13. Рейвен

51 11 2
                                    

П'ятниця розпочалася з того, що зранку тебе розбудив будильник, й ти з несподіванки впала з ліжка. Гарний початок дня. Просто клас.

Вставши з підлоги, ти помітила, що Венздей поставила якусь дошку на своїй частині кімнати. На дошці висіли якісь фото. Ти не могла їх роздивитися з далеку, тому підійшла ближче. Біля самої дошки стояла Венздей й розглядала фоторгафії. Підійшовши ближче, ти побачила на фотографіях були зображені частини тіл. Реальні знімки частин тіл.

Лу: Е-е... Венздей, що це?

Вен: І тобі привіт. Вчора ми з Річчю незаконно проникли в морг. 

Лу: Навіщо?

Вен: Щоб скопіювати файли жертв монстра.

Лу: І що це тобі дало? Ти з'ясувала яких саме людей вбиває монстр, і де?

Вен: Забагато запитань, та я відповім на одне з них. В усіх жертв - відсутні частини тіла.

Лу: Це значить, що йому потрібні частини тіла? Чи це просто збіг?

Вен: Тільки почався ранок, а ти вже мене мучаєш нескінченними запитаннями.

У ту ж мить до кімнати зайшла Енід.

Ен: Е-е... Венздей, коли я тебі запропонувала оновити твою половину кімнати, я не мала на увазі це.

Вен: Я вже з'ясувала, що у жертв на яких нападав монстр, нема деякий частин тіла.

Венздей підійшла до Енід й дала їй фото з цими частинами тіла.

Вен: У першої нирка, у другого палець.

Енід з жахом подивилася на фото.

Ен: Венздей, щось мені не дуже.

Вен: Ти розуєш, що це означає? Він збирає частини тіла, можливо тому що...

Венздей не договорила, бо Енід непритомно впала на землю.

Ти глянула на блондинку.

Лу: Не витримала. Буває.

***

Настав вечір. Ти вдягнула свою сукню, й вирішила що піду так. Ніякого макіяжу й зачісок ти не робила. А навіщо? Ти вважала, що й без цього можна обійтися. Тоді коли Енід все зробила навпаки. Вона пофарбувала волосся у рожевий й зробила гарний макіяж.

Через деякий час до вас зайшли Аякс з Ксав'є.

Кс: Вау, дівчата ви просто супер!

Аякс: Згоден.

Й ви пішли на бал.

Минуло хвилин двадцять, й раптом ти помітила як у зал заходить Венздей. Венздей? Ти була здивовано, бо думала, що вона зараз з Юджином лазить у ту печеру, й шукає якісь зачіпки. Та вона тут.

Невже, обманула? Та, ще й вона у такому гарному платті... Вона точно готувалася до цього дня. Та навіщо було брехати мені? Чи вона хотіла зробити сюрприз? Можливо - як би це був хтось інший. Але точно не Венздей. Не в її стилі. Хоча все одно образливо, що вона не сказала.

Ти підійшла до неї. 

Лу: Венздей, ти ж казала, що підеш оглядатися печеру. Ти мене обманула? Я здивована, що ти тут.

Вен: Я теж.

Коротко відповіла Венздей після чого пішла у інший бік.

Згодом почалася музика. Ти помітила, що Венздей почалася витанцьовувати дивні рухи. Хоча для сімейки Аддамсів, вони цілком нормальні. Згодом усі почали звертати увагу на Венздей. Ти хотіла танцювати як вона, але ти не знала цих рухів, тож танцювала інші. Але все ж дивні й незвичні.

Сестра ВенздейWhere stories live. Discover now