Тебе звати Луна. Ти молодша сестра Венздей. І сьогодні ти їдеш у Невермор, бо у тебе вікрилася здатність (способность).
Гомес: Невермор - це прекрасна школа, тобі має сподобатися.
Ми вийшли з машини й попрямували у велечезний замок.
(Давайте пропустимо момент у кабінеті директора, бо це буде нудно читати)
Ти пішла до своєї кімнати коли батьки вже поїхали. У тебе була своя кімната, але на відмінно від Венздей, ти не любила самотність.
Пізніше ти розклала свої речі, й вже хотіла лягти на ліжко, щоб відпочити, як раптом до тебе хтось постукав.
Луна: Кого вже там принесло?
Ти відчинила двері, й побачила, що перед тобою стоїть усміхнена дівчинка. У неї було коротке світле волосся, кінчики які були пофарбовані у синій та рожевий колір.
Енід: Привіт, мене звати Енід, директорка мене попросила, щоб я показала тобі школу.
Ти пішла з нею.
Енід: То ти сестра Венздей? Вона казала про тебе.
Луна: Що вона про мене казала?
Енід: Ну, вона згадувала тебе не дуже добрими слова.
Луна: У нас з нею не дуже гарні відносини.
Запала невелика мовчанка.
Енід: Доречі яка у тебе здібність?
Луна: Я добре володію телекінезом. Й можу бачити майбутнє.
Енід: Зрозуміло. А я вовкулака. Але ніяк не можу обернутися. Мама каже, що якщо так і далі буде продовжуватися, я ніколи не обернуся, й стану самотнім вовком...
Луна: Можливо ти обернешся пізніше. Я мала отримати здібності, ще рік тому, але отримала тільки зараз.
Енід: Можливо ти права.
Ви пройшли трохи далі, й Енід почала розказувати.
Енід: Тут є ізгої на будь який смак. Та чотири групи основні. Ікла, Хутра, Трави та Луска. А он ті це - Ікла. Тобто вампіри. А он ті відморозки - Хутра. Тобто вовкулаки. Як я. А там - Луска. Тобто сирени. Б'янка Бартлі, має якесь королівське походження. Хоч недавно її корона спала. Вона зустрічалася з місцевим художником - Ксав'є Торпом. Та вони розбіглись на початку семестру.
Пізніше коли Енід показала тобі всю школу, ви прогулювалися коридорами.
Енід: Якщо тобі буде, щось потрібно, я живу у сусідній кімнаті зліва. Зі мною також живе Венздей, тому якщо тобі буде, щось потрібно, можеш заходити.
Луна: Добре, я зрозуміла.
Й ти пішла до своєї кімнати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Венздей
Mistério / SuspenseЛуна з Венздей абсолюдно різні. Луна - весела, спокійна, життєрадісна. Коли Венздей - моторошна, холоднокровна, й позбавлена емоцій. Чи зможуть ці дві зовсім різні людини знайти спільну мову? Адже їм доведеться разом розслідувати таємницю в яку їх...