, що я молодша, й зі мною може, щось статися! — відповіла ти.
— Може вона хвилюється?
— Я все розумію, але для неї це вже занадто, — заперечила ти.
— Вам треба помиритися, — співчутливо сказала Енід.
— Після того, що вона сказала, я її ще довго не захочу бачити, — відрізала ти.
— І ти тепер будеш жити тут? — спитала вовчиця оглянувши кімнату.
— Доведеться, — відповіла ти. — Й знаєш, жити одній набагато краще, ніж жити з кимось як вона.
— Тоді, — розчаровано сказала Енід. — Я заберу твої речі й перенесу їх сюди.
— Щиро дякую, — без емоційно сказала ти. — Бо я не зможу заходити до вашої кімнати після того.
Й невдовзі Енід вийшла. Через деякий час вона принесла твою скрипку, й сказала, що решту речей перенесе завтра бо вже пізно, й не можна так тинятися коридорами з кімнати в кімнату. Ти побажала їй на добраніч, й невдовзі знову лишилась сама.
Ти все обмірковувала ту сварку з Венздей. Не витримавши, ти взяла свою скрипку й попрямувала на балкон. Там ти вирішила як слід "виговоритися" й показати свої справжні емоції за допомогою цього інструмента. Мала надію, що від цього стане краще. Ти сама не знала чому так хотіла це зробити, не знала чому прийняла таке важке для тебе рішення жити самій, й не знала, що тебе очікує далі. В цей вечір чорноволоса (тобто ти) більше ні про, що не думала...
______________________
Уф.. Так часто останнім часом почала викладати продовження.
356 слів
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Венздей
Misterio / SuspensoЛуна з Венздей абсолюдно різні. Луна - весела, спокійна, життєрадісна. Коли Венздей - моторошна, холоднокровна, й позбавлена емоцій. Чи зможуть ці дві зовсім різні людини знайти спільну мову? Адже їм доведеться разом розслідувати таємницю в яку їх...