Časť 30.

18 1 4
                                    

Yeji pov

Prišla som domov a úprimne nemala som chuť robiť nič. Lahla som si do postele a premyšlala som. Kebyže nie som pod takým šokom tak prisahám že by som aj zaspala. Zvonil mi mobil ale vôbec sa mi nechcelo vsať a isť pre neho. Nakoniec ma to už nebavilo počuvať tak som išla pre neho. Bola to Kazuha. Vzdychla som si. Nemám naladu s ňou volať. Lahla som si na postel a radšej som jej napísala.

Odložila som mobil a snažila som sa zaspať

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odložila som mobil a snažila som sa zaspať. Nakoniec sa mi to podarilo.

Zobudila som sa. Pozrela som na mobil. "Čo ti šibe?!,, vystrelila som s postele. Bolo 4:47 čiže som prespala celý den až do rána?! Vstala som s postele a uprimne nechcelo sa mi isť nikam. Pustila som si telku a išla som si robiť jesť. Mám dosť času takže myslím že dnes meškať nebudem. Naranajkovala som sa a mala som čas do takej siedmej.

Prešla hodina a pol a ja si myslím ze je čas sa chystať. Spravila som si rannú rutinu a obliekla som si uniformu. Zbalila som si tašku do skoly, zobrala kľuče, mobil, zamkla som byt a išla som smerom do školy.

Laurel pov

Ráno sme sa s Yunou zobudili a išli sme sa naranajkovať. Spravili sme všetko tak ako každe ráno ale dnes sme išli do skoly pešo. Vonku bolo príjemne. Jemne fúkal vietor ale inač bolo teplo. Prišli sme do školy a dali sme si veci do skriniek. Potom sme každá išla do svojej triedy. Yeji už bola v triede. Sadla som si vedľa nej a ona sa usmiala. "Už je ti lepšie?,, spýtala som sa. "Hej spala som asi 12 hodín,, zasmiala sa Yeji. Vyvalila som oči. "To sa ti ako podarilo sakra?!,, zasmiala som sa. "Ako som prišla domov zaspala som a spala som až do piatej,, zasmiala sa Yeji. Začalo vyučovanie takže sme sa nemohli baviť. Prvá hodina bola kórejčina ktorá mi celkom ide. Je to môj rodný jazyk. Teda s polovice. Narodila som sa v Los Angeles ale presťahovali sme sa do Kórei teda do maminej rodnej zeme. Dalšia hodina bola hudobná. Hudobná je fajn lebo sa väčšinou nič nerobíme. Buď si môžme púštať pesničky alebo robiť si čo chceme. Väčšinou púštaju dievčenskú Kpopovú skupinu NMIXX alebo Aespu. (Pesnička od NMIXX je hore;)
Lenže teraz začina matika čo je pre mňa najhoršia hodina. Nevadí mi počítanie príkladou ale skôr tá učiteľka. Snaď to niako prežijem.

Vyučovanie skončilo a s Yeji sme išli na obed. Najedli sme sa a išli sme ku skrinkám. Zobrali sme si veci a išli sme pred školu kde som sa mala stretnuť s Jiminom ktorý ma mal zobrať za niakym známym. Stál tam aj zo svojou partiou. Prišlis sme k nim. "Ideme?,, spýtala som sa. "Okay,, povedal. "Yeji ideš s nami?,, spýtala som sa. Pokrčila plecami a išla za nami. "Kam vlastne ideme?,, spýtala som sa. "Je to veľká vila v časti kde býval aj Jungkook,, povedal Jimin. "Okay,, povedala som. Zachvilu sme prišli k obrovskej vile. "Ak nemáte radi hluk radšej ostante vonku,, zasmial sa Jimin a zazvonil. Zachvílu nám otvorilo dievča asi v našom veku. "Ahoj Kyujin je doma Chaewon?,, spýtal sa Jimin. "Ano je hore,, povedala a pustila nas dnu. Vošli sme dnu. Bol tam fakt hluk. Poobzerala som sa. "Prestaň ty idiot a vrať mi to!,, počula som. Potom som počula smiech. "Môžte byť ticho neviem Dahyun nič naučiť!!,, ozvalo sa z hora. "To je Chaewon,, povedal Jimin a my sme išli za ním hore. Jimin zaklopal na izbu toho dievčaťa. Na dverách bolo napísané Chaewon. "Počkaj chvilku Dahyun,, počuli sme. Zachvilu sa dvere otvorili. Stálo v nich dievča s krátkymi čiernymi vlasmi, ofinou a štihlou postavou. "Ahoj Chaewon,, pozdravil ju Jimin. Ona prižmúrila oči. "Čo tu chceš?,, spýtala sa. "Zase chceš pomôcť s niakymi úlohami,, povedala a ja som sa uchechtla. "Nie moja kamarátka by chcela s niečim pomôcť,, povedal a ukazal na mňa. Ona na mňa pozrela. "Dahyun mohla by si ma teraz nechať,, povedala a menšie dievča odišlo z izby. Pustila ma do jej izby. Potom Chaewon zabuchla Jiminovi dvere pred nosom. To dievča sa mi začína páčiť. Sadla si za stôl a ja na jej postel. "Potrebuješ?,, spýtala sa. Vybrala som z tašky mobil. Našla som fotku šifri ktorú som vtedy odfotila v chate. "Hm zaujímavé,, prezerala si fotku. "Vedela by si to niako vylúštiť?,, spýtala som sa. "Možno aj hej ale chcelo by to čas,, povedala. Začala si prepisovať tú šifru na papier.



Yeji pov

S Jiminom sme ostali na chodbe. "Odkial to tu vlastne poznaš?,, spýtala som sa. "Neviem to moc dobre vysvetliť,, povedal Jimin. "Sme jedny z najbohatšich rodín tu v Kórei a moja mama furt hovorí o tom že ja a Chaewon sme budúcnosť našich rodín no my to nechceme,, povedal Jimin. "Aha takže chcú aby ste sa zobrali a potiahli vaše rodiny dalej hej?,, spýtala som sa. "Presne tak,, povedal Jimin. "Lenže ja a Chaewon sme sa nikdy nemali radi,, povedal Jimin. "Furt hovorí o tom že ju len využivam na ulohy lebo je múdra,, povedal Jimin. "Aha chápem,, povedala som. "Sú štyria, tri baby a jeden chalan,, povedal Jimin. "Ou nechcela by som byť v koži toho chalana,, zasmiala som sa. Jimin sa zasmial tiež. Stáli sme na chodbe a čakali na Laurel. Zachvilu niekto išiel po schodoch. Bol to chalan a dievča. Chalan bežal po schodoch smerom asi k jeho izby. "Daj mi to ty debil!,, kričalo dievča. Chalan vletel do jeho izby. No ešte pred tým ako zavrel sa nám stretli oči. "Čo to?!,, vykríkla som si v hlave. "Beomgyu vrať mi to,, kričalo dievča. "Beomgyu?,, opakovala som si v hlave. Je to chalan z mojej bývalej školy s ktorým som si myslela že mame vztah no on mi potom povedal že nikdy medzi nami nič nebolo. Vedela som že je s Kórei ale neverila som žeby som ho niekedy ešte stretla. Vtom vyšla z izby Laurel. Pozrela som na ňu. Usmievala sa. "Chaewon to spraví,, povedala. "Okay ideme domov?,, spýtal sa Jimin. Laurel prikývla a s Jiminom išli dole. Už som bola pred vchodovými dverami ked som začula. "Ahoj Yeji,, povedal hlas za mnou. Otočila som sa. On si ešte pamäta moje meno? "A-ahoj,, povedala som. "Nemyslel som že ta tu niekedy stretnem,, povedal. "J-ja t-tiež nie,, povedala som. "J-j-ja uz musím,, povedala som a išla som von. Zavrela som za sebov dvere. "Toto je len sen ja to viem,, povedala som si v hlave. Išla som za Laurel a Jiminom. Potom sme isli domov.

I Find YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin