Yeji pov
Zobudila som sa. Prekvapivo mi nezvonil budík. Pozrela som nanho. "7:45?!,, vykríkla som a doslova som vyskočila s postele. Rozbehla som sa do kúpelne a upravila som sa. Navliekla som si uniformu, pobalila som si veci do školy a rozbehla som sa do školy. Ku škole som prišla 8:10. Dala som si veci do skrinky a bežala som do triedy. Zaklopala som a vošla som dnu. "Prepačte že meškam,, ospravedlnila som sa a sadla som si vedla Laurel. Cez vyučovanie bola nuda a ja aj napriek tomu že som zaspala som bola strašne unavená. Konečne koniec vyučovania.
Laurel pov
Ráno sme sa s Yunou zobudili a naraňajkovali sme sa. Dali sme si uniformy, upravili sme sa a Yeonjun nás odviezol do školy. Pri skrinkách za mnou prišiel Jimin. "Annyeong ako sa dnes máš?,, spýtal sa. "Výborne,, povedala som a pri tom som nanho ani nepozrela a davala som si veci do skrinky. "To kino som už dohodol aj s Jungkookom,, povedal Jimin. "Super,, povedala som sarkasticky a odišla som od neho. On ma zo zadu chytil za zapästie a otočil ma nanho. "Spravil som niečo?,, spýtal sa. Nadvihla som obočie. "Ty nie,, povedala som. "A kto?,, spýtal sa. "Nikto ale potrebujem zistiť kto vraždí moje spolužiačky,, povedala som. Jimin si vzdychol a pustil ma. "Myslím že by si sa do toho nemala pliesť,, povedal a pozrel mi do oči. "Môj oco to má pod kontrolou,, povedal. "To je ono musím sa porozprávať s tvojim ocom,, povedala som. "Um to nie je dobrý napad,, povedal Jimin. Vtedy zazvonilo. "Stretneme sa na obede,, povedala som a rozbehla som sa do triedy. Sadla som si na miesto. Yeji tam nebola. Neriešila som to a vytiahla som si učebnice. Prišla asi v polovici prvej hodiny. "Prepačte že meškam,, povedala Yeji a sadla si vedla mna. Cez vyučovanie som sa nudila. Poobzerala som sa po svojej triede. Prezrela som si všetky spolužiačky/spolužiakou. Ak by niekto z nich mohol zavraždiť Liu a Rosé tak by ma to prekvapilo. Všetci sú tu uplne blbý čo sa týka vrážd. Vyučovanie skončilo a ja som si išla odložiť veci do skrinky. Odkladala som si veci keď som započula z jednej skupiny dievčat: "Viete o tom že to nové dievča Hwang Yeji chodí s Jeon Jungkookom?,, spýtala sa jedna. "To keď sa dopočuje Irene nebude nadšená,, povedala dalšia. "Irene ju zmláti za školou,, zasmiala sa dalšia. "Mali by sme jej to povedať,, povdala jedna. "Chcem termín kedy ju zmláti,, povedala som. Otočili sa na mna. "Že ma neprekvapuje kto sa ozval,, zasmiala sa jedna. "Jeong Laurel,, povedala a vykročila ku mne. "Myslím že Jungkook si vyberá s kým bude chodiť,, povedala som a ona sa uškrnula. "Jungkook je ale jej,, povedala. "Odkedy? myslím že už skoro rok spolu nie su ona je taká krava že stále verí že ju miluje?,, spýtala som sa. "Ako si mi to povedala?,, spýtal sa hlas za mnou. Bola to Irene. "Že si krava,, povedala som a odišla som. Vtedy do mna niekto alebo skôr Irene sotila a ja som spadla na zem. "Nikto o mne nebude hovoriť že som krava,, povedala Irene. "Ach bože nemám čas na teba,, postavila som sa a išla som svojou cestou. "Čo maš rande s Jiminom?,, zakričala za mnou Irene. Zastavila som. "Nie na také hovadiny nemám čas,, povedala som. "Irene!,, zakričalo niake dievča. Irene sa otočila. "Pozri čo som dostala,, kričalo to dievča. Ukázalo jej niečo čo vyzeralo ako pozvánka. "Radšej ani nechcem vedieť od koho to je,, povedala som. "Ty také asi tažko dostaneš,, zasmiala sa Irene. "Ak by ti ju Jungkook dal tak by som bola prekvapená,, zasmiali sa. "Som dalšia v poradí,, povedala som a odisla som na obed. Sadla som si ku stolu. Na jedlo som vôbec nemala chuť. Nakoniec som sa postavila a išla som ku svojej skrinke. Zobrala som si veci a odišla som. Doma som sa prezliekla s uniformy a lahla som si na postel. Jiminovi som napísala že sa stretneme o 18:00 pred kinom a nech to povie aj Yeji a Jungkookovi. Dalej som nič neriešila. Vtedy ma však pochytila divná myšlienka že som na niečo zabudla. Vtedy ma to napadlo!
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...