Луна: Я опинилася у темному лісі, а потім побачила дівчинку. Чимсь вона була схожа на нас. Тільки вона мала світле волосся та старий одяг. Який зараз уже не носять. Я подивилась на неї і вона мені сказала: "Ти ключ". І видіння закінчилось.
Венздей: Цікаво. У тебе є якісь варіанти, що означає це видіння?
Луна: Ні, але я не думаю, що це майбутнє. Чимось воно не було схоже на це. Невже я тепер можу бачити видіння які не означають майбутнє?
Венздей: Не знаю. Але якщо ти так певна, що це видіння не означає майбутнє, то виходить що справді можеш.
Запала невелична мовчанка.
Венздей: Сьогодні вночі я проберуся до тієї статуї, щоб роз'яснити мої здогадки. І...
Луна: Ти хочеш, щоб я пішла з тобою?! - сказала радісно ти.
Насправді ти любила порушувати правила. А ще тобі хотілося більше здружитися з Венздей.
Венздей: Я не примушую тебе це робити. Але якщо ти хочеш, то чому б ні.
Ти зраділа.
Луна: Ура! Дякую!
Венздей: Тільки не кричи. Нам не можна, щоб про це, ще хтось дізнався.
Ти затихла, але усмішка лишилась на обличчі.
***
Вночі тебе розбудила Венздей.
Луна: Дай поспати!
Венздей: Тобто я йду сама? Добре.
Ти різко розплющила очі. Через деякий час ти вже була готова.
Венздей: От так би й одразу.
Через деякий час вони дійшли до статуї.
Луна: І що тепер робитимемо?
Венздей: Давай обдивимося статую, може, щось знайдемо.
Луна: То ти кажеш, що той знак, що був на книзі, був на твоєму малюнку?
Венздей: Так. Нам треба дізнатися, що означає цей знак.
Луна: Дивись! Тут у книжці яку тримає Едгар По, щось написано.
Венздей підійшла ближче, щоб роздивитися.
Венздей: Справді.
Луна: Тільки тут написано загадками. І нічого не зрозуміло.
Венздей: Не шукай легких відповідей. Розгадка може бути дуже простою, тільки треба знати, що означають ці поняття.
Луна: Які поняття? Що ти маєш на увазі?
Венздей почала читати.
Венздей: Немає ні початку ні кінця. Не важко здогадатися, що це - коло. Тане на сонці це - лід.
Луна: А шукає філосовський камінь, це мабуть - алхімік.
Венздей: Саме так. Від нього плачуть - цибуля. Протилежність ночі - день. Є в кожному правилі - виняток. Квітка самосій - Іпомей. Усе підсолоджує - цукор. За два місяця до червня - квітень. Скривиться так, що не впізнати - лимон.
Венздей записала усі відгадані слова у блокнот, а потім підкеслила у всіх першу букву.
Вона усміхнулася. Таку ти її не щодня побачиш.
Луна: Що у тебе вийшло?
Венздей: Треба двічі клацнути пальцями.
Ти хотіла це зробити, але Венздей тебе випередила. Вона клацнула пальцями два рази, й статуя почала рухатися, й від'їхала у бік. Там з'явився прохід.
Луна: Нічого собі. Спрацювало.
Ви пішли через прохід. Почали спускатися по сходах, які вели в якусь кімнату. Під землею. Як раптом ти зупинилася, тим самим ледве не збивши Венздей. Твій погляд зупинився на одному фото яке висіло на стіні.
Луна: Венз, дивись! Це ж наші батьки!
Венздей: Чомусь я не здивована. Для мене це було очікувано.
Ви спустилися по сходах, і опинилися у кімнаті яка була схожа на бібліотеку. А на всю підлогу бів намальований знак, що ви бачили раніше.
Венздей: Нам треба знайти книжку.
Луна: Яку?
Венздей: Книжку в якій знаходиться друга половина малюнка.
Не задавши жодних запитань, ти просто почала шукати книжку.
Луна: Якісь особливі прикмети?
Венздей: Фіолетова палітурка, й знак з черепом на обкладинці.
Через деякий час тобі вдалося знайти цю книжку.
Луна: Знайшла!
Ти зрозуміла, що сказала дуже голосно. Але було вже пізно...
Темрява...
______________
У оголошеннях я казала, що опублікую частину завтра, але я недооцінила свої сили. Ось такий от приємний подаруночок))
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Венздей
Mystery / ThrillerЛуна з Венздей абсолюдно різні. Луна - весела, спокійна, життєрадісна. Коли Венздей - моторошна, холоднокровна, й позбавлена емоцій. Чи зможуть ці дві зовсім різні людини знайти спільну мову? Адже їм доведеться разом розслідувати таємницю в яку їх...