Odišla som z domu. Nevedela som kam pôjdem ale kludne pôjdem kamkoľvek len nebudem v jednom dome s Nayeon. Prechádzala som tmavými uličkami a rozmýšlala. Vtedy ma napadlo niečo šialené. Rozbehla som sa smerom k lesu. Zachvílu som niečo počula. Bol to zvuk síreny. Zachvílu som videla aj policajne autá. Čo sa tu stalo? Skryla som sa za strom a pozorovala som čo sa tam deje. Vtom prišla aj sanitka. Že by to bola. Zachvílu dvaja záchránri prišli a dali to sanitky niečo zakrité plachtou. Rozbehla som sa preč. Bežala som celú cestu domov. Otvorila som potichu dvere. Zhodila som zo seba oblečenie a bežala som do svojej izby. V nej som našla Nayeon. "Čo tu robiš?!,, spýtala som sa. "Um nič,, povedala. "Vypadni,, povedala som a sadla som si na postel. Odišla. Dalšie mŕtve telo. Zachvílu už teta s Nayeon odišli a ja som mohla isť spať.
Ráno som sa zobudila a išla som na raňajky. Zjedla som a išla som sa prezliecť do uniformy. Nechápem prečo musíme mať uniformy. Spravila som si hygienu, slabo som sa nalíčila a išla som do školy. Prišla som skôr tak som si pred školou sadla na lavičku. Zaujíma ma koho zabili. Poobzerala som sa okolo seba. Nikto nič. Zamyslela som sa. "Si tu dosť skoro,, povedal zrazu Yoongi ktorý sedel vedla mna. "Kolko si tu?,, spýtala som sa. "Pár minút,, povedal. "Nevieš náhodou koho zabili?,, spýtala som sa. "Niekoho znova zabili?,, spytal sa Yoongi. "Ano,, povedala som. "Tak to netušim koho,, povedal Yoongi. "Nerušim?,, spýtal sa zrazu niekto za mnou. Pozrela som sa tam. "Čau,, pozdravila som Jimina. "Ahoj,, povedal a sadol se vedla mna z druhej strany. "Máte niaky problém?,, postavila som sa. "Aký by sme mali?,, spytal sa Yoongi. "Správate sa podozrivo milo,, povedala som a sadla som si späť. Už otvorili školu tak sme isli dnu. Sadla som si na svoje miesto a rozmýšlala som. Zachvílu prišla aj Yeji. "Znova niekoho zabili,, povedala som. "Čo?!,, spýtala sa Yeji. "Ano,, povedala som. Cez hodinu sme sa nerozprávali. Poobede som zistila že obetou bola Lia. Povedala mi to jej kamoška Yuna ktorá bola z jej smrti uplne v hroznom stave. Prišlo mi jej lúto.
O týžden neskôr
Prešiel už týžden od Liinej vraždy ale každý to rieši. Študenti sa začínajú báť. Práve teras idem do skoly. Odložila som si veci do srkinky a išla som do triedy. Yuna bola stále uplne ako keby v depresiach. Už týžden. Rozprávali sme sa s Yeji. "Čo je dalšia hodina?,, spytala sa Yeji. "Telesná,, prevrátila som očami. Vstali sme z našich miest a išli sme do šatní. Prezliekali sme sa keď do šatne vletela jedna naša spolužiačka. "Máme hodinu s tretiakmi,, povedala a všetky baby zhikli a začali sa upravovať. "Čo?,, spýtala sa Yeji. "V tej triede sú Jungkook, Jimin, Yoongi a Taehyung,, povedala som. "O nie ja sa strápnim,, povedala Yeji. "Prosím ťa prestan,, povedala som. Vyšli sme zo šatne. "Neboj nie je to také hrozné dokým,, chcela som dokomčiť no začala učitelka. "Tak dajte sa do tímov baby a chalani do dvojic,, povedala učitelka. "Presne toto som mala na mysli,, povedala som. "O nie,, povedala Yeji. "Ak sa budeme držať vzadu možno nás dá spolu,, povedala som a ťahala som Yeji tak aby nás poriadne nebolo vidno. Všetky baby sa motali okolo chalanou. "Yeji budeme spolu?,, spytal sa zrazu Jungkook. "Um jasné,, povedala a išla s ním preč. Super som v tom sama.
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...