— Ксав'є? — незрозуміла ти. — Що ти тут робиш?
— Це я хотів би у вас спитати. А у мене, як ти знаєш Луно, знаходиться тут майстерня, — пояснив Торп.
— А у нас були тут справи, — сказала ти.
— Справи? Так пізно?
— Ми відзначали день народження Венздей, — знайшлася Енід.
— А де ж тоді вона сама?
— А що, скучив? — почувся холодний голос Венздей.
Обернувшись, ти помітила, що з нею був Тайлер якого здається поранили.
— Нам треба швидко їхати до Тайлера додому, — сказала Венздей.
— Що сталося? — не розумів Ксав'є.
— Це тебе не обходить, — відказала Венздей.
Згодом ви поїхали на назначене місце. Всю дорогу Енід трусилася, та власне й ти, ще не відійшла від шоку.
Прибувши на місце, Венздей накладала пластири на рану Тайлеру, а ти дивилася на бідолашну Енід.
Безперечно — дружити з Венздей вкрай небезпечно.
Через деякий час прийшов батько Тайлера, й заборонив Венздей більше підходити до його сина.
Невдовзі ви вийшли з будинку, й на вулиці ти зустріла Ксав'є.
— Венздей, Енід, — звернулась ти до дівчат. — Я з вами не поїду. Хочу пройтися до школи з Ксав'є пішки.
— Добре, гарної прогулянки, — сказала все ще тремтячим голосом Енід.
Невдовзі їхня машина зрушила, й ви з Ксав'є лишилась одні.
— А тепер я чекаю пояснень, — сказав Ксав'є.
— Чому тобі так цікаво, що ми робили?
— Тому що я хвилююсь за тебе. Якщо хтось з вас постраждав, значить, щось трапилось, — відповів Ксав'є.
— Я зараз з тобою. Зі мною все нормально. Тож нема причин для хвилювання.
— Луно, — вже серйозним тоном сказав Торп.
— Гаразд, ми ходили до старого будинка Гейтсів, — вже здаючись сказала ти.
— Навіщо? — спитав Ксав'є.
— Були справи.
Ксав'є знову подивився на тебе з тим самим поглядом, що означав: «Просто розкажи мені».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Венздей
Mystère / ThrillerЛуна з Венздей абсолюдно різні. Луна - весела, спокійна, життєрадісна. Коли Венздей - моторошна, холоднокровна, й позбавлена емоцій. Чи зможуть ці дві зовсім різні людини знайти спільну мову? Адже їм доведеться разом розслідувати таємницю в яку їх...