14. Щаслива мить

52 10 3
                                    

Коли пісня закінчилась, заграла повільна музика, й ти зрозуміла, що почався повільний танець. Одразу ти помітила, що Венздей кудись зникла. Ти й не здивувалась, адже повільні танці вона просто ненавидить.

Та ти вирішила залишитись. До тебе підійшов Ксав'є запрошуючи потанцювати. Ти кивнула йому на знак згоди. Він взяв тебе за талію, й ви почали танцювати.

(Вибачте якщо я не зможу гарно описати всю цю сцену. Я просто, ще ніколи таке не писала. Це мій перший фф, тому вибачте.)

Зненацька ти помітила як він почав наближатися до тебе. Мить, і ваші губи з'єдналися утворюючи поцілунок. Та ти не зупиняла це. Навпаки тобі сподобалося. Здавалося, метелики вже заполонили все твоє тіло. І ти б хотіла, щоб це ніколи не закінчувалося. Але всі ми з вами знаємо — усьому рано чи пізно настає кінець.

Повільний танець закінчився, й раптом почалася якась пісня, чи то опера. Якась жінка почала голосно співати. І зненацька зі стелі полилося, щось схоже на кров. Всі почали бігти хто куди. Ти спробувала цю рідину.

— Могли хоча б свинячу кров налити. Це просто фарба, — сказала ти.

Ти почала проштовхуватися крізь юрбу й наштовхнулася на когось. І почалося видіння.

Видіння:

Юджин у лісі, й на нього напав монстр.

Ти отямилася. До тебе підбігла Торнхіл.

— Луно, все нормально? — спитала вона.

— Юджин в небезпеці... — коротко кинула ти, після чого побігла з зали.

Краще б звичайно було б, як би ви з Венздей пішли разом, але оскільки вона кудись пішла, ти вирішила діяти самій...

Сестра ВенздейWhere stories live. Discover now