21. Темна зіронька

50 7 5
                                    

Ти почала грати "Paint It Black".

Сказати, що тут ти показала усі свої емоції які так довго тримала в собі, це нічого не сказати.

Але як не як, після того як ти зіграла на скрипці, на душі тобі стало значно легше. Й ти більше не думала про сестру.

Минуло зо дві хвилини як до тебе постукали. На дверима був Ксав'є.

— Луно... оу... е-е. Ти чудово зіграла. Правда так емоційно. Ніколи не бачив подібного, — сказав він. — Енід казала, що ви з Венздей посварилися. Що у вас сталося?

— Якщо ти прийшов лише тому, то можеш йти назад. Бо зараз я не маю бажання говорити на цю тему, — холодно відрізала ти, й вже збиралась зачиняти двері, як Ксав'є тебе зупинив.

— О, ні, — спокійно заперечив Ксав'є. — Я прийшов не тому.

— То чому тоді? Не тягни.

— Ти подумала над моєю пропозицією? Я зрозумію якщо тобі потрібно, більше часу на роздуми щодо цього.

Якийсь час ти мовчки дивилась на нього. Ти думала як сказати це правильно. 

— Так, я вирішила. Й знаєш... — ти зробила невеличку паузу, щоб знову перевести на нього погляд. — Я згодна.

Ксав'є усміхнувся й підійшов до тебе ближче. Ти розуміла, що він зараз хотів зробити, тому не заперечувала цього. Й у друге ваші губи з'єдналися. На цей раз поцілунок був ніжніший й тобі сподобалося. Це був найпрекрасніший момент у твоєму житті. Згодом ви відсторонилися.

— Що ж, — поволі сказала ти. — Тобі час повертатися. Зараз вже доволі пізно, й якщо тебе застукає Вімс...

— Тому сьогодні я лишуся у тебе, — перебив її Ксав'є.

— Ей, у мене одне ліжко!

— Тоді я буду спати з тобою.

— Тільки спробуй!

— От і спробую), — посміхнувся Ксав'є.

Мить, й в нього прилетіла подушка. Добре, що ти володіла телекінезом.

— Ей! — видав Торп.

— Не зв'язуйся зі мною! — гордо відповіла ти.

Ти подумала, що зараз буде, щось неочікуванне від Ксав'є, та натомість він вирішив, що йому справді вже треба повертатися.

— Що ж. На добраніч моя темна зіронька)

— Тепер так мене будеш називати?

— А що не подобається?

— Та ні, все нормально.

Сказала ти після чого Ксав'є нарешті вийшов з кімнати. А так звана "Темна зіронька" все таки вирішила лягти спати.

Сестра ВенздейWhere stories live. Discover now