Časť 11.

24 3 0
                                    

Odišla sme s Yunou s telocvične. Neviem čo mi chce povedať. "Čo sa deje Yuna?,, spýtala som sa. Yuna vyzerala vystrašene. "Čo sa deje Yuna?,, spýtala som sa znova. "J-ja mam s-s-strach,, vykoktala zo seba. "Prečo máš strach?,, spýtala som sa. Nadýchla sa. "Pred tým než Lia zomrela niečo mi povedala,, začala Yuna. "Čo to bolo?,, spýtala som sa. "Pozvala ju jej stará priatelka k nej domov,, hovorila Yuna. "Lia mi povedala že ak by sa nedožila dlašieho dna mam to povedať na to dievča,, povedala Yuna. "Aké dievča?,, spýtala som sa. "Min Karina,, povedala Yuna. "Prečo si taká vystrasená?,, spýtala som sa. "V ten večer mi prišla správa v ktorej sa písalo Rozlúč sa s nou,, povedala Yuna. "Od koho tá správa bola?,, spýtala som sa. "Neviem bolo to neznáme čislo,, povedala Yuna. "Ten kto to písal nás počul čo mi Lia rozprávala to znamená že,, povedala Yuna a rozplakala sa. "To znamená že máš informácie a dalšia obeť budeš ty,, dokončila som za nu. "Počúvaj o tomto rozhovore sa nikto nedozvie a dnes pôjdeš ku mne a budeš u mna spať pre tvoju bezpečnosť,, povedala som a ona prikývla. Objala som ju. "Nikomu ani slovo,, povedala som. Prikývla. Vošli sme späť do telocvične. Držala som Yunu za ruku a posadila som k stene. Potom som išla znova za Jiminom. "Čo chcela?,, spýtal sa ma. Pozrela som nanho. "Um nič,, povedala som. "Takže to nemôžem vedieť?,, spýtal sa Jimin. "Prečo to chceš vedieť?,, spýtala som sa. "Som tvoj kamarát,, povedal Jimin. "Mysliš že som vrah?,, spýtal sa smutne Jimin. Chytila som ho za ruku. "Vieš dobre že to si nemyslím,, povedala som. "Viem že pri pohlade na krv omdlievaš,, povedala som. "Tak to máš pravdu,, povedal Jimin. "Tak fajn,, povedala som. "Poviem ti to po hodine,, povedala som. Robili sme niake cviky atd. Hodina skoncila a išli sme sa prezliecť. Chcela som isť s Yeji na obed ale isla s Jungkookom. Počkala som na Jimina a išli sme na obed. Sadli sme si ku stolu. Povedala som mu čo mi Yuna povedala. "Min Karina?,, spýtal sa. "Ano vieš kto to je?,, spýtala som sa. "Myslím že je to jendo dievča ktoré so mnou flirtovalo,, povedal Jimin. "Ty si pamätaš všetky baby čo s tebov flirtovali?,, spýtala som sa. Jimin sa zasmial. "Jasne že nie ale ona so mnou flirtovala asi rok,, povedal Jimin. "Nechceš isť dnes k nám?,, spýtal sa zrazu Jimin. "Prečo?,, nadvihla som obočie. "Už spolu netrávime toľko času ako keď sme mali okolo 13-14 rokov,, povedal Jimin. "Nehovor že ti to chýba,, zasmiala som sa. "Jasne že chýba,, povedal Jimin. "Fajn pôjdem k tebe,, povedala som. Jimin sa usmial. Išli sme ku skrinkám a zobrali sme si veci. "Pôjdem ešte domov,, povedala som. "Jasne ok stretneme sa pred mojim domom,, povedal Jimin. Bola som už dalej od neho ked na mna zakričal. "Zober si kolieskové korčule!,, zakričal Jimin. Pokrútila som nad ním hlavou a zasmiala som sa. "Decko,, povedala som.

I Find YouDove le storie prendono vita. Scoprilo ora