Yeji pov
Išli sme s Jungkookom s kina k nemu domov. Rozprávali sme sa o všeličom až kým sme neprišli pred obrovkú vilu. "OMG tu byvaš?!,, spytala som sa s úžasom. "Ano,, začervenal sa Jungkook. "Ale najradšej by som býval tak ako ty,, povedal napokon. "A to už prečo?,, spýtala som sa. "Lebo nie som rad že sme taký bohatý,, povedal Jungkook. "Prosím ťa nerieš to,, povedala som. Chytil ma za ruku. "Tak poď,, povedal a ťahal ma dnu.
Vošli sme dnu a ja som len vyvalovala oči. "Už viem že bez teba sa v tomto dome pohybovať nebudem lebo fakt sa nechcem stratiť,, povedala som aJungkook sa zasmial. "Stači ak budeš vedieť kde je moja izba,, povedal a ťahal ma hore schodami. Vošli sme do jeho izby. Presne niaku takúto som čakala.
Sadli sme si na posteľ. "Tak čo by som sa ťa ešte spýtala,, zasmiala som sa. "Aké si mala detstvo?,, spýtal sa zrazu Jungkook. Pozrela som do zeme. "Ja vôbec nie dobre,, povedala som. "A to už prečo?,, spýtal sa Jungkook. "Najprv ma nenávideli a potom som stratila všetko,, povedala som potichu. "Nechápem,, povedal Jungkook. "V škole ma nenávideli teda vlastne sa o mňa ani nikto nezaujímal aj keď som sa tvárila že mi to vyhovovalo,, povedala som. "A potom,, do oči sa mi začali tlačiť slzy. "Moja matka nás s otcom opustila a odišla ani neviem kam s niakym jej milencom s ktorým otca podvádzala,, povedala som. "A asi rok na to mi zomrel otec,, rozplakala som sa. Jungkook ma objal. "Neplač prosím,, pošepkal mi. "Tiež som nemal dobré detstvo ale neplač kvôli tomu dôležité je aký život máš teraz,, povedal Jungkook. Pozrela som nanho. "Tiež ti niekto zomrel?,, spýtala som sa. "Nie ale spravil som vec za ktorú vôbec nie som hrdý,, povedal Jungkook. "A k tomu som musel robiť všetko čo povedala moja mama a o ničom som nemohol rozhodovať sám,, povedal. "Čo si spravil zlé?,, spytala som sa lebo ma to zaujímalo. "Nechcem to hovoriť,, povedal Jungkook. "Ak myslíš,, povedala som. Rozprávali sme sa dlho do noci. "Kde si môžem lahnúť?,, spýtala som sa zivajúc. "Môzes spať tu v mojej posteli a ja idem na gauč,, usmial sa. "Tak na to zabudni,, povedala som. "Nebudeš predsa v svojom dome spať na gauči,, zasmiala som sa. "Budem,, povedal a odišiel. "Um Jungkook? Ja tu vlastne nemám pyžamo,, zasmiala som sa. "Niečo ti požičiam,, povedal a pozrel do skrine. Dal mi jeho tepláky a tričko. "Ďakujem,, usmiala som sa. "Prezliecť sa môžeš isť do kupelne,, povedal Jungkook. Videl môj poohlad tak povedal. "Dvere oproti,, zasmial sa. Usmiala som sa a vyšla som s izby. Išla som do kupelne a prezliekla som sa. Vychádzala som s kúpelne keď som počula dole hluk. Mohlo mi napadnúť že to bude niekto z Jungkookovej rodiny ale po tom horore ma to nenapadlo. Rozbehla som sa do Jungkookovej izby. "Jungkook dole niekto je,, povedala som a zavrela som dvere. Jungkook zdvihol zrak od mobilu a pozrel na mňa. "To bude mama,, zasmial sa. Plesla som si po čele. "Ach bože ja debil,, zasmiala som sa. Lahla som si vedla neho a pozerala s ním do jeho mobilu. Pamätám si len to ako si dal sluchadká a vypol mobil.
Laurel pov
Keď som odišla od Jimina isla som ešte chvílu cestou ktorá smerovala k môjmu domu keby ma náhodou Jimin pozoroval. Potom som zabočila smerom k lesu. Tulala som sa po lese kým som neprisla k starej chate. Prešla som k vchodovým dverám. Zamknuté. Odopla som si sponku a strčila som ju do zámku. Chvílu som sa s tým hrala keď sa dvere otvorili. Usmiala som sa a vosla som dnu. No hneď ako som vošla som zistila že to nebude take lahké. Vsetko ale že doslova všetko tu strašne vŕzgalo. Na každú parketu na ktorú som stúpila vydala strašný zvuk. Poobzerala som sa tu. Bola to ako stará obývačka spojená s kuchyňou.
Len pre predstavu ako to tam asi vyzeralo:
Dole nič zaujímavé nebolo tak som vyšla hore po schodoch. Každý schod mi venoval vŕzganie. Hore bola len jedna miestnosť. Bola veľká a v strede bol veľký stôl. No ten stôl nebol starý. Vyzeral úplne nový. Popozerala som sa po izbe. Nič. Bola som sklamaná. Čakala som niečo zaujímavejšie. Vtedy som si všimla poklop hore ma strope. Vyzeralo to ako keby sa to vysúvalo a dalo sa isť na povalu. No bolo to dosť vysoko. A ja nie som zas niaka vysoká takže som tam nedočiahla. A s tým stolom nešlo vôbec pohnúť. Myslím že budem potrebovať pomoc. Vonku bola tma a ak by som nemala mobil tak by som tu nevidela nič. Vzdala som to a išla som späť dole. Otvorila som dvere a išla som smerom domov. Prišla som domov a išla som do svojej izby. Yuna tam nebola. Zas bude s Yeonjunom. Ale potrebovala som si to overiť. Vyšla som z izby a zaklopala som na Yeonjunove dvere. "Je tam Yuna s tebov?,, spytala som sa. "Ano,, zakričal. Išla som sa osprchovať a prezliekla som sa do pyžama. Sadla som si na postel a pozerala som mobil. Snažila som sa zistiť komu tá chata patrila. Zachvílu do mojej izby prišla Yuna. "Čo robíš?,, spýtala sa. "Snažim sa zistiť niečo čo by ma posunulo aspoň o trochu dalej,, povedala som. Yuna si sadla vedla mňa. "Máš niaky typ kto by mohol byť vrah?,, spýtala sa po chvíli. "Zhrňme si to,, postavila som sa. "Takže Yoongi,, povedala som. "Bol s Rosé na plese a ja netušim prečo ju pozval,, povedala som. "Čo Jimin?,, spýtala sa Yuna. "Sprava sa divne, furt mi hovori o tom aby som sa do toho radšej nestarala,, povedala som. "Ale zas vie omdlieť pri pohlade na krv,, zamyslela som sa. "Čo tá Karina?,, spýtala sa Yuna. "Pozerala som si jej profil ale nič zaujímavé,, pokrčila som plecami. "Inač našla som zaujímavú vec na profile Lii,, povedala Yuna a vytiahla mobil. Sadla som si k nej a pozerala som. "Vieš nikdy mi nehovorila že chodí do klubu,, povedala Yuna.
Prezrela som si fotku. "Mohla už piť alkohol?,, spýtala som sa. "Už mala 18,, povedala Yuna. "Zaujímavé že ti to nehovorila,, povedala som. "Je to s tej noci ako ju zabili,, povedala po chvíli Yuna. Pozrela som na ňu. "Možno ju vrah dotiahol do klubu,, povedala Yuna. "A potom ked bola pod v plyvom alkoholu ju odviezol tam kam potreboval a zabil ju,, doplnila som. Usmiali sme sa. "Z nás by bol dobrý tím,, zasmiala som sa. "Tak to si píš,, zasmiala sa Yuna. Este chvílu sme kecali a išli sme spať.
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...