Так пройшов тиждень. Нічого цікавого не ставалося, й тобі було дуже нудно. Напротязі тижня до тебе приходили Енід, Венздей і Ксав'є. Енід — розповідала тобі новини які сталися коли тебе не було. Венздей — здогадки про монстра й хто може стати його наступною жертвою. Й часом давала тобі почитати книгу яку ви взяли з бібліотеки. Й ти навіть знайшла там дещо важливе. Хоча це потім. Також до тебе часто навідувався Ксав'є. З ним ви балакали на різні теми. Часом через те, що він навідував тебе, він пропускав уроки.
Так минув тиждень. Й на превеликий подив, через тиждень тебе вже виписали. Сказали, що нога вже загоїлася.
Дивно, що так швидко. Але це добре, що я не пропущу батьківські вихідні.
Отож зранку до тебе прийшов Ксав'є.
— Привіт, вітаю тебе з одуженням, — сказав він.
Ти посміхнулась.
— Впевнений, Енід та Венздей будуть раді побачити тебе.
— Сподіваюся, — невпевнено проказала ти.
— Я хотів тебе спитати. Чи згодна ти сьогодні ввечері прогулятися зі мною? Відсвяткуємо, що тебе виписали. І я б хотів показати тобі одне дуже гарне місце яке недавно знайшов. Думаю воно тобі сподобається.
— Звучить заманливо. Я прийду, — відповіла ти.
— Тоді сьогодні о 20:00 біля входу.
Ти кивнула на знак згоди й попрямувала сходами до своєї кімнати.
Зайшовши туди на тебе налетіла з обіймати Енід.
— Луна, я так рада, що тебе виписали! Я так скучила за тобою!
— Але ж ти приходила до мене кожен день.
— Але це не те саме, що бачити тебе завжди! — заперечила вовчиця й обійняла тебе сильніше.
— Енід, ти мене задушиш!
— Ой, вибач. Я не хотіла. Слухай, а може в честь цього прекрасного дня, сходимо кудись погуляти ввечері? — запропонувала Енід.
— Вибач, Енід. Я б пішла, але мене Ксав'є запросив сьогодні на прогулянку ввечері, — відказала ти.
Ти думала, що вона засмутиться, та вона навпаки зраділа.
— Ксав'є запросив тебе на прогулянку?! Здається у нас буде нова парочка!
— Енід, ми просто друзі!
— Все ще попереду, — підморгнула Енід.
— Луно, я теж тут знаходжусь, — без емоційно нагадала про себе Венздей не відриваючись від друкарської машинки.
— Вензді! — кинулася ти до сестри.
Венздей до тебе приходила рідше, тому ти дуже заскучала за її моторошним обличчям позбавленим усмішки кожного ранку.
— Я тебе просила так мене не називати, — відповіла Венздей маючи на увазі «Вензді».
— Вибач. За цей час ти щось довідалася про цього монстра?
— Нічого. Зовсім. Я так розумію, ти так?
— Коли ти принесла мені в палату ту книгу, я де що дізналася, — сказала ти.
— І що ж? — запитала Венздей вже повернувшись до тебе.
— У хайда, є свій хазяїн який контролює ним, й виконує всі його накази, — відповіла ти.
З обличчя сестри, ти подумала, що Венздей, це вочевидь зацікавило.
— Значить ми шукаємо не тільки монстра, а й його хазяїна... Що ще там пишуть?
— Нічого, — відповіла ти. — Я обдивилася усі сторінки, ніде більше не було написано про хайдів.
— Головне ми дізналися. Я вже навіть починаю де кого підозрювати...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Венздей
Mystery / ThrillerЛуна з Венздей абсолюдно різні. Луна - весела, спокійна, життєрадісна. Коли Венздей - моторошна, холоднокровна, й позбавлена емоцій. Чи зможуть ці дві зовсім різні людини знайти спільну мову? Адже їм доведеться разом розслідувати таємницю в яку їх...