Časť 35.

23 2 3
                                    

Yeji pov

Išli sme s Laurel ku skrinkám. Išla som si dať veci do skrinky no keď som prišla k jej skrinke Laurel tam nebola. Čakala som pri jej skrinke lebo možno si niečo zabudla. Lenže prešlo 5 minút a ona nikde tak som si povedala že asi išla uz domov. Išla som domov teda aj ja. Prišla som domov a spravila som si domáce. "Konečne je zajtra výkend,, povedala som si keď som všetko mala hotové. Sadla som si na gauč a zapla som si mobil. Išla som na Instagram a pozerala si príspevky. Važne som sa nudila. Skúsila som napisať Kazuhe či nemôže isť von ale odpisala že ma tréning čiže nemôže. Laurel mi neodpisovala takže som nemala isť s kým von. Položila som mobil a zapla som telku. "Prečo nemôze mat nikdo voľno?,, spýtala som sa samej seba. V telke nič dobre nedavaju. Pracujem od budúceho týždňa az takže fakt mam voľno. Vtedy mi napadol ešte jeden človek no neťahalo ma to s ním von. Zobrala som mobil a isla som ja Beomgyuho profil. Napisala som mu či nemôže isť von. Zachviľu mi odpisal že môže a spýtal sa kde sa stretneme. Napisala som že v parku a išla som sa prezliecť.

Dala som si lahký make-up, zobrala som si kabelku, dala do nej mobil, peniaze, klúče a isla som von

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dala som si lahký make-up, zobrala som si kabelku, dala do nej mobil, peniaze, klúče a isla som von. Vonku je tak užasne. Isla som smerom k parku. V parku som už videla stáť Beomgyuho na mobile. Všimol si ma a odložil mobil. Prisla som k nemu a pozdravili sme sa. "Ahoj,, povedala som. "Ahoj,, odzdravil a usmial sa. "Ako sa maš?,, spýtala som sa. "Celkom fajn čo ty?,, spýtal sa Beomgyu. "Tiež fajn,, povedala som. "Kam pôjdeme?,, spýtal sa. "Ja sama neviem,, zasmiala som sa. "Tak ideme sa niekam prejsť?,, spýtal sa Beomgyu. "Jasne poďme,, povedala som. Prechadzali sme sa po meste a rozprávali sme sa o zažitkoch od kedy sme sa nevideli. "Nevedela som ze byvaš v Kórei,, povedala som. "No mám tu rodinu a povedal som si že už nechcem chodiť na školu v Japonsku ale budem chodiť sem,, povedal Beomgyu. "Jasne chapem,, povedala som. "Lenže zistil som ze život s tromi sestrami nie je vôbec lahký,, povedal. Zasmiala som sa. "Niekedy by som si sestru želala,, povedala som. Pozrel na mňa. "Prečo?,, spýtal sa. "Lebo nemám nikoho blízkeho kto by ma podporil ani nič take,, povedala som a sklonila som hlavu. "Myslím že takých ludi maš nie?,, spýtal sa. "Ani sama neviem,, povedala som. "Ale ved u nas boli niaky chalan a baba a bola si s nimi,, povedal Beomgyu a pozrel na mna. "Ano ale sama neviem či im na mne zaleži alebo nie,, povedala som. "Tak maš mňa,, usmial sa. Pozrela som nanho. "Si si tým istý?,, spýtala som sa. "Prečo nie?,, pozrel na mňa. "Ja neviem,, povedala som. Zastavil ma. "Viem čo som spravil ale nemôžeš na to myslieť furt,, povedal. Odvracala som do neho zrak. "Mám ťa rád ale neber to tak že sa mi pačiš dobre?,, povedal a pozrel mi rovno do oči. Prikývla som. Vytiahol mobil a pozrel nanho. "Už musím,, prevrátil očami. "Prečo?,, spýtala som sa. Proste ma to zaujímalo. "Sestra mi píše že musím domov sám neviem prečo,, povedal a kukal do mobilu. "Okay,, povedala som. "Tak ďakujem za spríjemnenie dňa,, povedal a usmial sa. Usmiala som sa. "Nemaš zač,, povedala som a išla som svojim smerom. Prišla som domov a išla som sa osprchovať. Prezliekla som sa do pyžama a sadla som si na gauč. Nevedela som o čom rozmýšlať. Myšlienky mi preskakovali na všetko možné. Postavila som sa a išla som si spraviť kávu. Sadla som si z kávou na posteľ a pustila som si Netflix. Niako ma to ukludnilo a ked som dopozerala išla som si spraviť hygienu a lahla som si do postele. Dlho som nevedela zaspať. "Prečo musí byť život tak tažký?,, spýtala som sa sama seba. Úprimne? Chcelo sa mi plakať. Mám pocit že nemam nikoho no to neni pravda. Kazuha je najlepšie dievča v mojom živote. Laurel mám rada aj napriek tomu že ju nema rado veľa ludi. Som typ človeka ktorý sa hanbí pred novými ľudmi no mala by som to zmeniť. Život je tažky ked ste hanbilbý a nemate moc radi nových ludí. Po čase si ich však obľúbim a mám ich rada. Po čase sa mi podarilo zaspať.

Ahojte....

Veľmi sa ospravedlňujem že nevýchádzali časti no chápete: škola, krúžky a povinnosti doma. Plus sa musím pripravovať na súťaže takže je to take všeliaké. Budem sa snažiť vydavať časti viac:)

I Find YouWhere stories live. Discover now